Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lifestyle (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=50)
-   -   all stars??? JAK!!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=152482)

HipTop!!! 07-07-2002 21:27

all stars??? JAK!!!

Vandaag was ik op mn werk, dat is dus in een pretpark en daar zag ik een jongen met maat boot en wat had hij aan zijn voeten???
Ja All stars...
Nou je kon me wegdragen
het zag er echt niet uit...

Maar wat vinden jullie nou van die schoenen???
Ik droeg ze toen ik 6 was met bloemmetjes motief, maar als je zeg maar soort man/17-88 bent draag je ze toch niet
ik vind het er echt walgelijk uitzien...

laat het even weten@!!!
doeixxxx

punkyfish 07-07-2002 21:28

ik heb ook bloemetjesmotief (nep)allstars! (y)

Faery 07-07-2002 21:30

Ja, waarom lopen zij ook niet op all-stars met bloemetjesmotief? :mad:

rodina 07-07-2002 21:31

ja laten we lekker voor elk merk schoenen een nieuwe topic openen :rolleyes:

All stars zijn :cool:
lopen lekker, staan leuk, in verhouding kwaliteit met de prijs tja dat valt wel een beetje tegen, maar ach ze zijn wel koelies.

Ik heb ze in het blauw, met van die rafeltjes. En barbie roze (waar Esmée toch wel niet goed voor is :p)

konflict 07-07-2002 21:31

niet dat ik ze echt lelijk vind, maar om ze nu zelf te kopen; nee...
bovendien zie je ze teveel, het is weer zo'n hype net als met die pumaschoenen (nog wel wat kleiner, maargoed)

die witte converse schoenen, beetje basketball achtig (dus hoog en niet van stof), vind ik trouwens wel mooi

Paranoide 07-07-2002 21:33

converse allstars? je hebt ze niet alleen in bloemetjesmotief hoor, ook in simpel zwart enzo.. het zijn gewoon schoenen, en ik zie niet in waarom jongens van boven de 17 ze niet zouden mogen dragen.

en als antwoord op je vraag: ik vind allstars koele schoenen :)

S 07-07-2002 21:34

Ik vind ze heel mooi, maar ik heb ze express niet genomen. Omdat iedereen ze op een (voorspeld) moment had en omdat ik maat 45/46 heb. Staat niet met van die grote voeten.

je$u$ crust 07-07-2002 21:37

ik weet het neit maar ben je nou werkenlijk zo stom en onwetend te geloven dat andere mensen zich druk zouden maken om jouw bekrompen kleingeestige kutmeningkje...?

S 07-07-2002 21:39

Citaat:

je$u$ crust schreef:
ik weet het neit maar ben je nou werkenlijk zo stom en onwetend te geloven dat andere mensen zich druk zouden maken om jouw bekrompen kleingeestige kutmeningkje...?
Quote is een functie die ervoor moet zorgen dat niet iedereen zich aangesproken voelt (en dus om misverstanden te omzeilen).

:D

boardbabe 07-07-2002 21:40

Citaat:

S schreef:

Quote is een functie die ervoor moet zorgen dat niet iedereen zich aangesproken voelt (en dus om misverstanden te omzeilen).

:D

(y)

punkyfish 07-07-2002 21:50

Citaat:

Faery schreef:
Ja, waarom lopen zij ook niet op all-stars met bloemetjesmotief? :mad:
heb je ze nou eigenlijk al gehaald bij de zeeman? mijn bloemetjes zijn van vilt (y)

Faery 07-07-2002 21:52

Citaat:

punkyfish schreef:
heb je ze nou eigenlijk al gehaald bij de zeeman? mijn bloemetjes zijn van vilt (y)
Ze hebben ze hier niet bij de z eeman :mad:

klotestad :D

ik vrehuis naar den bosh *winkin @ s*

punkyfish 07-07-2002 21:53

Citaat:

Faery schreef:
Ze hebben ze hier niet bij de z eeman :mad:

klotestad :D

ik vrehuis naar den bosh *winkin @ s*

onze zeeman is groter dan die in den bosj (y)

