![]() |
de apple i phone
www.apple.com
ik heb echt een schijthekel aan mensen die telefoons helemaal de bom vinden maar als je dit ding aanschaft heb je alle recht om te patsen tot je ons weegt. |
Nah.
|
mwah.
|
Ik vind het een behoorlijk lelijk ding.
|
als ie uitkomt is ie alweer verouderd
|
|
NOKIA 3310.
anders niet. |
oke maar als je er volgend jaar mee loopt dan mag ik lachen
|
Jammer dat het enige innovatieve eraan het uiterlijk is. En zelfs dat is niet zo spectaculair. Maar het zal vast wel een rage worden. :)
|
geeeeeeeeillllllllllllllllllllllllllll
|
tja; leuk maar prijzig. osx erop, gatver. Tegen die tijd dat het uitkomt zijn er goedkopere en betere alternatieven. Maar ja, de applehypefuckers kopen hem toch wel.
http://www.penny-arcade.com/images/2007/20070110.jpg |
hoe duur is die dan?
|
Het ziet er wel heel stijlvol uit maar ik zie de meerwaarde niet echt? Ik bedoel naast de gebruikelijke snufjes zoals filmpjes, muziek, bellen, smsen, internet etc is er niet echt iets vernieuwends. Mijn telefoon kan ongeveer (voor de mierenhoerenlopers) hetzelfde, geloof ik.
|
Citaat:
je kan er van uit gaan dat dat ook de europrijs zal zijn ALS het dit jaar nog hier uitkomt. |
Citaat:
|
Citaat:
En of je het nou wil of niet, dit ding gaat de wereld veroveren :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vond die ene multimedia video/music player van nog geen 100 dollar met flink wat geheugen en aardig scherm een stuk interessanter eigenljik
|
Ik hoef het ding niet. Ik moet interne gps hebben in mn volgende telefoon. Draai nu al tom tom op mn nokia n70, superchill :eek:.
|
Ik wil niet eens weten wat een iphone is.
|
Ben benieuwd of die Apple hype een einde kent.
|
Citaat:
wel duur, maar design en een goed OS. Shit owned. (y) |
Enkel van die multitouch word ik zwaar enthousiast, de rest kan me gestolen worden.
En verdammt, het is niet waar. Zit ik net de hele Apple-hype af te kraken ( [spam]ziemnsig[/spam] ), komen ze met iets wat het volgend jaar weer hélémáál gaat worden. Ze doen het erom. |
materiele mensen hier, wat maakt een telefoon nou uit??
en over dat apple..ze zijn duur, maar hebben erg goede producten. |
de apple macbook wordt gebruikt door haast elke electronische band. het stoere aan apple is dat ze een heel simpel systeem hebben dat je gewoon even door moet hebben en dat het verpakt zit in een tiet straks design het is niet alleen een computer maar ook meubulair (of hoe je dat dan ook schrijft). en in de graphische wereld kun je ook niet zonder apple dus dat het alleen de i pod is is onzin
|
daar ben ik veel te ouderwets voor.
|
Citaat:
wat een gedoe om een telefoon zeg, extra functies op een telefoon zijn toch altijd handig? wie wil er bijvoorbeeld nog een telefoon zonder camera of mp3 speler? ik in ieder geval niet, en daarnaast draait de iPhone op OSX en heeft ie dus een enorm geheugen(voor een telefoon). ik zie het best zitten (y) vraag me af of iedereen ook zo negatief en HypE tRenD etc zou doen als het om een sony telefoon ging :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou is het nog een kwestie van wachten op de iPhone shuffle, lekker random mensen bellen met een druk op de toets!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou bang zijn om de metro te nemen met dat ding op zak... Hoe simpeler hoe beter (y)
|
"in de graphische wereld kun je ook niet zonder apple"
onzin; Apple's zijn gewoon idiot proof en dat is makkelijjk als er mensen mee werken die naast de programma's waar ze mee werken er niet veel verstand van hebben. Niet dat het slechte dingen zijn, daar niet van. |
Citaat:
|
Citaat:
8gb flash zit er tegenwoordig ook al in de SE's en de Nokia Music versies. Tegen de tijd dat de Iphone uit komt zal het wel "redelijk normaal" zijn. De voicemail is inderdaad handig. Maar je kan ook gewoon je oude voicemails deleten. Niet zo'n geweldige innovatie in mijn ogen. En wat het sms betreft, dat is me niet echt duidelijk. Volgens mij is het gewoon hetzelfde als T9 maar dan wat uitgebreider? en met een compleet QWERTY toetsenbord maar dat is ook niet nieuw. |
Citaat:
Vooral het stukje met de schermen en foto's is iets erg inovatiefs. |
Citaat:
|
Haha, dat is dan weer iets om over te twisten idd. Ik denk dat het meer een functie is waarvan het nut nog bewezen moet worden door relevante toepassing ervan :).
|
die multitouch shit bestaat toch al een lange tijd? Ik herinner me een of andere presentatie met die muik, was wel lollig.
|
Ik teken voor een telefoon waar ik geen tumor van krijg.
|
Citaat:
Die denk ik. Echt, dat is verdomd brute shit. [edit] En fok, ik ben weer eens te laat. Volgende keer zal ik eerst het complete topic doorlezen voor ik onzin ga posten. [/edit] |
Ik heb een N91 en ik ben er erg gelukkig mee, vooral de mp3speler en de 4mb geheugen zijn lief. Ik hoef de komende tijd geen nieuwe speeltjes meer.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
4 Gb natuurlijk :D (duf hoofd en dat terwijl het al middag is. Schandalig :nono: ) |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |