![]() |
dump of gedumpt worden
hoe zit dat bij jou?
ik ben een sociale dumper! :rolleyes: |
heb 2 relaties gehad... 2 keer gedumpt...
|
heb 2 serieuze relaties gehad.
1x 'gewoon' gedumpt 1x hem gedumpt, nadat hij was vreemdgegaan :eek: Ennu ben ik happy verkerend met mijn vriend. |
heb 5 "relaties" gehad... op rang:
1: dumpen 2: gedumpt 3: dumpen 4: dumpen 5: gedumpt :'( <-- dees doet t meeste pijn :( |
eigenlijk vind ik dat een beetje een rotwoord... ik bedoel, je stopt toch een relatie omdat het niet meer goed gaat, dan dump je toch eigenlijk mekaar? k vind het altijd rot klinken als de een de ander 'dumpt'... tuurlijk is het er maar 1 die het doet, maar als het een beetje een fatsoenlijke relatie is geweest is dat toch omdat het beiden niet lekker zit...
|
Tis allebei niet zo leuk.. maar gedumpt worden is erger
|
Ik was een dumper en nu ben ik een stommeling...?
Ik ben vreselijk slecht in dumpen :) was er vroeger goed in maarjah... |
50/50
|
Citaat:
Ik ben 2x gedumpt,door dezelfde jongen :) |
l&r
|
Ik ben alleen nog maar asociaal gedumpt....
En ik wou zeggen "ik heb nog nooit iemand gedumpt", maar das niet helemaal waar......ik heb toen ik 14 was iemand per ongeluk gedumpt.... :S |
AH !
Doe ik het hier toch nog het beste. Ik ben nog nooit gedumpt :p -Desecrator |
Ben tot nu toe nog niet gedumpt. Mwah die ene keer dat ik erachter kwam dat mn "vriend" ook nog een andere vriendin had rondlopen, maar dat was ook meer vanaf mijn kant.
[edit] ik vind "dumpen" en beetje naar klinken, ik noem t liever uitmaken. [/edit] |
Ik heb nog nooit iemand "gedumpt"
Wel heb ik een aantal relaties beeidigd (bij dumpen denk ik meteen zo aan... kweenie... afval?) Eigenlijk ben ik er schuldig aan dat al mn verkeringen uit gaan, ik ben altijd degene die het uit maakt. Vind trouwens dat er (bijna) niks moeilijker is dan dat, een relatie beeindigen... :( |
1 keer iemand gedumpt, maar het was meer 'uitmaken' omdat ze wat dingen had gedaan wat ze beter niet had moeten doen
|
telt negeren ook mee als dumpen?
|
Ik dump nooit, ik laat me liever dumpen.
|
Ik ben zelf nog nooit "gedumpt" heb wel al iemand anders gedumpt. Bij 1 jongen heel simpel, hij had me gewoon te veel pijn (emotioneel) gedaan en een ander heel moeilijk. Het klikte wel erg goed, maar ik mocht m van mn vader niet zien. Dus jah, dan moet ieder toch verder met zn leven...
|
Citaat:
Grt, Captain |
Citaat:
maar hoop t ook niet ;) |
Ik ben zelf ook nog nooit gedumpt
|
2 keer dumpen
2 keer gedumpt worden ik vind dumpen heeel erg moeilijk, omdat ik die ander echt niet wil kwetsen.. :confused: |
3 relaties gehad,
2 keer gedumpt 1 keer heb ik het uitgemaakt... heb eigenlijk beetje hekel aan het woord dumpen.. (n) |
Citaat:
on-topic: 1x zelf beeindigd 1x beiden 1x de ander waar ik nu trug mee heb |
Citaat:
dat is het gemeenste wat je kan doen, iemand gewoon negeren nadat ze denken dat ze een relatie met je hebben :( oh, en voor mij, 2 serieuse vriendjes gehad, allebei gedumpt. alleen de laatste was hij ook best tevreden mee, omdat het gewoon VET fout ging, maar ik nam't initiatief. |
ik wilde hem dumpen maar hij was me voor. shit happens..
|
1 iemand gedumpt omdat hij was vreemd gegaan
2 iemand gedumpt omdat ik niet meer om hem gaf love was over 3 samen omdat we er genoeg van hadden. :D |
Ligt eraan. Ben weleens gedumpt, heb weleens gedumpt.
|
uuhm...
1-> dumpen 2-> dumpen 3-> gedumpt (via email!) 4-> dumpen 5-> gedumpt 6-> dumpen 7-> dumpen |
ik heb 3 relaties gehad, alledrie heb ik beëindigd..
de laatste daarnet nog :( en ja, die doet ook ut meeste pijn.. pijn? ja, tis voor mij ook nie makkelijk |
Geen van beiden leuk!Helemaal niet zelfs! Maar met zelf dumpen kan je er zelf rekening mee houden, het komt niet zo onverwacht als gedumpt worden (meestal) Maar ik vind het allebei vreselijk
1: dumpen 2: gedumpt 3: is gelukkig nog aan, hopelijk voor lang! |
Citaat:
Wat is jouw hobby? :p |
Ben paar x gedumpt, heb een paar mensen gedumpt..
Verschilt nogal.. |
Heb het zelf één keer uitgemaakt, maar dat was geen dump... Verder ben ik erg vaak gedumpt :(
Maargoed, het is voor mij één van de weinige redenen om me kut te kunnen voelen, en zo nu en dan is dat opzich wel even goed, niet dat ik gedumpt wil worden, absoluut niet, ben heel blij met Marije :D |
Heb voor de relatie die ik nu heb 2 andere relaties gehad.
Bij de eerste maakte hij het uit. Bij de tweede maakte hij het uit.. Toen kwamen we weer samen. En later maakte ik het weer uit. En de relatie die ik nu heb: die gaat nooit uit! :D ;) :p |
dumpen is leuket dan gedumt te worden
|
Citaat:
maar als je iemand dumpt kwets je die persoon sowieso liever dumpen dan gedumpt worden, dan heb je minder pijn, omdat het uiteindelijk toch je eigen beslissing was |
Citaat:
|
ik noem het liever neit zo maar ik ben 1 x gedumpt en 2 x het ongeveer utigemaakt
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |