![]() |
centraal boekhuis / uitgeverijen
Hallo allemaal,
Ooit heb ik wel eens iets gepost hier op het forum, maar dat is alweer een tijd geleden :) Ik had een vraagje waar jullie mij misschien bij kunnen helpen. Weten jullie hoeveel exemplaren een uitgever (of auteur) minimaal moet leveren aan het centraal boekhuis en wat daar de kosten van zijn? Mijn tweede vraag; hebben jullie ooit gehoord van de kenniskwekerij? Tot slot een derde vraag; Voor degene die zich: "Ik ben Plato, de opperseksuele man" nog kunnen herinneren, bij welke uitgeverij zouden jullie dit "boek" vinden passen? Groetjes Femke en Sophie |
Ik kan mij Plato de opperseksuele man niet herinneren. Help me daarbij.
|
Culemborg
Zoals ik het begreep, maakt het verder niet uit hoeveel boeken ervan worden uitgegeven, zolang ze maar beschikbaar willen zijn voor boekhandels. Maar ik weet het ook niet precies. |
Haha, in ieder geval bedankt voor de reactie :)
|
Hoe lang is 'Plato de opperseksuele man' geworden?
|
We zijn nog steeds bezig en zitten nu rond de 100 blz, dus we zijn wel al opgeschoten :)
|
Verdammt, was nou doorgegaan met posten. :P Al kan ik dit ook wel begrijpen. Geef al die onwetenden maar een link. ;) En ik heb jammergenoeg te weinig kennis van de uitgeverijen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik heb dat soort leenwoorden niet nodig om iemand te imponeren/intimideren :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:52. |