![]() |
Hoe gaat het met de voornemens?
Iedereen zal zich vast wel wat dingen hebben voorgenomen. Ondertussen al na een paar dagen afgehaakt of hou je het nog steeds vol? Denk je dat je het gaat volhouden of midden in het jaar stopt met je goede voornemen?
Ontopic: Ikzelf, ben op de goede weg. Ik heb ondertussen al mijn brommercerti gehaald, wat ik me had voorgenomen. (y) En ik ga vanavond écht huiswerk maken. |
meer aan school doen...... kep nog geen reet aan school gedaan maar ik begin nu dankzij dit topic dankjewel Missy :o
|
Citaat:
|
Ik heb me niks voorgenomen, dus ik hoef me ook nergens aan te houden. Maar anders was het vast al mislukt.. :o
|
Citaat:
|
Mijn goede voornemen is 5 kilo afvallen.
Ik heb tot nu toe nog niet gesnoept en heb 1x hardgelopen maar daar ben ik alweer mee gestopt vanwege een verrotte knie. Heb inmiddels wel informatie aangevraagd van een sportschool. Die gaat volgende week weer open en dan wil ik een les gaan volgen om te kijken of ik het wat vindt. Maar het eten gaat dus goed. |
Oh ja, ik had op 12 december ook een goed voornemen, omdat mijn school toen officieel weer begon (lang verhaal). Dat was dat ik alles voortaan ging lezen wat ik opkreeg aan leeswerk, zodat ik niet ontzettend achterloop als m'n tentamen er is. Ik loop helaas nu 1 hoofdstuk achter, maar ik hoop dat dit weekend ingehaald te hebben, zodat het weer klopt als m'n school weer begint.
|
Ik heb mijn moeder niet uitgescholden!
|
Citaat:
waarom? |
nou eh
ik rook nog steeds maar wel al minder! |
Citaat:
|
goed hoor
ik had er geen dus |
Citaat:
|
- Ik ben weer begonnen met roken
- ik houd me nog steeds niet aan mijn dieet - heb alleen gister eventjes iets aan school gedaan Het gaat dus niet zo goed met de vornemens... |
-ik heb nog steeds m'n rijbewijs niet
-ik ben nog steeds niet geslaagd oh noes :eek: |
Ik drink nog steeds te weinig en te weinig fruit. Maqar wel gezonder :D
|
Voornemens :confused:
|
Wat zijn dat ? :o
|
ik wilde minder vloeken en schelden en dat gaat meestal wel redelijk.
|
Goed kut.
|
Prima :)
|
Het niet roken vergaat me prima. (y) Zelfs een avond in het café ben ik zonder sigaretten doorgekomen. :) Eigenlijk ben ik daar al sinds 23 december mee gestopt, maar voor nieuwjaar heb ik het toch als voornemen gedaan.
|
Goed, ben gestopt met roken (de week voor oud&nieuw al) en ik mis het helemaal niet. :) Het was de laatste tijd ook meer gewoonte (rook alweer 6 jaar, wel 2x met tussenpauze van een half jaar ofzo) dan behoefte, weird wel. Maar goed, ben wel blij dat ik nu besloten heb te stoppen!
|
Voornemens, wat een stomme traditie.
|
mijn voornemens waren dingen als 'tentamens halen' enzo, dit heb ik nog niet gedaan maar dat is ook niet zo gek want ik heb nog geen tentamens gehad dit jaar.
Verder had ik de halve voornemens gemaakt om vaker koekjes te bakken en elke week een fietstochtje te maken, daar heb ik me tot nu toe wel aan gehouden. Maar dat was niet echt een 'in 2007 moet ik....' maar meer een 'het zou leuk zijn als ik in 2007...' |
Citaat:
ookal heb k nooit goede voornemens |
Wel goed. Hoewel ik gister heb gezondigd, maar ja, als er geen fruit is, kun je het moeilijk eten.
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan voornemens dus ik heb er nog geen enkele verbroken :cool:
|
Slecht, bij me 1e les ben ik al te laat gekomen :o
|
Citaat:
|
Minder geld uitgeven en precies uitkomen met mijn btg. Tot nu toe is dit beiden mislukt.
|
ik maak goede voornemens wanneer ik denk dat het fout gaat en op het moment gaat het best prima :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
komt goed joh.. ;) |
Ik ging me minder aanstellen.
De eerste dagen van dit jaar waren wel redelijk no nonsense. Maar aanstellen, ja, heb ik toch gedaan en nu hou ik er echt mee op want het schiet echt niet op. |
Citaat:
|
Ik drink minder maar zit even weinig aan school en heb overmorgen tentamens.
|
Bwo, ik herhaal nog steeds mijn lessen niet (n) maarja ik blijf tenminste sociaal hé (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaa.. meer aan school doen. Daarom heet het ook een voornemen natuurlijk :o |
Citaat:
Ik hoef van mezelf eigenlijk niet eens meer aan school te doen, als ik met deze inspanning maar slaag ;) |
Ik wilde op elke doordeweekse dag op hetzelfde (redelijk vroege) tijdstip opstaan zodat ik wat meer aan mijn dag zou hebben en minder moe zou zijn. Tot nu toe heb ik dat nog maar één keer niet gedaan, maar dat was in de vakantie toen ik de avond van tevoren om 4 uur ofzo thuis was, dus dat telt niet als doordeweeks vind ik. :P
Verder wil ik op doordeweekse dagen 's ochtends gaan hardlopen als daar tijd voor is voordat ik naar de universiteit moet. Tot nu toe heb ik dat twee keer niet gedaan. De eerste keer was op die dag dat ik dus ook niet vroeg was opgestaan. De tweede keer was vandaag en dat was omdat ik op maandag 4,5 uur sport en ook nog had hardgelopen en toen had ik slecht geslapen en vanochtend overal pijn enzo en vanavond heb ik ook 3,5 uur gesport, dus ik vind het wel goed zo. Ik denk dat ik mijn voornemen op dit puntje maar iets ga aanpassen. Ik snap overigens ook niets van mijn gewicht. Ik loop nu dus hard (vroeger nooit) en nu weeg ik ineens 83 kilo terwijl ik eerder in de vakantie nog maar 80 woog. Maar goed, dat heb ik wel vaker als ik een tijdje niet heb gesport en ik ineens weer begin. |
Misschien zijn het je spieren...
|
Nog altijd even veel op pc :d
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:05. |