Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   collega en verliefd? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1525981)

leekah 08-01-2007 23:23

collega en verliefd?

Al jarenlang ben ik niet verliefd geweest. Wel af en toe mensen leuk gevonden, maar altijd uit een soort van zelfbescherming verliefde gevoelens tegengehouden. Een paar weken geleden heb ik uiteindelijk besloten om hiermee te stoppen. Ik vond toentertijd een collega leuk, meer dan leuk eigenlijk. Sindsdien zijn deze gevoelens steeds meer gegroeid, maar ik weet niet zo goed wat ik ermee aanmoet. Ik voel me net een puberend meisje die haar eerste verliefdheid meemaakt ;)

Ik heb met mijn collega al een tijd gewoon goed contact. Het was op het werk gezellig en af en toe gingen we samen met de trein na het werk (we werken onregelmatig, dus niet altijd tegelijk klaar). Nu ongeveer een maand geleden vroeg ik in een spontane bui haar skype-adres en sindsdien chatten we ook regelmatig op skype. Maargoed, ik weet nou dus niet of het wederzijds is en aangezien ik best een verlegen muts ben als het op dit gebied aankomt durf ik het niet zomaar te vragen. Eigenlijk durf ik het pas te zeggen als ik 100 % zekerheid heb dat het wederzijds is. Ik weet iig wel dat ze ook lesbisch is, dus dat is iig positief, maar verder? Ze doet wel dingen die ik als hints zou kunnen opvatten, maar zijn het ook daadwerkelijk hints? Voorbeeld van zo'n 'hint' is dat ze een liedje naar me stuurde en zei dat ik heel goed naar de tekst moest luisteren omdat het zo'n mooie tekst is. Het was echt zo'n liefdesliedje over een lesbische relatie en het kan zijn dat ze gewoon inderdaad de tekst mooi vond, maar het kan ook best een hint zijn. En zo zijn er meer dingen. Zo kon ze een poosje terug met de auto terug naar het werk en ondanks dat ging ze toch met de trein (waar ik zou zijn). Ze heeft dan een langere reistijd, maar toch deed ze dat. Ook komt ze soms 's avonds nog heel laat online en chatten we tot diep in de nacht terwijl we eigenlijk er beide verstandig aan zouden doen om te gaan slapen. Etc etc. Ik weet niet of ik er teveel achterzoek of juist te weinig. Die onzekerheid (zowel mijn eigen als of ze ook wat voor mij voelt) is killing.

Aangezien ik eigenlijk niet zoveel van vrouwen snap (en dat als vrouw zijnde ;) ) heb ik eigenlijk vooral adviezen nodig van vrouwen. Hoe kan je erachter komen of het wederzijds is zonder het te vertellen? Hoe geef ik zelf subtiele hints? Of moet ik het juist onsubtiel aanpakken en het gewoon vertellen? En hoe zouden jullie reageren als een collega verliefd op je is en het is niet wederzijds? Wat zou het veranderen?

Het is misschien een beetje een warrig verhaal, maar het is voor mij ook best verwarrend. Ik heb behoorlijk weinig ervaring. Mijn exen heb ik beiden 'veilig' leren kennen via het internet en flirten of hints oppakken heb ik al helemaal geen ervaring mee. Ik hoop dat jullie wat tips voor mij hebben.

Al Murphy 09-01-2007 00:37

Maar zij heeft toch al hét schoolvoorbeeld van de subtiele hint gegeven. Een liedje... als je zo'n hint niet zou vatten blijft het een leuk gebaar en een leuk liedje (ik ga er even van uit dat het dus geen melissa-etheridgesong was). Blijkbaar snap je die hint wel: een stap dichter bij bingo. Een even subtiele hint zou kunnen zijn: "Hey, <collega>, zullen we vanavond een DVD'tje 'L-word' gaan kijken?" ** Andere 'subtiele' hints: bodylanguage, oogcontact, overdreven veel oogcontact, glimlachen. ** Zo warrig is je verhaal nu ook weer niet. Je bent tot over je oren verliefd maar zou haar signalen nog niet herkennen als ze je in je neus bijten. ** Als een collega van me verliefd op me zou worden, en het is niet wederzijds, zou ik hoogstens verlegen worden, lichtjes gecharmeerd zijn door de positieve aandacht, en verder doorgaan met mijn leven zoals dat voortgaat. Niks aan de hand. Verandert wat mij betreft niet veel. ** Dus komaan, begin met haar te flirten dat de stukken ervan vliegen, en ga een leuke tijd tegemoet. Een beetje verlegenheid is charmant, maar blijf niet te lang rond de pot draaien (haha), want dan sta je binnen vijf jaar nog steeds even ver als nu. ** Zoals je jezelf nu beschrijft, hoef je er niet op te vertrouwen dat je de eerstkomende tijd ergens de moed bij elkaar zal schrapen om het allemaal duidelijk en eerlijk te zeggen. Niet erg, zo vergaat het veel te veel mensen. Heel veel hint in het rond strooien werkt dus misschien wel beter, en is heel leuk. Als ik jou was, zou ik beginnen met constant samen pauze/lunch te pakken en het allemaal als één groot spel te zien. Een leuk spel, trouwens. En natuurlijk heb je het recht om de verliefde puber uit te hangen.

