![]() |
hartsteekjes bij lachen
Hey, ik weet niet of dit echt uitmaakt ofzo, maar ik denk ik vraag het maar even.
Ik heb al zolang dat ik me kan herinneren soms een soort van steekjes in mijn hartstreek. Ik heb er verder nooit last van, of van gehad, maar de laatste tijd heb ik het ook als ik op een bepaalde manier lach. Het voelt dan een beetje beklemmend stekend en als ik stop met lachen houdt het meteen op. Zou ik me hier druk om moeten maken? Ik heb het al mijn hele leven sporadisch en ik kan me niet voorstellen dat er echt wat mis is of zo, maar helemaal normaal is het vast ook niet. |
Ik ben er net toevallig vanmiddag voor naar de dokter geweest, regelmatig steken bij 't hart. Hij drukte op m'n borstbeen, wat pijnlijk was. Hieruit kwam dat ik waarschijnlijk het syndroom van Tietze hebt, misschien herken jij je er ook in:
Citaat:
Tuurlijk kan je het niet zo maar vaststellen, als je het echt wil weten kan je naar de dokter gaan :) |
Heb ik ook, en ook ik denk dat ik het syndroom van Tietze heb. Als ik diep ademhaal of sport ofzo dan krijg ik ook lichte pijntjes, die naar verloop van tijd steeds meer zeer doen. Soms heb ik dan ook periodes dat ik niet kan niezen, omdat dat teveel zeer gaat doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |