![]() |
[pool] Wie is de mol? 2007
Wie is de mol,
uitzending: Elke donderdagavond 20.30 NED2 Het andere topic is voor de discussie over het programma, in dit topic zal de eenvoudige pool zich afspelen. Hieronder de regels:
Je kunt het dus tactisch spelen door de punten zoveel mogelijk te verdelen over de kandidaten, maar je kunt je ook concentreren op één mol. Als er nog vragen zijn, stel ze. En verder kun je dus gewoon iedere week, deze inbegrepen voor de volgende aflevering 18.30 je top 3 posten, de rest gaat vanzelf. Kijk op www.wieisdemol.nl voor foto's en info. Met dank aan Geenpunt en Igorrrai |
Mijn top 3
1. Eva 2. Alex 3. Inge |
Misschien is mijn nr. 1 wel nr 1 omdat ik haar sowieso niet kan uitstaan:
1. renate. 2. dick 3. menno (eigenlijk niet maar...:( ) |
1. Paul
2. Nadja 3. Eva |
mijn top 3:
1. Renate 2. Menno 3. Liesbeth |
1. eva
2. inge 3. menno |
1) paul
2) eva 3) dick |
1. Renate
2. Menno 3. Eva |
Verrek, ik vond Sander vrij verdacht en nu ben ik wel blij dat ik meteen een verdachte minder heb. :) Ik dacht aanvankelijk nog: hmm, misschien komt hij later nog wel terug in het spel, maar het zal vast niet. :)
Goed, vanaf het prille begin had ik al een Mol-vibe bij een paar mensen, en die komen dan ook in mijn lijstje: 1. Alex Klaasen. 2. Renate van der Baan. 3. Eva van der Gucht. Sander had er ook ingezeten, als hij er deze aflevering niet was uitgeknikkerd. :) Ik weet het niet zo bij Eva, maar op de een of andere manier is ze heus niet zo onschuldig als ze lijkt (ook al is ze een Belg :P). Andere potentiële kandidaten zijn wel Nadja Hüpscher en Inge Ipenburg, maar de rest verdenk ik eigenlijk helemaal niet. :) |
1. Nadja
2. Alex 3. Renate |
1. Dick
2. Renate 3. Nadja |
en wat kan je winnen? :rolleyes:
edit: oooh eeuwige roem. oeh :bloos: |
1: inge
2: renate 3: menno ik heb de eerste aflevering nog niet eens gezien maar heb het wie is de mol-forum goed doorspit naar de meest juiste mol-kandidaten! |
Ook ik doe weer mee :)
Aflevering 1 1. Alex 2. Eva 3. Paul |
1. Menno
2. Renate 3. Dick |
1. Paul
2. Nadja 3. Menno xx |
1. Menno
2. Renate 3. Dick |
1 Nadja
2 Renate 3 Dick |
1. Renate
2 Menno 3 Alex |
1. Menno
2. Paul 3. Alex Dit jaar moet het gewoon een man zijn. ;) |
1. Eva
2. Dick 3. Renate |
1. Renate
2. Nadja 3. Paul |
1 renate
2 eva 3 dick |
1. Renate
2. Dick 3. Menno |
1. Renate
2. Eva 3. Dick |
1) Renate
2) Alex 3) Nadja :) |
1. Dick
2. Liesbeth 3. Renate |
1. Alex
2. Menno 3. Eva |
1. Dick
2. Menno 3. Renate |
1. Alex
2. Renate 3. Dick Is altijd moeilijk, zo'n eerste aflevering :p |
1. Renate
2. Eva 3. Alex |
1. Dick
2. Menno 3. Liesbeth |
1. nadja
2. alex 3. renate |
1. Alex.
2. Renate. 3. Nadja. |
1. Menno
2. Renate 3. Dick |
1. Dick
2. Eva 3. Alex |
1. Renate
2. Nadja 3. Paul En eigenlijk vond ik Sander heel leuk en zéér verdacht, maar ja, die ging er meteen uit :| |
1. Liesbeth
2. Nadja 3. Renate |
1. Nadja
2. Eva 3. Alex |
1. Eva
2. Nadja 3. Menno |
1. Paul
2. Eva 3. Alex |
1. Nadja
2. Dick 3. Alex |
1. Eva
2. Renate 3. Nadja |
1. Dick
2. Nadja 3. Menno |
1. Menno
2. Nadja 3. Paul |
Tussenstand:
Verdacht Paul 18 Eva 35 Liesbeth 7 Renate 59 Dick 34 Menno 34 Sander 0 Nadja 34 Inge 6 Alex 30 #1 Mol Paul 4 Eva 5 Liesbeth 2 Renate 10 Dick 5 Menno 5 Sander 0 Nadja 5 Inge 1 Alex 4 Ik laat voorlopig alle deelnemers in het bestand staan, omdat de kans bestaat dat deelnemers terugkomen. Al hoop ik van niet. |
Afl. 1:
1. Renate 2. Inge 3. Alex |
1. Paul
2. Menno 3. Alex wilde gok en omdat ik ook denk dat het een man is. Maar eigenlijk wil ik Renate ook in mn top 3, ze doet heel dom maar dat is ze geloof ik helemaal niet, net als Miljouska. Hm. |
1. Liesbeth
2. Menno 3. Dick het is al meteen weer zooo leuk! :) |
1. Inge
2. Dick 3. Eva |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00. |