![]() |
Wat geeft/gaf jou voldoening (vandaag)? Deel 1
Is er iets in je leven dat jou veel voldoening geeft? Of misschien wel iets dat jou juist specifiek vandaag (veel) voldoening heeft gegeven? :)
Ik ben benieuwd! |
Oh haha, wat leuk al die positieve topics! \m/ En ik ben er stiekem best een beetje mee begonnen. :bloos:
Vandaag gaf niet zoveel mij voldoening maar wel dat ik mijn boek uitheb en lekker heb geslapen. (y) |
Lezen geeft mij altijd voldoening..
Vandaag niks specifieks.. ;) |
Jaja Roosje, we gaan de goede kant op. :p
Wat mij persoonlijk voldoening geeft? Over het algemeen toch wel mensen of dieren helpen, vrienden aan het lachen maken, goede cijfers halen of een paard succesvol uitbrengen in de sport. (y) |
Dat ik me tóch 'even' goed voelde, ondanks dat het echt een kutdag is. Dat klinkt alsnog negatief, maar zo is het absoluut niet bedoeld. Ik zag de rest van de dag nogal somber in en dan is het fijn als het toch mee blijkt te vallen. :cool:
|
Oh vandaag was een heerlijke dag.
nou de eerste voldoening was dat ik bij mijn moeder sliep en ik vind het zo heerlijk om door haar wakker gemaakt te worden ipv. door de wekker :o. Daarna toen ik boodschappen ging doen en witte druiven en des blokjes in de aanbieding waren. Toen ik thuis kwam scheen de zon helemaal in mijn kamer. En daarna kreeg ik mijn toets terug en die had ik goed gemaakt. En daarna kwam ik de vriend van mijn nicht tegen die dolgelukkig was want ze krijgen een kindje en dat is echt tof, iemand die zo gelukkig is. En vervolgens kwam mijn vriendje en gingen we lekker koken en trakteerde hij mij op een ijsje in de stad. Wat een voldoening he :cool:. Ik ben op een of andere manier zo vreselijk gelukkig vandaag. :) edit: Hulde aan Roosje die de positieve topics begon ;). |
Dat ik de eerste officiele offerte op mijn werk gemaakt heb.
|
school :). Dat ik gewoon weer net als de rest was. Geen uitzondering meer, ik draai weer mee in de maatschappij! En ik ben bij mijn ouders geweest en heb met mijn vader een hoofdstuk scheikunde ingehaald. Het gaat me gewoon lukken!
|
Ik was een opdracht helemaal vergeten, maar die komt toch nog op tijd af. Opluchting!
|
Dat de oefeningen bij de fysio zo leuk waren vandaag :)
|
Ik heb vandaag een heel mooi boek gelezen, en een hele lief compliment gekregen van een vriend. :)
|
Een heel goed gesprek met m'n ex net :cool:
|
Vandaag is nog niet zo heel lang bezig, maar ik ben van plan lekker hard te sporten vanavond.
En in het algemeen geeft het me erg veel voldoening als iets me lukt waarvan ik niet verwacht had dat het me zou lukken. Egoboost :cool: |
Sport, en dan vooral windsurfen met hoge snelheid, moves die gewoon goed lukken bij breakdance, zeilen met goed harde wind, enz....
|
Ik ga een goede vriendin weer zien, die ik al praktisch 3 weken niet meer heb gezien. :)
|
Citaat:
|
Hihi. Dat ik goed geslapen heb voor mijn doen, dat ik goed gegeten heb (voor mijn doen:P), dat ik me vandaag een stuk lichter in mijn hoofd voel, alsof er geen last op me ligt. Dat ik vandaag naar een college ging waar ik 1 les van heb gemist vorige week, en dat ik in die ene les alles alweer heb bijgewerkt (omdat de rest zo traag is :P)
|
Dat ik heb gewerkt vandaag en die vier uur heb volgehouden en mn cliënten blij waren.:)
|
Het warme weer gaf me voldoening.
