![]() |
Wat heb jij als laatst gesmst naar je vriend(in)
'Jij ook heel veel xxjes van mij'
|
ohja leuk zzzzzz
|
Hey schat, nee ben film aan het kijken dus bel me zo maar even. Kus Kel
Of iets in die richting, geen idee hoor. :| |
Hee lief, ben thuis. Mis je naast me en duurt vast eeuwen voor ik slaap. Werkse morgen, kus!
|
ik heb geen vriend(in) :D (y)
|
Dat ze gelijk had, dat als ik de eerste 2 afleveringen van 24 zag, ik meteen de rest ook wilde zien. En dat die eerste drie seizoenen samen 125 kosten en ik dat geld voorlopig niet wil uitgeven... En dat ik van haar hou. ;)
|
wat een geniaal topic toch weer :)
en ehh ik weet alleen nog dat we ruzie hadden dus zo leuk is het sowieso niet om te delen. + niet meer relevant. |
Iets over goedzo dat hij een hoge berg beklommen had, nieuwe baantje is leuk, tot volgende week en kusje. Ofzo.
|
"hee lief, wij kijken Simon. bel wel even als we klaar zijn! groetjes daar, xxx"
|
Ehm... Iets van 'ey lief' en dat ik al lag te slapen, dat ik ook een super avond heb gehad en of hij al een beetje wakker was. Zoiets.
|
Eh iets over hoe lief ik hem vind en dat ik een beetje in een romantische bui was maar dat hij daar maar niets van moest aantrekken. En dat ik zo moet werken en dat ik hoop dat het goed met hem gaat en dat ik van hem hou.
Ofzo, letterlijk ga ik het hier niet wegzetten hoor. |
kom je zo aan me ballen likken kus je prins
|
Om te boeken heb ik natuurlijk ook die sms nodig.. kun je die ff doorsturen? xx
|
Citaat:
|
Like I care
|
Gewoon lekker standaard iets van slaap lekker & hou van je
|
Iets van : ik heb batterij van mijn vader geleend en simkaart is gedeblokkeerd dus ik ben bereikbaar! tot zo.
Romantische smsjes stuur ik altijd. |
Nee is normaal dat die soms weg moeten. Deze zit zo dat ik m niet goed kan poetsen. Als-ie blijft komen er gaatjes in, en verstanerkiezen zijn op zich overbodig
|
Citaat:
|
Hey lief. Morgen <3 En euh, Rapalje is toch op vrijdag, oeps.. Kom je toch? Kus
|
ik kom zo je aan je ballen likken kus je prinses
|
omdat ie leuk was post ik 'm toch:
'je kan me herkennen aan een gestreepte trui' toen ie me op kwam halen van schiphol. maar ja die kreeg ik van hem en hij niet van mij maarja wat boeit het |
'is t gelukt met de piano&het geld? Ik zit al de hele middag in Michelles buik te poeren ;) Tot straks. Love you. x'
|
Citaat:
|
Citaat:
's Avonds laat, na het studeren, dan placht ik wel eens een aflevering te kijken voor het slapengaan. :nono: |
"Is het dan loopbuffet?"
|
"Alles goed daar? Ik heb een nieuwe rok"
|
Weet ik niet meer...
|
"kusje"
|
Citaat:
|
Volgens mij iets als: "Ze hebben me meegenomen naar de Efteling, jeej! En vanavond hebben ze nog een verassing maar heb nog geen idee wat dat is... XerdeX"
Twee vriendinnetjes hadden me ontvoerd als verassing voor mijn verjaardag nog. |
Hey lief, ik ben weer lekker thuis!:cool: En ik had honger dus zit nu een bus Pringles leeg te eten (A) Sevvy?;) Kusje<3
|
Ok, tot zo!
Hij kwam me ophalen van een verjaardag... |
iets over dat het goed is gegaan met het reserveren van de vakantie en iets in de trant van xxxx ofzo
|
hee lief, zou jij even kunnen uitzoeken hoe laat we zondag de 21e in Limburg moeten zijn? Dan kan ik de rest vd dag inplannen, ik verhuis dan! Kus!
|
'We hebben gemariokart op de nintendo64, was leuk. nu lekker slapen. gaan jullie maar verder zeiken over meisjes. kusje'
hij had een mannenavondje met wat vrienden. |
'Jaaaa! Xje!'
:rolleyes: |
Ouders zijn weer lekker bezig, ik trek dit echt maar dan ook echt niet meer.
Naar ex uurtje geleden. |
Oké
|
'Lief smsje'
|
Was geen leuk smsje, want hadden ruzie..
Iets in de zin van: Hoef je niet meer te zien of spreken .. |
Gisteravond:
Eej lief menneke van me. Ik ga nu ook slapen. Weer even wennen zo alleen ;) Was echt top weekend! Liefs en kus van mij |
Ik ga nu vertrekken, tot straks!
|
haha tofff! weetjewatooktofis? je handdoek vergeten naar de douche.. tot zo, kus!
|
Citaat:
Geloof dat ik als laatste smste dat ik net uit de douche kwam, dat het vannacht (vrijdagnacht) gezellig was en dat ik m miste ofzo |
Citaat:
|
'is goed schat. kijken vanavond wel even. succes nog en denk aan je'
|
Jij hebt toch ook meivakantie? Dat is in mei niet in april maar we kijken nog wel ben bijna kus lotte
|
Citaat:
|
"Ik dacht er ook pas aan toen ik dat smsje stuurde, hoor. ;) Heb je je mail al gecheckt? Lekker gevoel dat scriptie af is, hè? Nu relaxen.. Liefs!"
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14. |