![]() |
Max Payne: The movie
Voor de mensen die bekend zijn met dit briljant (ik weet het, een mening) in elkaar gezette videospel met een ijzersterk aangrijpend verhaal, de volgende vraag:
Denk je dat Max Payne een kans maakt als actiefilm? |
ik denk dat het kwa special effects wel veel van The Matrix weg gaat hebben...we hebben het dus wel al gezien.
|
Volgens mij zijn de filmrechten al verkocht, dus kans is er dat ie er komt....:o
Kvind het overigens belachelijk dat een studio daar geld aan gaat besteden, een spelletje gebaseerd op actie-films. Kunnen ze het net zo goed met een eigen 'property' doen. Maar ja, that's hollywood. |
Ach! Ze proberen ook overal geld uit te slaan! Het is een leuk spel met een leuk verhaal maar niet goed genoeg voor een film! Straks wordt het net zo'n ramp als Tombraider (is een mening). Heb het sowieso niet echt op actiefilms, maar hou Max Paine bij een spel!
|
Tombraider en Resident Evil vond ik niks aan, maar ja, wie weet zou een spel als Max payne het beter doen.
Dune was trouwens wel erg gaaf, maar volgens mij was de film er eerst...en daarna het spel :confused: |
Juh kan toch geen film maken van een spel, net zo goed als je geen spel kan maken van een film. Kijk nou maar naar Tomb Raider, valt toch wel effe vet 300 keer tegen.
Dungeons& Dragons, ook slecht uit gevallen.. Laten ze het nou maar niet doen.. Het wordt een film waar alleen miljoenen kogels op de grond vallen en dat anderhalf uur lang. Nou jippie :rolleyes: |
Mits het wordt gedaan door een goede studio, bijv door die van the matrix/crouching tiger hidden dragon.. kan het best een mooie film, worden. Het verhaal is d'r al!
|
Ze hebben zelfs het storyboard al in grote lijnen, met die strip-tussenstukjes, hehe.. Maargoed. ik denk dat als actie hij een beetje goedkoop uit zou komen, maar als ze meer focussen op het drama van het verhaal 't wel aardig kan worden.
|
Dat zou gaaf zijn :).
|
Het rare is dat ze zo lang over Max Payne hebben gedaan, zelfs al voordat iemand wist wat the Matrix was (okay de film dudes alleen etc duh).
Ze hadden er iets eerder aan moeten beginnen, en zodoende een spel uit te brengen gebasseerd op de film. Lijkt mij tof :cool: |
mits ze wat actie schrappen kan het best leuk zijn. ga meer voor filmnoir idee :)
|
Lijkt mij zeer gaaf. :) Aangezien het spel volgens mij al één van de briljantste spellen ooit is met een goed verhaal, maakt het volgens mij best kans als film
Citaat:
|
Citaat:
|
En welke acteur zou er kans maken op de hoofdrol van Max Payne?? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Keanu Reeves?
|
Die ene van 'Stir of Echo's'(??) moet 't worden. Hoe heet ie ook al weer?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:36. |