![]() |
3 feb: Shield Recordings Showcase @ Stage, Arnhem
http://www.theshieldhardcore.com/SLD3FEB.jpg
Nieuwe Heartfelt CD te krijgen. Nieuwe Said And Done CD te krijgen. Hoppa. |
Wie weet.
|
Krek wa ge zed.
|
|
afwezig ivm verhuizen maar ik zou toch graag hier bij zijn.
Pim, is er een speciale release show versie van die plaat? |
Sjoedje, je bent 's avonds toch wel al klaar? Desnoods help ik.
Je moet mee! |
Citaat:
En verder lijkt me dat een verdomd mooi aanbod van "het nummer" Sjoerd. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ook niet aanwezig, maargoed wie kijkt daar nog van op haha. Dag erna wel in Tilburg als t goed is. Hoewel mn moeder dan jarig is en ik ook bezig ben met verhuis/opknappraktijken.
Mijn goede voornemen is naar meer shows gaan in 2007. Ik ga nu bijna alleen als ik moet spelen. Nooit dus ;) |
Citaat:
Afgelopen tijd ook gewoon veel te druk met andere dingen gehad. |
Ja het is onvermijdelijk. "Vroeger" reed ik voor know your enemy en uppercut naar een kutgehucht op 2,5 uur rijden.
Nu kom ik niet snel meer naar een show waarvan ik de meeste bands al 100x gezien heb. Onvermijdelijk mis je dan ook weer nieuwere bands. Het is jammer, maar zo gaat t. Ik heb niet altijd meer zin, ja als anal time speelt haha. Als ik nu op een show sta dan denk ik soms, wat doe ik hier eigenlijk. Geen goed teken, naja dan maar een tijdje niet. Tis gay, maar eerlijk. |
Oja ik ben naar fucked up in de piratenbar geweest en zelfs bewogen. 2007 begint dus al goed huhuhu
|
Citaat:
|
Ja ik weet t niet. De bieries vlogen erin, maar leken geen enkel effect te hebben. Nou zal ik niet zeggen dat ik enorm veel gezopen heb hoor. Doe ik niet meer :)
Maargoed het was fucked up. Megaband. |
Citaat:
|
Al was t maar om de bijna matpartij tussen de bassiste en de zanger. Set was direct afgelopen :P
|
Is dat gaaf dan?
|
Zaterdag. Toch aanwezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
"waar is mijn pils nou?" |
Sowieso, roadtrips. Veel gaver wordt het niet. Helaas geen edge-iemand met een auto in Nmgn.
|
Citaat:
En ik maar beleefd bedanken en zeggen dat ik geen borrel hoefde. Hahaha wat een flikker. Hoofdaap narde m op ook nog goed. Rare show man, rare show. |
Citaat:
|
Ik krijg net een lift + party aangeboden rond deze show. Die bands kunnen met gestolen worden, maar wie weet!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 uur max? Mwoah, het kan langer :) Als je nog lui af moet gaan zetten, spul uit de auto het hok in moet laden. Maar ja daar hedde geen last van als je niet speelt he :)
Roadtrips zijn gaaf. Arjan, ik wil jou vooraan zien. |
Da's waar. Zo'n hekel aan al die troep, ik hoop dat ik snel in een cockrockband met roadies zit. :P
|
http://www.saidanddone.org/images/me...yday_black.gif
http://www.saidanddone.org/images/me...ryday_blue.gif Die kunde ook oppikken zaterdag. |
Mooie shirts. Coole tekening van Nabbe!
|
Zijn die nieuwe ploatjes ook op lp te krijgen?
Iets zegt me dat ik dat al had gevraagd. |
Volgens mij nog niet, maar gaat wel komen. Nieuwe heartfelt, ik vind m echt super en dat zeg ik niet omdat frankie een bandmakker is. Said & Done benieuwd naar. In Horst vond ik t beenhard iniedergeval.
|
Ik ben erbij!
Voor de party dan natuurlijk, laat dat duidelijk zijn! |
@ David: Zeker, ontzettend blij mee. Tekenen kan die gast jongen, oeh.
@ Sjoerd: LP komt later, maar komt er zeker. Kan daar zelf niet op wachten hahaha. Wat ik gehoord heb van de nieuwe Heartfelt vond ik ook erg sterk, nog niet opgepikt maar ga ik zaterdag even doen. |
Morrrgeeen... vandaaaaag.... jups.
|
Straks dus.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:05. |