Maarten 09-01-2007 06:55

Citaat:

leekah schreef op 09-01-2007 @ 00:23 :

Aangezien ik eigenlijk niet zoveel van vrouwen snap (en dat als vrouw zijnde ;) ) heb ik eigenlijk vooral adviezen nodig van vrouwen. Hoe kan je erachter komen of het wederzijds is zonder het te vertellen? Hoe geef ik zelf subtiele hints? Of moet ik het juist onsubtiel aanpakken en het gewoon vertellen? En hoe zouden jullie reageren als een collega verliefd op je is en het is niet wederzijds? Wat zou het veranderen?
[/B]
Wat je kan doen is het zelfde soort subtiele hints als jij denkt dat zij doet. Als ze beetje intelligent is, heeft ze snel genoeg door dat er een patroon zit. En als ze je leuk vindt, heeft ze die hints helemaal door (jij had ze toch ook door?).

Ik denk dat je het beste eerst een wat subtielere aanpak kan volgen en als dat niet werkt gewoon botweg onsubtiel zijn.

Zij is lesbisch, dus ik denk dat ze het niet vervelend zal vinden. Zij kent de dilemma's van het lesbisch zijn en hoe moeilijk het is als je niet weet of een meisje lesbisch is. Zij zal dus ongetwijfeld ook wel rare ervaringen hebben gehad en niet een ander dezelfde frustraties aan willen doen. Zij zal dus hoogstens teleurgesteld zijn dat ze niet dezelfde gevoelens heeft als jij en je dus moet afwijzen.

Maar wellicht heeft ze wel dezelfde gevoelens! =) Ik zou er actief mee bezig zijn en initiatief tonen. Al dat afgewacht boeit toch niet. Kan jij een situatie beschrijven waarbij je een meisje wel leuk had gevonden mits ze wat meer afgewacht had? Ik denk dat dat alleen opgaat als ze ENORM VERVELEND opdringerig is. Of ze vindt je nu al leuk, en dan wacht ze nu al af. Of ze vindt je niet leuk, maar misschien komt dat wel als jullie wat leuke dingen met elkaar doen. Het kan ook zijn dat ze gewoon niks in je ziet, maar c'est la vie. Probeer maar gewoon.

leekah 09-01-2007 08:59

Citaat:

Al Murphy schreef op 09-01-2007 @ 01:37 :
Maar zij heeft toch al hét schoolvoorbeeld van de subtiele hint gegeven. Een liedje... als je zo'n hint niet zou vatten blijft het een leuk gebaar en een leuk liedje (ik ga er even van uit dat het dus geen melissa-etheridgesong was). Blijkbaar snap je die hint wel: een stap dichter bij bingo. Een even subtiele hint zou kunnen zijn: "Hey, <collega>, zullen we vanavond een DVD'tje 'L-word' gaan kijken?" ** Andere 'subtiele' hints: bodylanguage, oogcontact, overdreven veel oogcontact, glimlachen.
Nee, het was geen melissa-etheridgesong. We hebben al afgesproken om een keer een avond 'potten'films te gaan kijken alleen nog geen datum geprikt. Ik kan iig wel aan haar vragen wanneer we dat gaan doen! En oogcontact enzo is ook best een goed idee. Even moed verzamelen, maar dat moet opzich nog wel lukken ;) Zo verlegen ben ik nou ook weer niet.

