![]() |
waar staat of zit jullie brievenbus
die van mij zit in de deur :)
|
Citaat:
|
De mijne zit ook in de deur, met borstels.
|
Naast de voordeur van de flat zitten de brievenbussen, dus ik heb zo'n postvak met een sleutel.
|
De rest van DK is nu vast erg blij nu ze weten dat mijn brievenbus in de voordeur zit zonder tochtborstels. Kunnen ze zich er vast mentaal op voorbereiden als ze iets bij mij willen bezorgen: "Ow, nou, bij TopDrop kan ik de post nu veel sneller bezorgen omdat ik uit mn hoofd al weet wat voor brievenbus hij heeft en waar ie zit."
Ofzo. :| |
Wij hebben zo'n groene bus aan de straat. :cool:
|
Oh gaaf, nou kan ik bij TopDrop de post veel sneller bezorgen, omdat ik uit m'n hoofd al weet wat voor brievenbus hij heeft en waar ie zit!
|
Citaat:
Citaat:
|
Hij ligt eigenlijk, mag dat ook?
|
Citaat:
brievenbus zit verticaal aan de deur, geen borstels of rare dingen, normale afmetingen, geen stickers, alles komt op de grond terecht: Geheel Postbodevriendelijk :cool: |
Citaat:
|
Die van ons zit naast de deur! Met tochtborstels en zelfs nog een tweede klepje!!
Ik vind het echt interessant om te weten waar ieder's brievenbus zit. :bloos: |
Citaat:
|
ik woon in de flat.
dus mn brievenbus hangt benee in de hal. |
In de voordeur, zonder borstels. Maar wel met een krantenbezorger-bijtende klep. Zo'n ding dat dichtslaat.
|
Zo'n groene buitenbus helemaal vooraan het erf. 200 meter lopen :P
|
Naast de deur, mét borstels. Alles valt zo op de grond, naast de deurmat. Boeiende informatie.
|
Citaat:
|
Het zit vast aan de buitenhek. Geen stickers, wel een klepje.
Zo Balance, weet je het nu ook van mij! ;x |
Die van ons zit in de poort aan de weg, met achteraan die paal dan een deurtje om het er uit te halen.
|
Citaat:
|
Hier gewoon zo'n gat in de deur en thuis een groene bus in de heg.
|
Citaat:
|
Ik probeer me voor te stellen hoe het eruit ziet als een brievenbus zit.
|
Naast de voordeur beneden, vertikaal in de muur, zonder borstels. De post valt in een nis naast de deur, als het niet blijft steken in de gang tussen de bus en de nis.
|
als je de portiekdeur uitloopt, zijn er 6 op elkaar gestapelde brievenbus boxen, op poten. kan ik niet echt uitleggen.
maar als het regent moet je er snel bij zijn want het is niet echt waterdicht. beetje stom van de makers. |
Citaat:
|
Citaat:
|
in de hal zitten een stuk of 20 brievenbussen bij elkaar. eentje daarvan is van ons. (woon in een flat) :)
|
Citaat:
|
Ouderlijk huis: in de deur en buiten
Op kamer: ergens bij de receptie.. |
Postvakje naast het complex waar ik woon, naast de ingang.
|
Citaat:
|
Naast de voordeur onder, mn huisbaas heeft voor de lol 'Kees Flodder' op mn brievenbus/naambordje gezet en k krijg t er niet af :(
|
Citaat:
|
in de voordeur geen idee of die borstels heft ik ga nooit door de voordeur :)
|
in de voordeur, met borstels
|
|
:o
|
Ik woon in een flat, de brievenbussen bevinden zich bij de liftingang in de hal beneden. We hebben ook een brievenbus in de deur, maar die wordt voor dat doel niet gebruikt.
|
In de voordeur. Horizontaal, postbodevriendelijk maar wel met een ijzeren 'opvangbak' tegen puberende knulletjes die met vuurwerk in brievenbussen kloten. :o :)
Edit: Zonder stickers, en hij is van ijzer. |
Citaat:
|
Mijn brieven bus zit tussen alle andere postvakjes van mijn mede-huisgenoten. :)
|
Naast de deur op de begane grond.
Ik woon op de tweede verdrieping. |
Aan de straat, plus eentje in de deur (maar die wordt nooit gebruikt).
|
In de deur, halverwege ofzo, met klepje en zonder tochtborstels (?).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:32. |