![]() |
plas en poep sex
zijn er hier mensen wier dit wel opwinden lijkt?
ikzelf zou het nooit doen mmaar het is gewoon een vraag |
Neen, niemand natuurlijk :p
En al zou er zo'n mensje zijn zouden ze het niej zeggen. Deze topic is meerdere keren geweest ook al kan ik hen niej vinden. |
Citaat:
|
en dat noemt zich grindcore ;)
|
Ik word er denk ik niet opgewonden van nee
|
nou nee dank je ik hou het tog op het gewone sex is stuk lekkerder ofeeeum ja heb ik het mis?
|
Lijkt me niet echt wat
|
a big NO NO!!!!
|
Plassex eventueel heel misschien nog wel ooit...poepsex no thanks.
|
Wat moet ik me er eigenlijk bij voorstellen?!
Dat je over iemand z'n geslachtsdeel heen zeikt?! :confused: |
neej.. zeker niet...
|
Ieuw! Ieuw!!!!
Gaaaadver de gaaaadverdamme! Nee dus. Nooit niet. Never! Blegh. |
nee, bestankt (n)
|
nah
|
*kots* La ma ff *Kots*
|
Citaat:
|
Nou, ik kan me voorstellen dat mensen als ze echt vreselijk geil zijn het aangenaam vinden om ondergeplast worden... Zelf nog nooit meegemaakt, maar ik sluit niks uit voor de toekomst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat ik het wel zonder verlies aan opgewondenheid zo kunnen tolereren... als ik echter spul in mijn bek enzo moet gaan krijgen dan... Nee. [IK HEB HET OVER PLASSEX - PEOPSEX = NEVERNOOITGEDVERDEMME]
En nee, ik wordt er niet opgewonden van. Ik zeg alleen dat ik het in bepaalde mate zou kunnen tolereren. En nog een vraag aan de meisjes hierover... ik had uit verschillende betrouwbare bronnen vernomen dat orgasme bij meisjes verhevigd kan worden als tegelijkertijd de blaas wordt geledigd; ervaring mee? - zoja, wat vond je vriend er dan van dat er ineens zoveel gele natheid uit kwam :rolleyes: |
Citaat:
En je sig moet zijn: free me en niet frie me. |
Citaat:
|
Citaat:
|
gatverdamme nee niks voor mij hoor (n) (n) (n)
|
Citaat:
|
neuh t stinkt
|
Ik ben al niet 'dol' (zacht uitgedrukt) op m'n eigen uitwerpselen en vocht dus laat staan die van een ander. En ga dus echt geen 'dingen' ermee doen. Daar bedank ik voor! Anderen die het wel leuk vinden: enjoy it!
|
Citaat:
|
nee, lijkt me echt walgelijk!!! moet er niet aan denken! Ik ga me lover toch niet onderschijten tijdens de sex? Dat vind ik iig totaal niet opwindend/lekker of whatever.
Bah, vies! |
Poepsex niet denk ik.....
maar plassex wil ik weleens uitproberen eigenlijk... :o |
nee helemaal niets voor mij (n)
Ik heb wel al eens sex gehad op toilet, telt dat ook? was alleen sex, er kwam dus geen plas of poep aan te pas :D |
Citaat:
doh wat denk je zelf maarja tja, kweenie geen poepsex iig maar stel ik ben hevig dronken en ik heb flink zitte blowe, tja ik sluit t niet uit :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet. Maar ik heb weleens over mezelf heen geplast voor de gein (onder de douche). Best leuk, maar niet opwindend. En poep stinkt. Dus daar doe ik absoluut niet aan.
|
Citaat:
*giechel* geloof het maar dames en heren danny weet er alles van :D |
nee gatver
ik hoef toch niet verder te onderbouwen? |
Citaat:
|
plas en poepsex???? HEEEEERLIJK!!
|
Citaat:
|
Wij vinden dit de normaalste zaak v d wereld,
wij hebben er totaal geen moeite mee hoor, zo af en toe is het best lekker hoor. wij raden het iedereen aan greetz Tha sletjes |
Citaat:
|
Never nooit niet! Gewoon al ranzig als je er aan denkt.
Loop/lig/zit je daar andermans vers gedraaide bolus weg te happen. (Doe me trouwens wel denken aan het ouderwetse spelletje koekhappen!! :D ) |
Citaat:
|
Citaat:
damn ,als ik alles moet doen wat er in die teksten beschreven word, dan blijf ik bezigf.. |
nee danku toch maar niet, lijkt me echt vies
|
Citaat:
POEPSEX IS ONGEZOND (n) (en zowiso natuurlijk goor maar dat is subjectief) Plassex betreft die lekkere warme stralen :p is al een stuk beter |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:23. |