Citaat:

** Zo warrig is je verhaal nu ook weer niet. Je bent tot over je oren verliefd maar zou haar signalen nog niet herkennen als ze je in je neus bijten. **
True, haha.
Citaat:

Als een collega van me verliefd op me zou worden, en het is niet wederzijds, zou ik hoogstens verlegen worden, lichtjes gecharmeerd zijn door de positieve aandacht, en verder doorgaan met mijn leven zoals dat voortgaat. Niks aan de hand. Verandert wat mij betreft niet veel. **
Dat is in ieder geval fijn om te horen. Ik ben zo bang dat als het niet wederzijds is dat het zoveel kan veranderen. Vooral omdat je toch nog samen moet werken ;)
Citaat:

Dus komaan, begin met haar te flirten dat de stukken ervan vliegen, en ga een leuke tijd tegemoet. Een beetje verlegenheid is charmant, maar blijf niet te lang rond de pot draaien (haha), want dan sta je binnen vijf jaar nog steeds even ver als nu. **
hmmm, goed punt. Als ik zo verlegen blijf blijf ik natuurlijk eeuwig vrijgezel. Ik ga proberen met haar te flirten, nee, ik ga het doen! :)
Citaat:

Zoals je jezelf nu beschrijft, hoef je er niet op te vertrouwen dat je de eerstkomende tijd ergens de moed bij elkaar zal schrapen om het allemaal duidelijk en eerlijk te zeggen. Niet erg, zo vergaat het veel te veel mensen. Heel veel hint in het rond strooien werkt dus misschien wel beter, en is heel leuk. Als ik jou was, zou ik beginnen met constant samen pauze/lunch te pakken en het allemaal als één groot spel te zien. Een leuk spel, trouwens. En natuurlijk heb je het recht om de verliefde puber uit te hangen.
constant pauze pakken gaat niet want onze pauzes worden ingepland, maar ik kan natuurlijk wel gaan overwerken om tegelijkertijd met haar klaar te zijn (ik werk altijd al over, maar dan nu wat meer letten op haar werktijden) en dat soort dingen.

Dankjewel :) ik heb zeker wel wat aan je tips!

leekah 09-01-2007 09:03

Citaat:

Maarten schreef op 09-01-2007 @ 07:55 :
Wat je kan doen is het zelfde soort subtiele hints als jij denkt dat zij doet. Als ze beetje intelligent is, heeft ze snel genoeg door dat er een patroon zit. En als ze je leuk vindt, heeft ze die hints helemaal door (jij had ze toch ook door?).

Dat is eigenlijk best een goed idee. Ik ga ervanuit dat als het vanaf haar kant hints waren dat ze ze ook doorheeft inderdaad als ik ze doe!
Citaat:

Ik denk dat je het beste eerst een wat subtielere aanpak kan volgen en als dat niet werkt gewoon botweg onsubtiel zijn.

Zij is lesbisch, dus ik denk dat ze het niet vervelend zal vinden. Zij kent de dilemma's van het lesbisch zijn en hoe moeilijk het is als je niet weet of een meisje lesbisch is. Zij zal dus ongetwijfeld ook wel rare ervaringen hebben gehad en niet een ander dezelfde frustraties aan willen doen. Zij zal dus hoogstens teleurgesteld zijn dat ze niet dezelfde gevoelens heeft als jij en je dus moet afwijzen.
Ze weet inderdaad in ieder geval hoe het is om op vrouwen te vallen en dat zal het naar mijn ervaring iig niet zo raar zijn als een vrouw op je valt. Dat scheelt iig.

Citaat:

Maar wellicht heeft ze wel dezelfde gevoelens! =) Ik zou er actief mee bezig zijn en initiatief tonen. Al dat afgewacht boeit toch niet. Kan jij een situatie beschrijven waarbij je een meisje wel leuk had gevonden mits ze wat meer afgewacht had? Ik denk dat dat alleen opgaat als ze ENORM VERVELEND opdringerig is. Of ze vindt je nu al leuk, en dan wacht ze nu al af. Of ze vindt je niet leuk, maar misschien komt dat wel als jullie wat leuke dingen met elkaar doen. Het kan ook zijn dat ze gewoon niks in je ziet, maar c'est la vie. Probeer maar gewoon.
Ik ben ook niet van plan om eeuwig af te wachten, maar ik wil het nog wel een beetje aftasten en subtiel/wat minder subtiel met haar flirten.

sterrenmeisje 09-01-2007 10:25

wat een leuk verhaal, loopt over van verliefdheid... heb geen tips voor je, alleen: ga er voor!!!
alles wat je tot nu toe hebt omschreven zouden als ze van mij afkomstig zijn hints zijn