Esmée 07-07-2002 22:22

Citaat:

rodina schreef:
En barbie roze (waar Esmée toch wel niet goed voor is :p)
Je gebruikt me gewoon :'( ;)

dreadje 07-07-2002 22:27

All stars zijn kewl mits ze goed worden 'gedragen' zeg maar...ik vind ze niet overal bij staan, ze staan wel heel kewl onder bijvoorbeeld een driekwartbroek..natuurlijk moet iedereen zelf weten watvoor schoenen hij draagt, maar ik vind ze bijvoorbeeld ook niet zo mooi als diegene heel erg grote voeten heeft want door All stars lijken je voeten alleen maar groter..maar hee, als diegene ze leuk vind moet ie ze vooral dragen :)

Biertjehakken 07-07-2002 22:27

barbie roze? is het zelfde als zuurstok roze?

Triloxigen 07-07-2002 22:28

Ik heb blauwe
en ze zijn heerschend

[m'n andere schoenen staan btw niet echt onder korte broeken]

hieperdepiep 07-07-2002 22:39

Ik vind Allstars wel okay. Ik heb zelf ook een paar, gewone zwarte. Ze staan bijna iedereen en tja, als je nu eenmaal maat 50 van schoenen hebt, flatteert dat ook niet echt dat bepaalde merk schoenen.

Heb je weleens een jongen met maatje 50 in bootschoenen gezien ;)

a new noise 08-07-2002 00:47

Citaat:

HipTop!!! schreef:
Vandaag was ik op mn werk, dat is dus in een pretpark en daar zag ik een jongen met maat boot en wat had hij aan zijn voeten???
Ja All stars...
Nou je kon me wegdragen

Ik droeg ze toen ik 6 was met bloemmetjes motief, maar als je zeg maar soort man/17-88 bent draag je ze toch niet

laat het even weten@!!!
doeixxxx

ik herken me wel in jou verhaaltje..

ik heb nl ook allstars + maat boot :p
mensen vuren vaak vragen op me af in de trant van
"wat hebjij voor maat??"
...."ohww maar ze zijn wel cool hoor :)"

maar ook al vonden ze ze niet cool...
kep vast wel wat anders om me druk over te maken...

Avelon 08-07-2002 00:49

ik vond ze vroeger altijd heel stom, vooral onder een strakke spijkerbroek, maarja das punk geloof ik he? maar goed ik vond ook altijd van zoo daar krijg je grote voeten van. maar nu je ze wat vaker ziet wen ik er aan en kan ik het mooie er wel van zien. wil ze zelf alleen niet he

De Ideale Schoonzoon 08-07-2002 10:08

Citaat:

HipTop!!! schreef:
Ja All stars...
Nou je kon me wegdragen

laat het even weten@!!!
doeixxxx

all stars zijn vet...
maar dan wel de hoge...

Blubje 08-07-2002 10:55

allstars zijn :cool: alleen mn zusje heeft ze ook al, dus dan is t nie zoow leuk :s mja ik denk dat ik maar s van die neppe ga kopen met een leuk motiefje ofso hihi :) want die zijn zeker ook wel (y)

Roos 08-07-2002 10:59

Ze zijn leuk. Ik heb nu beige allstars, vroeger heb ik ook denimblauwe en FELroze gehad (in groep drie, je bent trendsetter of niet he :p)

punkyfish 08-07-2002 11:37

Citaat:

bLuB iK=ViS schreef:
ik denk dat ik maar s van die neppe ga kopen met een leuk motiefje ofso hihi :) want die zijn zeker ook wel (y)
bij de zeeman heb je dr voor 5,99 in het wit en beige. daar kun je dan zelf iets op verven/plakken/spelden/weet ik het...

