![]() |
Vette p00p II
Bo!
|
http://youtube.com/watch?v=2wB0lwIkQnw
(y) (y) (y) Normaal heb alleen die hyphy in de zomer, maar nu is het ech ernstig, wie helpt me dit over te brengen naar Nederland? :) |
|
Precies ja... I WEAR MY STUNNA SHADES AT NIGHT...
|
|
Citaat:
|
Hyphy>snap
|
Duidelijk, maar het is sowieso moeilijk te begrijpen voor mensen die er niet mee bezig zijn, die hyphy videos etc...
Het ziet er gewoon dom uit, maar dat is juist het relaxte :) Go dumb NL! |
|
Second Life.
|
[21:52:12] Thor Helvete: In World of Warcraft heb je een beer
[21:52:15] Thor Helvete: die heet Bjarn [21:52:27] Jochem: :( [21:52:34] Jochem: wacht even [21:52:36] Jochem: hoe weet jij dat? [21:53:20] Thor Helvete: Slecht bij de vrouwtjes [21:53:25] Thor Helvete: Dus ja [21:53:34] Thor Helvete: Ben maar een level 10 dwarf hunter geworden [21:53:40] Jochem: :D |
In vervolg op een post in het vorige p00ptopic, ik kreeg vandaag dit mailtje:
"Beste Masha, Jullie film is geplaatst op onze steunpagina. De film heeft al voor het nodige extra bezoek aan de website gezorgd. Onze dank daarvoor! Laat ons weten als jullie een vervolg zouden willen maken op de film, ook wij geloven in de kracht van het beeld en zouden dat graag gebruiken ter ondersteuning van de actie. Hopelijk tot ziens!" (y) Hoewel we te lui zijn voor een vervolg. |
Oh so sweet....
Caz and Loge |
haha
|
hoe schattig <3
|
|
ik download de nieuwe 24 yess
|
Citaat:
|
Citaat:
echt godverdomme, ik moet nog steeds seizoen 5 afkijken (zit nu bij episode 8 :(:(:(:(;9;() |
Ik vind na seizoen 3 24 niet echt boeiend meer, teveel van hetzelfde. Ga dan Dexter, Heroes of Veronica Mars kijken (y)
|
Citaat:
|
het teigetje item net op het nos journaal.
"everybody came up and apologised except tigger. he should be a man and stand up and apologise." "he hit me pretty hard, i could still feel it, altough his gloves were padded." |
Citaat:
Deze is veel vetter. |
haha ja dat zag ik net ook. ik verwachtte echt een harde mep ofzo van die teigetje maar je zag echt niets. wat een aanstellers. hilarisch
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ontdek net dat er een scholieren.com hyve is :eek: |
ik heb mijn rijbewijs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) |
congrats (y)
|
Citaat:
;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
waaaaaaah, dit kan heel vet zijn :D |
op een of andere vreemde manier vond ik dit uitermate hilarisch:
http://www.youtube.com/watch?v=bj0Ma2CsHME |
Citaat:
|
Citaat:
BRILJANT!!!! |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Te fucking droog.. |
Aan iemand anders de eer.
|
Citaat:
|
nogal nerdy/saai misschien maar
http://www.bibliomania.com/biblioman...tic/index.html op deze website kan je kkkkkk veel over allerlei boeken vinden en uitgebreid en gaaf en ik ben in m'n nopjes want dr staat ook vanalles over m'n pws onderwerp yes. |
leuke site idd vooral het gedeelte over de klassiekers.
edit:typo |
oh zover ben ik nog niet, ik ben nog helemaal wild van de jane austen pagina en de pagina over the plague/la peste/de pest van camus (y) (y) (y)
|
Citaat:
"We came from the sea originally, now we're going back in it. Don't go in it, unless you're in a boat." In die laatste Podfather podcast zit ook een geniale: "You'll never achieve anything by planning". :D |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51. |