![]() |
twijfels..
ik moet het gewoon alleen maar even kwijt eigenlijk, maar ik heb al 3 jaar verkering.. ik heb hem gister gezegd over de telefoon dat ik twijfelde:( heel verdrietig allemaal, maar nu zit k er al de hele dag mee! ..of ik het toch wel egt wil uitmaken enzo.. (vnv komt ie praten..) terwijl ik daarvoor juist zo twijfelde en dacht dat ik niet meer verliefd was... :|
|
Je moet er wel een stelling/vraag bij zetten, anders komt er een slotje op...
|
hoezo twijfel je?
Op wat voor gebied twijfel je dan aan hem? |
oja sorry... nou of er mensen zijn die dit ook hebben gehad en wat ze toen gedaan hebben..
dus als je twijfelt nadat je t eigenlijk zo goed als uitgemaakt hebt..? Voel me namelijk nu veel erger dan toen ik alleen maar twijfelde of ik het nog wel zo leuk vond met hem... :( (ik twijfel omdat ik hem niet mis ofzo als ik m een week niet zou zien.. en dat ik niet meer verleifd op m ben, want we kunnen het wel gezellig hebben samen, nooit echt ruzie ofzo) |
Het is toch vrij normaal dat je na drie jaar niet meer verliefd bent? Normaal gesproken maakt dat gevoel plaats voor houden van, maar als dat bij jou niet het geval is en je dus eigenlijk niks voor hem voelt dan kun je het denk ik inderdaad beter uitmaken.
Misschien moet je jezelf eens afvragen waarom je nog bij hem bent, omdat je het gewend bent en het daardoor zo vertrouwd voelt, of omdat je van hem houdt en écht je leven met hem wilt delen. |
ja idd..bedankt voor de reacties :)
ik ga dr mee stoppen.. ik weet haast wel zeker dat t het beste is.. ook al zie k dat zelf dan miss pas over twee weken ofzo..:s |
Succes :) Je bent nog jong en ik weet zeker dat het goed komt. Ik denk ook wel dat je de juiste beslissing hebt genomen.
|
check je prive
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:57. |