![]() |
Men in Trees
Marin Frist has it all: a successful career as a lecturer and author about relationships, and an upcoming marriage to her dream man. Booked for a lecture (inexplicably) in the small town of Elmo, Alaska, Marin discovers her fiancé Graham is having an affair. This knowledge throws her into a quandary when she arrives in the remote Alaskan town populated mostly by men (some of whom trim trees and put out a warning sign to alert people below).
Grappig dat deze serie op tv komt. 2 weken geleden heb ik de eerste 11 eps gezien. Was wel leuke serie. Maandag avond Net 5 21:30 Na Grey's Anatomy :) |
Ja, ik zag de voorstukjes :)
Leek me niet zo heel bijzonder, maar ik zou het wel een keertje kijken, als dan niet al ANTM kwam. Dus deze sla ik even over met volgen :P |
vin alleen anne heche soms zo irritant lieieieief
denk dat t wel aangenaam vermaak is.. wel een beetje overdosis wijvenseries opeens verlang naar lost |
Ik denk niet dat je er teveel van moet verwachten, maar sommige dingen zijn wel grappig..
|
Lijkt me wel leuk, maar idd tegelijk met ANTM, dus helaas.
|
Ik ben van plan het straks te kijken.
Citaat:
|
vind t wel grappig :)
edit: wel heel voorspelbaar dat ze wat met die man krijgt... |
leuker dan ik dacht, zitten heel veel subtiele (woord)grapjes in :cool:
|
leuk zo na greys anatomy (Y) dat wordt voortaan een leuke maandagavond
|
niet echt interessant nog en behoorlijk voorspelbaar
|
omg! Maandagavond is mijn nieuwe dinsdagavond ^_^
Ik was nooit zon Gilmore Girls fan, maar Men in Trees vond ik wel erg leuk. |
Ik vond het leuk. Volgende week weer.
Of beter, alles nu in een keer downloaden en kijken als ik zelf wil. |
Citaat:
|
Leuke eerste aflevering! Ik hoop wel dat het zo leuk blijft. Volgende week weer!
|
't Was de pilot, die zijn altijd een beetje suf. Maar het idee vond ik wel grappig, ik kijk volgende week weer.
|
Leuk :D
|
Ik heb het gister weer gezien en vind het eigenlijk steeds leuker worden. Die ene kerel is echt super lekker! Die broer van waar zij mee in bed lag maar geen seks mee heeft gehad.
|
Citaat:
|
Echt een leuke serie, :D
Op het moment zenden ze haast alleen maar leuke series uit: - Grey's Anatomy ( nieuw seizoen) - Men in trees (nieuw) - What about Brian ( nieuw) Echt leuk :) |
Citaat:
al ben ik al verder met Grey's :bloos: omdat ik zo'n stom kind ben die niet kan wachten :p |
Vanmiddag pas gezien :o
Hij was hilarisch, ik vond dit de leukste ep tot nu toe. Ben benieuwd wat er volgende week gebeurd, kogel etc |
Sexy met Jack & Marin :eek:
|
Er gaat nog meer gebeuren wacht maar af :eek: :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik las ergens dat Anne Heche haar man heeft verlaten voor iemand van de cast... Ze is echt raar :|
Link |
Citaat:
|
Maar voor Jack... die kijkt wel zo ontdeugend dat het begrijpelijk wordt :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
En de kans op overslaande vonken is natuurlijk al groter als je vaak bij elkaar bent en elkaar ook nog MOET zoenen.
Edit: en dan ook nog met zo'n lekker ding! |
Ik vond de aflevering wel weer leuk.
Jack en Marin in de kast: lieeef! <3 Ik lust hem ook wel geloof ik..:o |
Gisteren voor het eerst een hele episode gekeken. Erg leuk (y) Om de één of andere reden heb ik t afeglopen weken nooit gekeken. Owja tegelijk met ANTM, dfat was t. Maar dat heb ik helemaal niet gekeken dit seizoen, dus dit wordt m'n nieuwe serie op maandag denk ik, komt ook precies na CSI, dus komt mooi uit :p
Ik ga de eppies die ik gemist heb maar ff downloaden :) |
Citaat:
New baby, djeeezz! ik d8 al meteen dat die piloot de vader was (kwam ook door dat voorstukje over die date enzo). Maar Patrick is niet gekleurd.... |
Citaat:
|
Het lijkt mij niet logisch dat Buzz de vader is, ik bedoel oké, Patrick niest in zevens, maar hij is zo wit als ik in de winter met een griepje! (even voor de duidelijkheid; dat is errug wit) Hij zou op zijn minst een beetje kleur moeten hebben dan, toch? Of heb ik mijn erfelijkheidsinfo nu niet goed op een rijtje?
|
Citaat:
|
Ik vond het wel waarschijnlijk dat Buzz zn vader is. Ook omdat Patrick's moeder (vind haar echt een trut :s ) hem mee op die date nam na de veiling!
Jack en Marin zijn ech lief :o |
Net als Morgan zegt, het komt wel voor dat een donker/blank koppel een blank kind kan krijgen. Er worden wel tweelingen geboren waarvan de ene donker is en de ander blank.
Maar ik vind het toch onwaarschijnlijk als Buzz de vader zou zijn, omdat het zeker niet vaak voorkomt. |
Iedereen zn eigen mening he :)
Heb al zin in de volgende aflevering :bloos: :cool: |
Citaat:
Tuurlijk komt het heeeeel af en toe wel eens voor, maar ik vind het idd erg vergezocht voor een serie. Die ma heeft dan echt geluk gehad dat Patrick zo wit is gebleven :D |
;)
Citaat:
|
precies!
|
:cool: woot.
|
Ik las iets in de gids, zal het ff tussen spoilertags zetten:
Spoiler
We zien het maandag, gelukkig is dat bijna. ^_^ |
Citaat:
Spoiler
|
OMG wat moest ik lachen toen dat stuk haar van Marin werd afgeknipt :D :D
|
Ja dat vond ik ook echt grappig. Maar ik ben wel benieuwd hoe het er nu uitziet, nu Jack het geknipt heeft. Buzz en Patrick waren zo schattig! En Annie en Patrick ook toen hij terugkwam. En Buzz is toch de papa... Een beetje vreemd, maar wel leuk. ;)
|
ja heb geprobeerd het haar in het voorstukje te bekijken, maar zag er niet heel raar uit ofzo.
nog steeds wel raar met patrick & buzz, maar het einde was leuk (in de bar)! |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43. |