![]() |
[mp3] Een mp3tje
Ik had laatst wat opgenomen,
Het principe is nogal simpel En ik ben eigenlijk nooit tevreden met wat ik bedenk of maak Ik ben daar veelste negatief over Ik speel ook niet super gitaar, bas en hammond maar dit vond ik uiteindelijk wel mooi geworden,, Eerst had ik een drumcomputer gebruikt voor de drums, Daarna gitaar ingespeeld, daarna basgitaar ingespeeld en uiteindelijk met een keyboard Hammond ingespeeld Als ik nummers bedenk neem ik ze meestal gelijk op Zoals deze Maar ik ben dus ff benieuwd naar jullie mening Wat je er vind, en als je het niks vind ook ff zeggen waarom niet; Luister! |
die drums klinken wel goed, maar het is dan ook een computer begrijp ik? verder vind ik de balans best goed, de gitaar is net niet te hard. en die orgelklank/synthesiser op de achtergrond vind ik ook wel vet. Je had het liedje alleen wel iets beter kunnen eindigen.
(Y) (Y) |
Citaat:
|
Je kunt er nog best een leuke zangpartij bij maken. Wel geinig :)
|
Heel aardig hoor.
Wat voor drumcomputer gebruik je? |
Citaat:
EZ Drummer |
Heb er totaal geen verstand van maar het klinkt erg cool. :cool:
|
Klinkt goed :D Ik vind dat je toch best goed gitaar kan spelen hoor :) Knap gedaan!
|
Ga zo door (Y)
Lekker relaxt sfeertje man, Goed gitaarwerk goed baswerk. Hammond is ook a-ok. vrij realistisch drumgeluid trouwens, welke drumcomputer? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49. |