![]() |
Zaterdag werken
Hoeveel % krijg je uitbetaald op zaterdag? kan het nergens vinden :(
|
100
|
Meestal 100% denk ik. Dat zal er aan liggen waar je werkt.
|
Vesrchilt per organisatie, maar ik dacht dat het vrij gewoon was dat er na 14.00 uur 150% uitbetaald werd. Er is dus waarschijnlijk een punt waarop de werknemers meer betaald krijgt.
|
Citaat:
|
Gewoon 100%.
|
je krijgt alleen meer betaald als je buiten normale werkuren werkt, dat verschilt per bedrijf. zaken die altijd op zaterdag open zijn betalen je dan ook altijd 100%
(het is wel zo dat mensen onder een bepaalde leeftijd na 19u door de week, en ws dus ook op zaterdag, toeslaguren uitbetaald krijgen) |
Meestal gewoon 100%
|
Citaat:
|
Ligt er inderdaad aan wat voor werk. Thuishulp B krijg je bijv. op zaterdag wel 140% uitbetaald. Maar als het een "gewone" zaak is lijkt 100% me normaal.
|
Citaat:
Als je dan wél die leeftijd hebt, krijg je gewoon 100%. |
Wij krijgen wel altijd na 14.00 uur 133% (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
denk dat je dus gewoon in je cao ofzo moet kijken, omdat het per instelling, sector etc verschilt. |
Als je baantje alleen op zaterdag is (als je bv koopavond/zaterdaghulp bent in een winkel), dan krijg je gewoon 100% uitbetaald, maar kan het wel zijn dat dat gecompenseerd wordt met een iets hoger loon (maar dit hoeft niet).
|
Ik krijg wel meer, 138% ofzo, weet het niet eens precies.
|
dat moet idd in je CAO staat, en dan hangt het af van de openings / werktijden. In een winkel hoef je het niet te verwachten, evenals de horeca.
Ik kreeg, toen ik nog bij Xenos werkte, na 19.00 wel een bepaalde toeslag, dacht 150% dat t was. |
Ik werk alleen op zondag (van 17.00 - 22.00) en krijg 5 euro in het uur. Doordeweeks krijgen meiden van mijn leeftijd die hier ook werken (maar veel langer) óók dit bedrag.
Kan dit? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
na 12en krijg ik 138% (y)
|
100
|
Het ligt ook aan de soort baan. Als je in een winkel werkt is dit anders dan in de horeca.
|
Citaat:
|
Ligt aan je CAO.. In de GGZ krijg je op zaterdag vanaf 12 uur 's middags 38% extra.. ' s Avonds gelden er (altijd) andere onregelmatigheidstoeslagen..
|
Citaat:
|
en 's nachts? Zoja, vanaf hoelaat?
|
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:57. |