Scarlett 08-07-2002 11:42

Allstars zijn KOEHOEHEOHOEEL! *fan* Ik heb er ook een paar, en ik vind ze gewoon helemaal geweldig. Maar that's my humble opinion, natuurlijk.

punkyfish 08-07-2002 11:43

Citaat:

Jewel schreef:
Allstars zijn KOEHOEHEOHOEEL! *fan* Ik heb er ook een paar, en ik vind ze gewoon helemaal geweldig. Maar that's my humble opinion, natuurlijk.
een paar?! je hebt 6 paar!

Scarlett 08-07-2002 12:01

Citaat:

punkyfish schreef:
een paar?! je hebt 6 paar!
5. :o

shanli 08-07-2002 12:47

Citaat:

punkyfish schreef:

ja,ik heb ook all stars gezien bij de zeeman,7 euro,of zo :o
*moet dringend naar zeeman*
;)

fruitmand 08-07-2002 13:00

allstars zijn cool

:mad:

yvonnaah 08-07-2002 13:07

ik vind ze in bloemetjesmotief wel leuk!! maar ik vind die andere effe all stars schoenen zo simpel enzo..... nehhhhhhh die vink saai!! :cool:

fucking hero 08-07-2002 15:37

ze zijn mij te hip
en veel te duur voor linnen schoenen :/

sterrenmeisje 08-07-2002 16:10

*Miss Quasy*

Ik heb knalroze Allstars en ze lopen heerlijk, ik vind dat ze leuk staan onder een spijkerrokje of een iets uitlopende broek, ze zijn lekker luchtig in de zomer en ik ben blij met ze. Ik vind het alleen wel jammer dat ze zo ongeloofelijk achterlijk duur zijn, dat iedereen ze plotseling heeft (maar eerlijk is eerlijk, ik heb ze zelf ook gekocht "in de hype") maar ik heb nog niemand met mijn kleurtje zien lopen :). Ik vind de print Allstars over het algemeen niet zo mooi, sommige zelfs lelijk, maar de effen vind ik mooi.

June bug 08-07-2002 16:16

Ik vind allstars ook cool... Maar wat boeit het nou in hemelsnaam wat voor schoenmaat iemand heeft?? So what als je voeten er wat groter door lijken?? Net alsof je bijvoorbeeld ook geen wijde broken mag dragen als je wat dikker bent omdat je dan nog dikker lijkt, ofzo... :confused: ik vind dat echt dikke bullshit.

Citaat:

HipTop!!! schreef:

Nou je kon me wegdragen

Iets minder overdreven mag ook wel...

sterrenmeisje 08-07-2002 16:21

*Miss Quasy*

Ik vind dat je voeten er helemaal niet zo gigantisch in lijken hoor, ik heb maat 41 en het is echt niet zo dat mun voetjes opeens kano's lijken.

kaleidoscope 08-07-2002 16:44

Citaat:

*pixie* schreef:
*Miss Quasy*

Ik vind dat je voeten er helemaal niet zo gigantisch in lijken hoor, ik heb maat 41 en het is echt niet zo dat mun voetjes opeens kano's lijken.

Ik heb maat 42 en het ziet er nog redelijk degelijk uit...helemaal geen kanootjes...een rubber bootje misschien maar niet meer.
Ik heb de zwarte met glitters

freakjuh 08-07-2002 19:20

Citaat:

CemetarySlut schreef:

Ik heb de zwarte met glitters

:eek: waaarrrr hebbie die vandaan???

ik heb de blauwe, maar der zit nu al een gat in :( dus mot ff nieuwe goedkope kopen..maybe zeeman ofzow ;)

maantje tuurt 08-07-2002 21:13

(y)
Wat is er nou mis met die schoenen?? Ik wil ze binnukort ook gaan kopen :) maar ik weet nog niet welke kleur

Paulaah 09-07-2002 12:40

Naja ik vin ze wel leuk!
Maarem.. zelf hoef ik ze nog niet zo hard.. :)

battlestar 11-07-2002 00:22

kvin ze wel vet

kheb es hoge oranje gehad en nu heb ik lage, met een rode zool (sneaker model wel he)

ze lopen als pantoffeltjes

kuik 13-07-2002 16:14

http://www.converse.com/shop/thumbnails/1h731.jpg
dit zijn mijn schoenuh! en ik vin ze zelf heel mooi... en als een jongen maat boot heeft en hij wil die all stars aan doen dan trekt hij ze toch lekker aan... scheit aan de menzheid hoor! :o