Luna 09-01-2007 14:13

bepaalde blikken zeggen soms toch al genoeg?
heb je het niet gemerkt aan hoe ze naar je kijkt, of kijken jullie nooit naar elkaar?:)

Maarten 09-01-2007 14:41

Hebben wij jongens toch iets bij kunnen dragen (de waarde ervan hangt te betwijfelen though) hahaha ;)

DvoorA 09-01-2007 15:17

Citaat:

Maarten schreef op 09-01-2007 @ 15:41 :
Hebben wij jongens toch iets bij kunnen dragen (de waarde ervan hangt te betwijfelen though) hahaha ;)
lol:D

Dat van dat liedje MOET wel een hint zijn:D Dat is zo'n hint die ikzelf ook al duizend keer heb uitgeprobeerd, de liedjeshint.
Je moet er maar vanuit gaan dat zij er ook onzeker over is, want het is duidelijk dat ze niet met elk meisje zo kan chatten tot diep in de nacht enzo. Ze heeft vast zelf ook wel door dat er iets tussen jullie aan de hand is, en zit vast ook om opheldering te vragen!

leekah 09-01-2007 16:39

Citaat:

sterrenmeisje schreef op 09-01-2007 @ 11:25 :
wat een leuk verhaal, loopt over van verliefdheid... heb geen tips voor je, alleen: ga er voor!!!
alles wat je tot nu toe hebt omschreven zouden als ze van mij afkomstig zijn hints zijn

:bloos: dankjewel :)
Citaat:

Luna schreef op 09-01-2007 @ 15:13 :
bepaalde blikken zeggen soms toch al genoeg?
heb je het niet gemerkt aan hoe ze naar je kijkt, of kijken jullie nooit naar elkaar?:)

jawel, we kijken wel naar elkaar, maar ook met blikken heb ik echt geen idee of ze nou wel of niet wat betekenen. Zelfs al zou ze vijf minuten vol verliefdheid in haar ogen naar mij staren zou ik het denk ik nog niet doorhebben :|
Citaat:

Maarten schreef op 09-01-2007 @ 15:41 :
dat laatste verpest het dan natuurlijk weer hè ;) Nee, maar ik heb er serieus wel wat aan :)
Citaat:

DNMB schreef op 09-01-2007 @ 16:17 :
lol:D

Dat van dat liedje MOET wel een hint zijn:D Dat is zo'n hint die ikzelf ook al duizend keer heb uitgeprobeerd, de liedjeshint.
Je moet er maar vanuit gaan dat zij er ook onzeker over is, want het is duidelijk dat ze niet met elk meisje zo kan chatten tot diep in de nacht enzo. Ze heeft vast zelf ook wel door dat er iets tussen jullie aan de hand is, en zit vast ook om opheldering te vragen!

ik hoop dat het een hint is, maar dan ga ik in mijn hoofd weer denken wat als ze het nou gewoon inderdaad bedoelt als zijnde een mooie tekst en ik het toootaal verkeerd opvat? :bloos:
En ze chat wel met nog wat mensen tot diep in de nacht maar die wonen in een heel ander land dus die zie je ook niet dagelijks. Dat is dan weer net anders denk ik.

pfff, rotonzekerheid :p :bloos:

Maarten 10-01-2007 07:50

Wel updaten he! We willen graag weten hoe het gaat stelletje voyeurs dat we zijn :)

leekah 10-01-2007 10:24

Citaat:

Maarten schreef op 10-01-2007 @ 08:50 :
Wel updaten he! We willen graag weten hoe het gaat stelletje voyeurs dat we zijn :)
Ik update wel hoor :) alleen heb ik nu vakantie en heeft zij het heel erg druk :(
zal ik 'r smsen? :p

sterrenmeisje 10-01-2007 10:32

dunno... als ze het druk heeft, maar wel tijd kan vrijmaken voor je dan wel, als ze echt tot over haar oren in t werk zit. sorrie, maar dan kan je denk ik beter even wachten

alles voor de "eerste" indruk :D

zonnestoeltje 10-01-2007 18:53

Ik weet niet hoe ver je nu al bent met het contact leggen? :p
Maar ik wilde je ff zeggen, dat als je echt zo verliefd bent, en dénkt dat t wederzijds is, je uiteindelijk gewoon om duidelijkheid moet vragen of het iig te weten moet komen. Anders gaat er miss iets moois voorbij, omdat je niet durfde. (spreek uit ervaring :( )

En van de meeste mensen hoor ik altijd dat ze zich wel gevleid voelen als iemand verliefd op hem/haar is, ook al is het niet wederzijds.

