![]() |
Lekkerste zuivel toetje?
Welk zuivel toetje (yodhurt/Kwark/Vla) vinden jullie het lekkerst :D ?
Zelf vind ik De Boer'n Vla (van ''de zuivel hoeve'') met appeltaart smaak echt teeee lekker :D |
iets dat niet meer te koop is, helaas: zat in een glazen potje: milde biologishce yoghurt met honing
|
|
Citaat:
en die stracciatellayoghurt ook en ik dig dingen met vanille/citroen of van die vanille/rijst toetjes. |
Al die yoghurtjes en puddinkjes van Danone eet ik graag :)
|
Ja, die appeltaartvla is inderdaad enorm lekker :) En ik vind de griesmeel-met-kaneel van Mona Puur ook heel erg lekker. En citroenkwark.
En ijs, natuurlijk :o |
Appeltaatvla? Ze verzinnen het wel he...:p
Halvolle biologische vanille yoghurt van de Albert Heijn. |
Oeh ja Sonho die is inderdaad lekker!
Of een vanillerijst-pudding, of chocoladevla, of vlaflip van mona (vanille-yoghurt-aardbeiensiroop) of dubbelvlaflip (vanille-chocoladevla en chocoladesaus) of... eigenlijk vind ik bijna alle toetjes lekker!! <3 En ijs natuurlijk. :D |
ijs idd!
En aardbeienkwark :cool: |
rijstdessert met vanillesmaak, yoghurt met appel/kaneel en vla met bitterkoekjes of gewone bitterkoekjespudding (y)
|
Stracciatella yoghurt indeed (y) Gewoon huismerk hoor ;)
|
Die stratiatella-vla is heerlijk, maar ik houd ook heel erg van citroenkwart, chocoladevla, yoghurt en blanke vla.
|
Citaat:
Heeft iemand welis de friesche vlag rum en rijzijnen vla geprobeerd? T lijkt me wel een aparte combo |
chocolade mousse. En de rest natuurlijk haha, toetjes zijn geweldig :D .
|
|
weet iemand eigenlijk waar die milkshakes in pak zijn gebleven?
dat was pas lekker |
mona boordevol aardbeienyoghurt!
en danoontjes <3 en die heerlijke milde biologische yoghurt van de AH to go |
Citaat:
Ooh die vind ik ook heel jammie:)! en stratiatella yoghurt ook.. |
appel-kaneel vla, vruchten yoghurt en vanille yoghurt (y)
|
rijstepap van campina (y)
|
bananenkwark <333333333333
|
Griesmeelpap/pudding. En de straciatella- en vanille yoghurt van de Lidl. Mmm!
|
Sokelademousse.
En saromapudding en ijs :). |
Danio !
|
zelfgemaakte griesmeelpap/pudding, magere kwark met appel, vanilleyoghurt met blanke vla, chocoladevla.
|
:) Het Mona toetje van deze maand geniet toch wel mijn voorkeur: Kokospudding met stukjes chocolade mmmmm.
|
Mona bananenkwark (y) mmmmmmmmmmm... Jammer alleen dat ie zo duur is! :(
|
Citaat:
|
(y) Ja, en het is werkelijk de moeite waard.... dat mag ook wel voor die 22 gram koolhydraten per 100 gram :o ;)
|
Hehe, 't is niet bepaald magere kwark hmm? ;) Maar klinkt goed, die ga ik maar eens proberen :)
|
ijs of anders griekse yoghurt , en daar wat honing bij doen. Zelfgemaakte smoothies.
|
Citaat:
|
Op de kop pudding.
Echte naam weet ik niet. Het is in ieder geval van mona. En door dat je het op de kop zet is het pudding met een rood sausje er op. |
Campina Herfstvla (of lentevla?) Stoofpeer
|
Citaat:
straciatella yoghurt en -kwark is zooo lekker maar zooo machtig maar gewoon simpele vanille vla blijft eigenlijk toch wel favoriet |
Citaat:
|
appeltaartijs als toetje (y)
|
:eek:
Citaat:
|
in de zomer bij Venezia in Utrecht :cool:
|
Mona griesmeelpudding
|
Citaat:
|
pure chocolademousse <3<3
en anders vienneta biscuit <3 en tiramisu! (en al het andere ijs en pudding e.d.) |
chocolade mouse.. ik heb het een paar x in de winkel zien liggen.
maar wat is het eigenlijk precies.. waar proeft het naar :D ? |
Mona Boordevol met perzik, mango en passievrucht
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- RoomYoghurt van Almhof, liefst de variant met maracuja en perzik.
- Vlaflip van Mona. - Dame Blache-pudding van Mona. - Danio van Danone. - Vanillepuddinkjes met aardbeiensaus van Mona. - Dubbelvla met vanille- en chocoladevla van Campina. Helaas is pas geleden de smaak ervan vernieuwd en vind ik het niet meer zo lekker. :( |
- optimel kwark aardbei
- griesmeelpudding met aardbeisaus - vlaflip uit zo'n pak van campina geloof ik Heeft iemand die Hangop Appel Kaneel van Mona wel eens op? |
Kersenyoghurt!
|
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:03. |