![]() |
all stars??? JAK!!!
Vandaag was ik op mn werk, dat is dus in een pretpark en daar zag ik een jongen met maat boot en wat had hij aan zijn voeten???
Ja All stars... Nou je kon me wegdragen het zag er echt niet uit... Maar wat vinden jullie nou van die schoenen??? Ik droeg ze toen ik 6 was met bloemmetjes motief, maar als je zeg maar soort man/17-88 bent draag je ze toch niet ik vind het er echt walgelijk uitzien... laat het even weten@!!! doeixxxx |
ik heb ook bloemetjesmotief (nep)allstars! (y)
|
Ja, waarom lopen zij ook niet op all-stars met bloemetjesmotief? :mad:
|
ja laten we lekker voor elk merk schoenen een nieuwe topic openen :rolleyes:
All stars zijn :cool: lopen lekker, staan leuk, in verhouding kwaliteit met de prijs tja dat valt wel een beetje tegen, maar ach ze zijn wel koelies. Ik heb ze in het blauw, met van die rafeltjes. En barbie roze (waar Esmée toch wel niet goed voor is :p) |
niet dat ik ze echt lelijk vind, maar om ze nu zelf te kopen; nee...
bovendien zie je ze teveel, het is weer zo'n hype net als met die pumaschoenen (nog wel wat kleiner, maargoed) die witte converse schoenen, beetje basketball achtig (dus hoog en niet van stof), vind ik trouwens wel mooi |
converse allstars? je hebt ze niet alleen in bloemetjesmotief hoor, ook in simpel zwart enzo.. het zijn gewoon schoenen, en ik zie niet in waarom jongens van boven de 17 ze niet zouden mogen dragen.
en als antwoord op je vraag: ik vind allstars koele schoenen :) |
Ik vind ze heel mooi, maar ik heb ze express niet genomen. Omdat iedereen ze op een (voorspeld) moment had en omdat ik maat 45/46 heb. Staat niet met van die grote voeten.
|
ik weet het neit maar ben je nou werkenlijk zo stom en onwetend te geloven dat andere mensen zich druk zouden maken om jouw bekrompen kleingeestige kutmeningkje...?
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
klotestad :D ik vrehuis naar den bosh *winkin @ s* |
Citaat:
|
Citaat:
|
All stars zijn kewl mits ze goed worden 'gedragen' zeg maar...ik vind ze niet overal bij staan, ze staan wel heel kewl onder bijvoorbeeld een driekwartbroek..natuurlijk moet iedereen zelf weten watvoor schoenen hij draagt, maar ik vind ze bijvoorbeeld ook niet zo mooi als diegene heel erg grote voeten heeft want door All stars lijken je voeten alleen maar groter..maar hee, als diegene ze leuk vind moet ie ze vooral dragen :)
|
barbie roze? is het zelfde als zuurstok roze?
|
Ik heb blauwe
en ze zijn heerschend [m'n andere schoenen staan btw niet echt onder korte broeken] |
Ik vind Allstars wel okay. Ik heb zelf ook een paar, gewone zwarte. Ze staan bijna iedereen en tja, als je nu eenmaal maat 50 van schoenen hebt, flatteert dat ook niet echt dat bepaalde merk schoenen.