Veel succes heah :D

leekah 10-01-2007 20:15

Citaat:

zonnestoeltje schreef op 10-01-2007 @ 19:53 :
Ik weet niet hoe ver je nu al bent met het contact leggen? :p
Maar ik wilde je ff zeggen, dat als je echt zo verliefd bent, en dénkt dat t wederzijds is, je uiteindelijk gewoon om duidelijkheid moet vragen of het iig te weten moet komen. Anders gaat er miss iets moois voorbij, omdat je niet durfde. (spreek uit ervaring :( )

En van de meeste mensen hoor ik altijd dat ze zich wel gevleid voelen als iemand verliefd op hem/haar is, ook al is het niet wederzijds.

Veel succes heah :D

ik heb 'r vanavond iig gesmst :D en ze smste terug en we hebben een uur lang ofzo heen en weer gesmst :bloos: nja, eigenlijk zijn we nog steeds aan het smsen :) maar gewoon vriendschappelijk, in principe betekenen deze smsjes niet per se iets (maar dat is van beide kanten zo). En toen ze terug smste zat ik direct weer helemaal met m'n hoofd in de wolken :bloos:
Uiteindelijk zal ik vast wel de moed bij elkaar kunnen rapen om het te vertellen, maar dat duurt nog wel even :p

Al Murphy 10-01-2007 20:38

Haha, en dat noemen ze 'het druk hebben'? :d
Leuk, zo. En houden zo! (y) En zorg maar dat die vakantie snel voorbij gaat...

leekah 10-01-2007 20:40

Citaat:

Al Murphy schreef op 10-01-2007 @ 21:38 :
Haha, en dat noemen ze 'het druk hebben'? :d
Leuk, zo. En houden zo! (y) En zorg maar dat die vakantie snel voorbij gaat...

Ja, maandag weer beginnen. Heb er nu al zin in :bloos:

zonnestoeltje 11-01-2007 13:23

Citaat:

leekah schreef op 10-01-2007 @ 21:40 :
Ja, maandag weer beginnen. Heb er nu al zin in :bloos:
haha, das alleen maar mooi toch :P

leekah 12-01-2007 20:59

Even een up :)
Ze heeft me vandaag gebeld :D en we hadden nog nooit gebeld dus dat is wel positief :) Was een gezellig gesprek, ik had het alleen druk dus we hebben maar een kwartiertje gebeld :(

En ik kreeg het idee dat ze me graag weer wil zien maandag :D
Oh en we beginnen en eindigen maandag even laat dus dat wordt samenreizen :) Iemand tips hoe ik dat kan aanpakken? :bloos:

[edit] ik gebruik teveel smilies ;)

Zut Alors! 12-01-2007 21:09

Citaat:

leekah schreef op 12-01-2007 @ 21:59 :
Oh en we beginnen en eindigen maandag even laat dus dat wordt samenreizen :) Iemand tips hoe ik dat kan aanpakken? :bloos:

Laat wat 'stiltes' vallen, kijk een beetje schunnig, raak haar af en toe subtiel 'perongeluk' aan en kijk of dat uit kan lopen in een vreselijke zoenpartij. Dan zit je wel gebakken geloof ik.

Durf je dat allemaal niet aan, vraag haar dan of ze zin heeft een keertje iets buiten het werk te gaan doen.

Alicia Silverstone 12-01-2007 22:43

Ik zou ook wat hints gaan geven, als ik jou was :) En haar op een bepaalde manier aankijken, etc.

sterrenmeisje 12-01-2007 22:44

aanraken is idd dé hint nr1, en helemaal niet raar of moeilijk
en anders doe je het echt subtiel (ahum), koop nieuw parfum en zegt dat je nog niet weet wat je ervan vindt :)

Zut Alors! 13-01-2007 18:26

Citaat:

sterrenmeisje schreef op 12-01-2007 @ 23:44 :
koop nieuw parfum en zegt dat je nog niet weet wat je ervan vindt :)
:D

Briljant!

leekah 13-01-2007 18:46

Citaat:

Zut Alors! schreef op 12-01-2007 @ 22:09 :
Laat wat 'stiltes' vallen, kijk een beetje schunnig, raak haar af en toe subtiel 'perongeluk' aan en kijk of dat uit kan lopen in een vreselijke zoenpartij. Dan zit je wel gebakken geloof ik.

