![]() |
Waarom stinken kutjes altijd naar verouderde vis?
Kan iemand mijdat uitleggen? wassen jullie je kutje niet? Hoevaak doen jullie dat per week, en wrm stink het zo erg, kheb het al bij 4 verschillende meisjes gehad, precies hetzelfde geur.
|
:rolleyes:
Kansloos topic. Ik vind ze overigens helemaal niet stinken, behalve als de jongedames ongesteld zijn. Wellicht zou je je meisjes iets zorgvuldiger uit moeten kiezen, persoonlijke hygiëne is een groot goed. |
Je bent 14 man, heb je weleens een kut gezien?
|
Ja.
|
relax man, maar je hebt gelijk. Jonge kutjes van 14/15/16 jaar zijn altijd vers van de pers. Maar wanner ze rond de 20 zijn, beginnen en te stinken en te hangen.
|
Helemaal niet, dat zeg ik ook niet. De meeste ervaring heb ik juist met dames van begin 20. Dan stinkt en hangt er nog niets, is mijn ervaring.
|
:d
|
Misschien kun je maar beter nooit meer seks hebben, dan hoef je het ook niet meer te ruiken (y)
Of je kunt natuurlijk ook altijd een man nemen. |
Ik wil jou wel nemen, als je me zou toelaten ;)
|
Close your nose, think of England.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En nee dankje, ik geef de voorkeur aan mannen die wat intelligenter overkomen. |
Wat een loser.
|
Citaat:
|
Jij irriteer je aan haar kut, zij aan jouw hoofd.
|
Ey mang die jonge poentje is idd cker beter maar mang waarom neem je dang niet altijd jonge poentje geeft nix toggg gewoon burger king & beltegoed ahahaha je snapt hem kill latra peace
Giovanni |
Citaat:
Ugh, Nederlands blijft lastig. Enfin, succestopic (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tip: geen 80 jarige oma's uitzoeken voor je seksuele behoeften.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29. |