![]() |
Gratis schoolagenda
Beste mensen,
Ik ben bezig met een klein onderzoek naar scholen die wel of geen eigen schoolagenda hebben die zij ieder jaar gratis verstrekken aan hun leerlingen/studenten. Graag wil ik jullie vragen deze enquete even (3 min) in te vullen. Klink op de onderstaande link voor de enquete. http://www.studentenonderzoek.com/?qid=23435&ln=ned Alvast bedankt voor jullie medewerking! |
Geen 3 min. hoor, nog niet eens 1. Anyway, graag gedaan. :)
|
|
Citaat:
|
Dit is echt een andere enquete hoor? ;) Waarschijnlijk is het een vervolg ofzo.
@TS: bij mij op school wordt er geen agenda gratis verstrekt, maar de onderbouwers moeten verplicht een agenda van school kopen. Daarin staan de belangrijke data + hij is ingedeeld volgens het 5-stappenplan waar de school mee werkt. |
'Veel scholen bieden haar leerlingen ieder jaar een gratis schoolagenda aan (gratis)'
Joh, een gratis grátis schoolagenda? Pfoe! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, dat is echt iets voor mijn school. :p Orienteren, plannen, doen resultaat, hoe volgende keer anders oid. Zo hopen ze onderbouwers een beetje voor te bereiden op de tweede fase.
|
Citaat:
|
Op zich doet zo'n systeem natuurlijk geen afbreuk aan de echte kennis. ;) Ik vind het op zich wel goed dat er al in de onderbouw mee begonnen wordt, het kan natuurlijk nooit kwaad. De agenda is ook niet zo heel bijzonder, alleen er is ruimte om te plannen. ;)
|
Naja, opzich is het geen slecht idee. Als je in de bovenbouw nog moet beginnen met het ze leren dan ben je wat laat ;)
|
o ja wij hadden iets van OPUR ofzo, orienteren, plannen, uitvoeren en reflecteren, ik vond het onzin (Y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |