![]() |
Vraagje duur van het verlaten van thc uit het bloed
Hoe lang heeft je lichaam nodig om de thc uit het bloed te reinigen? Het is namelijk zo dat ik 7 februari aan een geneesmiddelenonderzoek mee doe maar dan mag er geen thc meer in mijn bloed zitten.
Uit wat ik opgezocht krijg blijkt dat je 47 dagen nodig hebt als je heel erg veel blowt, maar dat dat proces te versnellen is als je veel water en vitamine du c consumeert. Ik ben nu anderhalve week gestopt, is het zo dat als ik nu een keer zou blowen en me dan platvoer aan vitamine c en water dat het dan 7 feb uit mijn bloed vertrokken is? Mvgbvd. |
hmm, ik weet het niet precies, ik dacht zelf 2 weken maar niet naar gezocht. Dat waren slechts geruchten dus daar heb je erg weinig aan. Wat ik wel weet is dat er allemaal trucjes zijn om testen voor de gek te houden. Maar hoe? Ook dat weet ik helaas niet voor je.
|
Vertel mij hoe ik het te weten kom (Y)
|
Testen ze daar dan op?
|
Als ze er niet op testen dan komen ze het ook niet te weten, dacht ik zo.
|
Ik had mijn dokter gevraagd hoe het zat met thc, owv mijn operatie en bloedonderzoeken enzo en of het kwaad kon. Hij zei dat het na 72 uur verdwenen was.
|
ja ze testen er dus wel op
|
hoe meer je blowde, hoe meer thc der in je vet zit opgeslagen, hoe langer het duurt voordat dit allemaal is vrijgekomen en afgebroken..
|
ik dacht een maand :o
|
Volgens http://www.drugsinfoteam.nl/ binnen één a twee weken mits er niet langdurig veel geblowd is.
Maar zullen ze je bloed op THC controleren? |
Citaat:
Zoals al vaker genoemd; wordt er gericht naar THC gezocht? Lijkt mij niet zo heel waarschijnlijk...? |
3 weken denk ik.
De kliniek waar ik werk test patiënten iig op THC. Wanneer iemand positief is bevonden krijgt diegene een sanctie en na 3 weken volgt er weer een test. Dan zou in principe alle THC uit het bloed moeten zijn want anders is de sanctie natuurlijk niet eerlijk, (tenzij een patiënt opnieuw weet te scoren maar dat is wegens de sanctie vrijwel onmogelijk). |
je kan positief testen en positief testen..
ik werd elke week getest en bleef nog heel wat weken positief testen, maar zolang de waardes maar daalden was t goed.. |
Als het goed is, zullen ze het altijd kunnen zien!
ook als is het een jaar geleden dat je als laatst gebruikt hebt! |
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat heb ik weleens gehoord... maar dan moeten ze daar gericht op gaan zoeken.. |
Citaat:
Nee, zo werkt het gewoon niet. Het is hier vrij gebruikelijk om een (betrouwbare maar dat spreekt natuurlijk voor zich) bron te geven bij hetgeen je verkondigd. Dit maakt je verhaal allemaal een stuk geloofwaardiger. En met een bron bedoel ik dus niet een oom die je dit en dat vertelde of de buurman van 3 huizen verderop die wel eens handig is geweest met het een of ander maar een controleerbare bron (een betrouwbare website dus). Dus graag even nadenken voor dat je volgende keer weer een of ander onzinverhaal neerzet. :) |
vitamine c helpt in ieder geval. Wat je normaal nodig hebt is 2000-4000 milligram per dag. Neem dus 4000 milligram, meer zou ik niet nemen want dat pis je toch weer uit. De ADH is veeel minder, maar berekend naar wat je per gewicht nodig hebt is dit de juiste hoeveelheid.
|
Citaat:
WTFF dit is dus geen onzin!! Vraag maar eens aan een onderzoeker of wat dan ook! |
Citaat:
|
Wij zijn zelf onderzoekers meisje, dus vraag jij het maar eens aan ons :)
Ofnee, lees gewoon eens vanaf het begin van het topic en houd vervolgens je mond. |
Citaat:
|
Citaat:
dat ben je me niet eens waard Loserrrr |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ben ik ook weer van jou |
...af?
|
Citaat:
|
Citaat:
je gelooft me niet, en dat hoeft ook niet maar laat me dan gewoon met rust! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij gelooft ons niet en dat hoeft ook niet dan blijf je maar dom dat zal mij een kutzorg zijn maar laat ons dan gewoon met rust. |
Citaat:
|
Dat je tendentieuze, ongefundeerde en buitengewoon kwetsende onzin uitkraamt
|
Nah. Maar met haartests kun je het wel langer detecteren.
|
Citaat:
Lees mijn menings dan gewoon niet :cool: |
Citaat:
Ik geloof niet dat THC na een jaar nog aantoonbaar is in je bloed. Ik denk dat het bij regelmatig gebruik (ervan uit gaande dat dat 1 tot 2 keer per week is wat ik aan de lage kant vind maar goed) zo'n 4 tot 6 weken duurt totdat alles afgebroken is in tegenstelling tot wat jij beweert wat volgens mij dus onzin is. http://www.unitydrugs.nl/index.php?...mp;sub=cannabis En nu ga ik boodschappen doen anders heb ik geen avondeten. |
Wat jij post is geen mening skatje ;)
En ook niet het meervoud daarvan, hoe je dat ook wenst te spellen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jongens, een beetje liefde, we zijn allemaal wel eens een zestienjarig meisje geweest toch?
|
Homer <3
Ik ben 18 geboren. |
:) Homer.
Zal wel een flinke bevalling zijn geweest dan: 174cm en 53000 gram. Je kunt je sokken trouwens ook samen met je broek uitdoen, maar dit geheel terzijde. |
174cm?
|
:) Sorry, je vorige nick even vergeten. 159?
|
huuh het duurde erg lang voordat ik 'm snapte.
165, actually. ongeveer dan. |
:( op vrijdagavond ben ik nooit zo duidelijk
|
friday night fever?
|
Nee, ik rook vrijdag meestal een beetje te veel wiet, omdat de week voorbij is :o
|
maar wanneer zal die thc je bloed verlaten?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:59. |