|
ik heb alweer 2 paragrafen natuurkunde doorgewerkt en ik ga nog even door :)
|
Dat ik, ondanks dat ik heel veel last had van mijn maag, een peer heb gegeten. Want daardoor werd hij ineens weer een stuk beter:)
|
Oeh update ik had vandaag een herkansing wiskunde, en nou was het zo dat de herkansing dit jaar hetzelfde was als de toets van vorig jaar (die 5vwo zittenblijvers nog wel hadden) dus dat is sowieso een supercijfer :D (Y)
|
Ik had net wiskunde-bijles en daarvoor snapte ik er de ballen van en nu begrijp ik het gewoon vet goed! En nu loop ik weer helemaal op schema, begrijp ik alle theorie en kan ik morgen dus weer meekomen in de les. Echt geweldig, ik voel me zó slim nu! :cool:
|
Ai, mijn poging tot communiceren met een doof iemand. Ik kan het wel :cool:
|
Vandaag:
- Een oudere mevrouw die haar hondje aan het uitlaten was en heel erg vrolijk ging kijken/ging lachen toen ik hardop aan het zingen was op straat :D.. - Pianoles en de leuke gesprekken met m'n docent. - Toen ik een vriend had geholpen met een schoolopdracht een schouderklopje krijgen :) |
niks.
het begint hier een beetje een kantine te worden. |
Ik snap drie van de vier wiskundeparagrafen. Nu nog aan de vierde beginnen.
Verder weinig gedaan vandaag, dat vind ik wel minder. Maar dat ik wiskunde snap geeft veel voldoening :) |
Bar weinig .
|
Dat we allebei hetzelfde zeiden maar dan in het algemeen maar dat we stiekem elkaar bedoelde. Ja dat was leuk :D
|
Dat ik m'n opdracht afheb en dat ik vriendinnetje kan helpen :).
|
Dat ik een hertentamen ter waarde van 12 ECTS heb gehaald :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh, spammen is hier verboden, dus misschien moet je ook een serieuse reply toevoegen. :p |
Citaat:
|
Heerlijk relaxed wakkergeworden, dagje bij mn moeder, superlief smsje :)
|
dat k eindelijk, na 2 maanden ofzo, m'n piercing opnieuw kon laten zetten.. hoeft er niet meer uit voor m'n werk, werk niet meer..
|
Ideeën voor training zijn uitgewerkt. :)
Vriendje heeft een positief gesprek gehad op het werk. :) Ik krijg geen papier-spam meer omdat ik nu een nee/nee sticker heb. :) |
Ik ben een lange dag op school geweest en het viel allemaal heel erg mee en leraren zijn heel flexibel en en en, ik ga het gewoon halen dit jaar!
|
Citaat:
|
Het leren van mijn Psychologietentamen dat gewoon echt heel leuk is (y)
|
Dat ik vandaag vrij was en ons hele huisje lekker schoon heb gemaakt, de ramen gewassen en de gordijnen, de wc gepoetst, 't aanrecht enz enz.
burgerlijk hé :bloos: |
Goede schoolresultaten. :)
|
Muziek maken met me broertje op zolder :D
|
dat de zon om 8 uur nog steeds schijnt in mijn hoofd =)
|
dat k toch nog tien euro won met de staatsloterij en k dus toch nog wat aan m'n kadootje heb gehad..
|
het kusje^^
|
Ik heb me verslapen en ik was zo wakker vandaag dat dat me voldoening gaf :o
|
-mijn dagdromen. <3
-dat ik na een hele tijd sparen weer iets lekkers heb gekocht. -dat L. me lief vind. |
Dat ik m'n tentamen heb gehaald dat ik zo moeilijk vond (oké, ik heb het gister gemaakt, dus het telt niet helemaal als vandaag, maar de antwoorden stonden pas vandaag op internet). En het leren voor het volgende tentamen gaat tot nu toe goed, niet zo gestresst als vorige week.
|
Dat mijn proefwerk Bio heel goed ging. <3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |