![]() |
Recht op teruggave aankoop bedrag?
Hallo,
ik heb 4,5 maand geleden een LG KG800 gekocht. Helaas is dat ding nu al kapot. Ik heb gebeld met LG, en zij verwezen mij door naar Dynafix in Nuth. Maar nu heb ik naar hun zitten googelen en ik lees alleen maar negatieve berichten over Dynafix. Hier ga ik mijn telefoon dus liever niet laten maken. Maar nou las ik ergens anders dat er in het Burgerlijk Wetboek Boek 7 zou staan dat, wanneer je binnen 6 maanden niet tevreden bent over het product, je terug naar de winkel zou kunnen gaan en je geld terug vragen. Weet iemand of dit klopt? |
In dit geval klopt dat zéker niet, nee ;)
|
Citaat:
Bedankt! |
Citaat:
|
wat Lucky Luciano zegt
|
Citaat:
|
Ze kunnen zoveel verwijzen, maar reparatie is hun pakkie-an, of ze dat nu zelfs doen of door dat Dynafix laten doen. Ze kunnen jou daar niet naar verwijzen, of beter gezegd, ze kunnen het doen, maar daar hoef je geen genoegen mee te nemen.
|
Terug gaan en gewoon op laten sturen.
Bij de 4e keer zijn ze bij Dynafix verplicht om jou een andere telefoon te geven [volgens mij is dat overal, maar bij hun weet ik het zeker, omdat ik het zelf heb meegemaakt] De mijne was 3x echt kapot en toen zeiden ze; Bij de 4e keer zijn ze verplicht om een nieuwe/andere te geven, maar soms doen ze dat ook al bij de 3e keer. Dus ik dacht; Stik, ik stuur hem nog een keer op, want dan krijg ik een nieuwe & die kreeg ik :) |
Citaat:
|
Citaat:
Dat werd mij toen gezegd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56. |