![]() |
Waarvan wordt een man geil?
heey mensen..
waarvan wordt een man nou geil??! als hij 2 meisjes voor zich ziet zoenen? als hij een vrouw in bikini ziet in een tijdschrift? of ligt het pas verder? ik als vrouw wordt er namelijk nie geil van als ik een plaatje van een man zie of als ik mensen zie zoenen. is het echt zoveel anders dan bij vrouwen? (zo goed?!?!) |
Ligt eraan.
|
2 meisjes die gaan zoenen daar noem je ook wel wat. Ja Dat vind ik geil. Mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld, dat weet je toch wel?
|
Citaat:
de mijne zegt van niet. hahaha.. maar geef eens meer uitleg dan.. |
Citaat:
|
even aan zn brandblussertje kriebelen :rolleyes:
slotje. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar wat is de grens bij een man? wanneer wordt hij voldoende geprikkeld? |
Citaat:
:| |
Als hij een vrouw ziet in een sexuele setting.
|
Citaat:
|
Dit is sowieso meer iets voor seksualiteit, wat ze er daar mee doen moeten ze daar maar zien.
|
natuurlijk verschilt het per man en moment, Daarom wil ik het juist weten van verschillende mannen! het is ook een vraag aan degene die mij wil helpen in een onderzoekje.
|
dit is eigenlijk net zoiets vragen als: wanneer word je boos?
te veel om op te noemen maar 2 zoenende vrouwen werkt wel :o |
Wat voor onderzoek dan? Vraag dan op z'n minst 'waarvan raak jij opgewonden', dat klinkt al een stuk beter dan 'wanneer wordt een man geil'.
|
Ik denk dat zij de minimale stimulans wil weten die de gemiddelde man nodig heeft.
|
Tja hoe zal ik het zeggen meestal is er niet veel voor nodig bij mij.
Maar hangt ook weer van situatie, ... af. Is ze je type, heb je een vriendin of niet, foto's (hangt ook weeral van type af), ... Van de vrouwen die ik dan in levende lijve tegenkom zal ik eerder opgewonden worden. |
We hebben niets nodig :o
|
lap daar gaat ons geheim. :s
|
tett'n
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mjah, zoals de rest al zegt, dat ligt heel erg aan het moment. Wakker worden is vaak al genoeg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
ronde sappige bille
|
what works for my lover:
- heupstrings - broek waar mn kont goed in uitkomt - kleding met een glad stofje ( meestal lycra) - als ik dominant ben - kussen - krullend haar |
Citaat:
Een goed stuk vlees dat ik opbak is sappig, maar een kont...? |
IK ga ze nu ook niet eerst bakken en daarna opeten.
|
SPAANSE SLETTEN in Mallorca :D
Need i SAY MORE :D |
Citaat:
|
Wanneer niet?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:25. |