Heb je weleens een jongen met maatje 50 in bootschoenen gezien ;) |
Citaat:
ik heb nl ook allstars + maat boot :p mensen vuren vaak vragen op me af in de trant van "wat hebjij voor maat??" ...."ohww maar ze zijn wel cool hoor :)" maar ook al vonden ze ze niet cool... kep vast wel wat anders om me druk over te maken... |
ik vond ze vroeger altijd heel stom, vooral onder een strakke spijkerbroek, maarja das punk geloof ik he? maar goed ik vond ook altijd van zoo daar krijg je grote voeten van. maar nu je ze wat vaker ziet wen ik er aan en kan ik het mooie er wel van zien. wil ze zelf alleen niet he
|
Citaat:
maar dan wel de hoge... |
allstars zijn :cool: alleen mn zusje heeft ze ook al, dus dan is t nie zoow leuk :s mja ik denk dat ik maar s van die neppe ga kopen met een leuk motiefje ofso hihi :) want die zijn zeker ook wel (y)
|
Ze zijn leuk. Ik heb nu beige allstars, vroeger heb ik ook denimblauwe en FELroze gehad (in groep drie, je bent trendsetter of niet he :p)
|
Citaat:
|
Allstars zijn KOEHOEHEOHOEEL! *fan* Ik heb er ook een paar, en ik vind ze gewoon helemaal geweldig. Maar that's my humble opinion, natuurlijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja,ik heb ook all stars gezien bij de zeeman,7 euro,of zo :o *moet dringend naar zeeman* ;) |
allstars zijn cool
:mad: |
ik vind ze in bloemetjesmotief wel leuk!! maar ik vind die andere effe all stars schoenen zo simpel enzo..... nehhhhhhh die vink saai!! :cool:
|
ze zijn mij te hip
en veel te duur voor linnen schoenen :/ |
*Miss Quasy*
Ik heb knalroze Allstars en ze lopen heerlijk, ik vind dat ze leuk staan onder een spijkerrokje of een iets uitlopende broek, ze zijn lekker luchtig in de zomer en ik ben blij met ze. Ik vind het alleen wel jammer dat ze zo ongeloofelijk achterlijk duur zijn, dat iedereen ze plotseling heeft (maar eerlijk is eerlijk, ik heb ze zelf ook gekocht "in de hype") maar ik heb nog niemand met mijn kleurtje zien lopen :). Ik vind de print Allstars over het algemeen niet zo mooi, sommige zelfs lelijk, maar de effen vind ik mooi. |
Ik vind allstars ook cool... Maar wat boeit het nou in hemelsnaam wat voor schoenmaat iemand heeft?? So what als je voeten er wat groter door lijken?? Net alsof je bijvoorbeeld ook geen wijde broken mag dragen als je wat dikker bent omdat je dan nog dikker lijkt, ofzo... :confused: ik vind dat echt dikke bullshit.
Citaat:
|
*Miss Quasy*
Ik vind dat je voeten er helemaal niet zo gigantisch in lijken hoor, ik heb maat 41 en het is echt niet zo dat mun voetjes opeens kano's lijken. |
Citaat:
Ik heb de zwarte met glitters |
Citaat:
ik heb de blauwe, maar der zit nu al een gat in :( dus mot ff nieuwe goedkope kopen..maybe zeeman ofzow ;) |
(y)
Wat is er nou mis met die schoenen?? Ik wil ze binnukort ook gaan kopen :) maar ik weet nog niet welke kleur |
Naja ik vin ze wel leuk!
Maarem.. zelf hoef ik ze nog niet zo hard.. :) |
kvin ze wel vet
kheb es hoge oranje gehad en nu heb ik lage, met een rode zool (sneaker model wel he) ze lopen als pantoffeltjes |
http://www.converse.com/shop/thumbnails/1h731.jpg
dit zijn mijn schoenuh! en ik vin ze zelf heel mooi... en als een jongen maat boot heeft en hij wil die all stars aan doen dan trekt hij ze toch lekker aan... scheit aan de menzheid hoor! :o |
Citaat:
|
nou uhm ik vind ze ook niet zo
maar je hoeft me niet gelijk weg te gaan dragen, ik koop wel gewoon andere :) |
Die schoenen zijn echt gaaf. Ik heb ze altijd aan, ook ik heb "formaat boot" ;)
Smaken verschillen. |
Citaat:
|
ik wil laag model want die wil niemand. alleen ik heb maat boot dus dat zal er nog wel meer bizar uitzien denk ik.
|
k was van plan die regenboog-streepjes allstars te kopen, maar ze haden ze alleen nog maar in maat 44half :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Die vind ik dus lelijk Je hebt ook heeeeeeeele leuke allstars dat zijn meer van die sneakers/gympen daar heeft kipling ook schoenen van nou die vind ik echt stoer... maar die andere.. pfft.. k vind ze een beetje passé k bedoel MIJN MOEDER heeft ze gedragen en ik vind de meeste niet eens zo ontzettend :cool: maar ik zal eens een plaatje zoeken van wat ik bedoel.-. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb nu de hawaiiversie in het rood. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24. |