Nuck 13-07-2002 20:02

Citaat:

*pixie* schreef:
*Miss Quasy*

Ik heb knalroze Allstars en ze lopen heerlijk, ik vind dat ze leuk staan onder een spijkerrokje of een iets uitlopende broek, ze zijn lekker luchtig in de zomer en ik ben blij met ze. Ik vind het alleen wel jammer dat ze zo ongeloofelijk achterlijk duur zijn, dat iedereen ze plotseling heeft (maar eerlijk is eerlijk, ik heb ze zelf ook gekocht "in de hype") maar ik heb nog niemand met mijn kleurtje zien lopen :). Ik vind de print Allstars over het algemeen niet zo mooi, sommige zelfs lelijk, maar de effen vind ik mooi.

Heb ook de roze, en ze staan echt heel leuk :). Prijs-kwaliteit verhouding is inderdaad niet optimaal, maar ach...ze zijn gewoon leuk :).

boardbabe 13-07-2002 21:34

nou uhm ik vind ze ook niet zo

maar je hoeft me niet gelijk weg te gaan dragen, ik koop wel gewoon andere :)

halve banaan 13-07-2002 23:25

Die schoenen zijn echt gaaf. Ik heb ze altijd aan, ook ik heb "formaat boot" ;)

Smaken verschillen.

euro 15-07-2002 14:35

Citaat:

rosi schreef:
Ze zijn leuk. Ik heb nu beige allstars, vroeger heb ik ook denimblauwe en FELroze gehad (in groep drie, je bent trendsetter of niet he :p)
Jaa! allstars vind ik wel stoer :p !!!! Ik wil er ook weer! Vroeger ook in groep 3/4 ofzo had ik zo'n knalrode en die waren op 't laatst echt helemaal versleten maarja :D !

Humanoid 15-07-2002 15:55

ik wil laag model want die wil niemand. alleen ik heb maat boot dus dat zal er nog wel meer bizar uitzien denk ik.

ruby soho 15-07-2002 15:59

k was van plan die regenboog-streepjes allstars te kopen, maar ze haden ze alleen nog maar in maat 44half :(

eXo 15-07-2002 19:56

Citaat:

kipjuh! schreef:
http://www.converse.com/shop/thumbnails/1h731.jpg
dit zijn mijn schoenuh! en ik vin ze zelf heel mooi... en als een jongen maat boot heeft en hij wil die all stars aan doen dan trekt hij ze toch lekker aan... scheit aan de menzheid hoor! :o

Jaa.. die heb ikke ook :) *exo is meelopert*

Cinamon 15-07-2002 21:18

Die vind ik dus lelijk
Je hebt ook heeeeeeeele leuke allstars
dat zijn meer van die sneakers/gympen
daar heeft kipling ook schoenen van nou die vind ik echt stoer...
maar die andere.. pfft.. k vind ze een beetje passé
k bedoel MIJN MOEDER heeft ze gedragen en ik vind de meeste niet eens zo ontzettend :cool:

maar ik zal eens een plaatje zoeken van wat ik bedoel.-.

Rollo Tomasi 16-07-2002 11:09

Citaat:

HipTop!!! schreef:

Ach, een ander vindt jouw schoenen weer walgelijk. Smaken verschillen, zullen we maar zeggen. ;)

RuffThugg 16-07-2002 15:48

Die had ik....in maart, maar die vlammen zijn tot de zool geschilderd en waar die zool buigt(als je loopt) gaat het dan scheuren en worden ze lelijk. Na 5 dagen erop lopen had ik het al, en andere mensen hier op het forum ook.
Ik heb nu de hawaiiversie in het rood.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:24.