![]() |
Een speciaal subforum voor kliekjes- en/of genummerde topics.
Ik raak het overzicht op Onzin zo langzamerhand een beetje kwijt door al deze topics. :o
Ik ben voor een speciaal subforum waar dit soort topics aangemaakt en volgespamd kunnen worden, zonder dat dit mij als diehard Onzinner stoort bij het onzinnen. Wie is er voor? En wie is er tegen (argumenten graag)? :) |
Het overzicht op Onzin, hmja :o
|
Onzin!
Onzin is er niet voor overzicht. |
Ik ben het opzich met je eens, maar ik denk dat daarmee een flink deel van het bestaandrecht van Onzin verdwijnt, en het tevens een stuk minder levendig zal worden.
|
Citaat:
|
Dan is er een subforum voor spam, en een subforum voor genummerde spam. Right. Ik zie het nut er niet van in.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hoor het al, wederom een van mijn kansloze ideetjes. ;)
|
Ik vind het eigenlijk wel eengoed idee, of dat die genummerde topics ergens onderaan de pagina staan.
Tis uiterst vervelend. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je wilt een tweede onzin?
|
Citaat:
|
wat een onzin.
(^ ik vond 'm zelf wel grappig :() |
Citaat:
|
Onzin is Onzin en blijft Onzin.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kwaak
|
Jeetje. Over overzichtsverstoring gesproken. Het gaat over hooguit 6 topics die meestal op de eerste pagina staan. :o Op het totaal valt dat gewoon mee. :)
Daarnaast zou paka dan ook met zijn 'paka is er weer'-kuttopics daar ook heen moeten, of in één topic gaan posten. ;) |
Ik stel voor dat er een subforum komt genaamd /b/, waar iedereens naam automatisch veranderd word naar anonymous en woordfilters keihard ownen.
|
Citaat:
Tsja die genummerde topics is toch ook niet eens zo heel iritant, soms ff zoeken om ze terug te vinden en het gaat vaak erg hard maar nou en. Dadelijk krijg je van die problemen van goh wat voor onzin is dit? Onzin = onzin, klaar |
Is het niet een idee om speciale groups in het leven te roepen?
Ik beheer met een vriend van me ook een forum (het is zijn forum ff voor de volledigheid) en wat wij hebben gedaan is het volgende. Je kunt (mits je genoeg posts hebt de limiet staat nu geloof ik op 100) een eigen groep aanmaken en beheren binnen het forum. Enkel jij en de leden die jij toegang verschaft hebben toegang tot dit gedeelte van het forum (en fb's uiteraard voor de controle op naleving van de algemene regels). Buiten dat helemaal niemand. |
Citaat:
|
Citaat:
Er zijn sowieso al veel kliekjes. Momenteel zijn die nog redelijk toegankelijk voor anderen, omdat je je gewoon nog in zo'n topic kan gaan bemoeien. Maar als je met zo'n group werkt dan kan je mensen volledig buiten sluiten en dat is niet echt wat we hier willen. |
Precies, bovendien voorzie ik dan kliekjes van gepermbande-onder-undercover-teruggekomen-leden ontstaan en dat lijkt me ronduit onhandig.
|
maar dean
wat moet je dan doen als je in het subforum voor zonder pixelvriendjes pixelvriendjes krijgt? :eek: |
Dat er steeds ongeveer dezelfde mensen in een spamtopic posten wil nog niet zeggen dat er verder niemand welkom is.
Ik vind het best een aardig idee, kan ik de topics waarin ik post ook makkelijker terugvinden:P |
ik post hier ff
|
hallo master hj :o
|
Hoi hppa :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36. |