Durf je dat allemaal niet aan, vraag haar dan of ze zin heeft een keertje iets buiten het werk te gaan doen.

Die zoenpartij dat durf ik niet vrees ik ;) maar stiltes laten vallen/af en toe subtiel 'perongeluk' aanraken moet wel lukken :)
Citaat:

Alicia Silverstone schreef op 12-01-2007 @ 23:43 :
Ik zou ook wat hints gaan geven, als ik jou was :) En haar op een bepaalde manier aankijken, etc.
Citaat:

sterrenmeisje schreef op 12-01-2007 @ 23:44 :
aanraken is idd dé hint nr1, en helemaal niet raar of moeilijk
en anders doe je het echt subtiel (ahum), koop nieuw parfum en zegt dat je nog niet weet wat je ervan vindt :)

Dankjulliewel :)

Die met de parfum is wel geweldig :D alleen ben ik niet echt een parfummeisje en zij ook niet (potten hè ;):p)

Mushu 13-01-2007 19:27

Ik word echt helemaal vrolijk van je verhaal:D.

Ja, echte tips heb ik niet dan dat wat allemaal al gezegd is. Maar, nu jullie toch al ietsje closer zijn is dat aanraken wel een goeie. Gewoon als je naast haar zit even je hand langs haar arm ofzo.

Shit, ik ben hier eigenlijk helemaal niet goed in merk ik nu:D

sterrenmeisje 13-01-2007 20:23

Citaat:

leekah schreef op 13-01-2007 @ 19:46 :
Die met de parfum is wel geweldig :D alleen ben ik niet echt een parfummeisje en zij ook niet (potten hè ;):p)
shampoo? :D
succes meis, laat ons weten hoe t verder gaat, ik krijg er echt een rgijns van op mn gezicht als mensen zo lief verliefd zijn

rockje 13-01-2007 21:26

Ik weet precies hoe je je voelt!!!! Behalve et feit dat ik hetero ben... Maar ik begrijp je onzekerheid enzo en ik ben momenteel ook enorm verliefd op een (ondertussen) vriend.. In het begin hed ik hem een mail gestrd om es af te spreken ofzo (terwijl ik hem nog totaaaaal niet goed kende) en dan heeft ij me uitgenodigt om nr een feesje te komen enja er waren ook van die blikken en dan erna heeft ij me toegevoegd en we chatten sindsdien echt veel met elkaar!!! en er was ook zo wa geflirt (voorla op msn dan...) dusja ik dacht wel van ja misschien voelt hij ook wat voor mij... maar ja die onzekerheid e!!! Op een bepaald moment waren we over verliefdheid aan het babbelen op msn en hij vroeg ja oe zit da nu me u en uw verliefdheid (want ik had es gezegd dat ik verliefd was ma had ni gezegd dat dat op hem was) en ik vroeg of hij verliefd was maar hij zei van neen :s hij zei dat ik altijd zo vaag over mijn verliefdheid deed... dus toen heb ik gewoon alle moed bijeengezocht en heb hem gezegd: ik moet je iets vertellen onder 4 ogen dusja toen wist hij het wel ongeveer maar direct erna vroeg hij of ik mee naar de film ging samen met hem en nog een vriend en dat we over mijn verliefdheid dan nog de volgende dag zouden praten en dat hebben we dus gedaan enja hij vertelde dat hij nu eenmaal niet rap verliefd wordt enzo maar dat hij het goed vond dat ik het verteld had enja sindsdien hebben we nog altijd even veel contact zelfs misschien nog iets meer enja dat is gewoon super (okee ik had liever gehad dat het weel wederzijds was maarja beter dit dan niets denkik ;) )

Ik hoop dat die tekens bij jou wel iets betekenen en dat het wederzijds is!!! Maar als je dus niet meer tegen de onzekerheid kan: zeg het dan gewoon!! Ik heb er nog geen spijt van gehad... en ik bedoel het is toch de normaalste zaak van de wereld dat mensen verliefd worden! dat is geen schande eh!! Als ze niet verliefd is op jou kan ze het enkel als compliment opvatten dat jij op haar verliefd bent...
succes iig!!

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:45.