Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Films, TV & Radio (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=42)
-   -   13 ghosts (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=152800)

skyscraper 08-07-2002 09:35

13 ghosts

Ik heb laatst een trailer van die film gezien. Hij is echt super...... Heeft 1 van jullie hem gezien? En wat vonden jullie er van?

TygerStyle2001 08-07-2002 09:52

das toch die film met rah digga???

TAFKAB 08-07-2002 10:54

Film is bruut!

ForestSpirit 08-07-2002 12:36

mijn broer was er bij in slaap gevalluh :o

vixen 08-07-2002 14:29

ik vond die film echt niet zo heel leuk. Hij is zwaar voorspelbaar, en ik snapte em niet zo goed, maar dat kwam misschien gewoon omdat k moe was toen. Eng vond k em eigelijk wel, maar dat is niet zo gek, want ik vind zelfs chucky eng.

Did I Do That? 08-07-2002 16:22

Ik vond 'm best wel goed! Ik weet niet of er al zo'n soort horror-film bestond, maar ik vond 'm wel orgineel...

GinnyPig 08-07-2002 19:00

Het idee leek leuk, maar de film is gewoon saai en bagger. Er gaan naar mijn mening te weinig mensen dood (:D)...

Verhaal is ook veel te voorspelbaar, en bovendien saai en kinderachtig...

De special effects zijn daarentegen best leuk om te zien, en er zit wel degelijk wat suspense momenten in.

Maar de film gaat net iets te snel, waardoor die momenten niet bepaald eng zijn.. (ze flitsen een beetje aan je voorbij had ik het idee).

Misschien leuk om te huren op een avondje dat je je verveelt. Verwacht er alleen niet teveel van.

MissKiss1985 08-07-2002 19:07

Ik vond em echt super (y)

Danique 08-07-2002 22:14

is die al te huur of nog niet?

Dutchian 08-07-2002 22:56

ik vond het eerste uur geweldig, laatste half uur vond ik hem stukken minder

skyscraper 09-07-2002 14:32

Citaat:

otherside schreef:
ik vond die film echt niet zo heel leuk. Hij is zwaar voorspelbaar, en ik snapte em niet zo goed, maar dat kwam misschien gewoon omdat k moe was toen. Eng vond k em eigelijk wel, maar dat is niet zo gek, want ik vind zelfs chucky eng.
Voorspelbaar?? Dat vond ik juist neit echt

Idoless 12-07-2002 17:03

Ik vond et echt een heel coole film!! Ook pretty gemaakt, die geesten enzo, bestwel echt
En ook heew eng, en dat vind ik niet zo gauw bij films...

*)-NOFX-(* 12-07-2002 19:07

ik vond hem koewl
ik vond hem ook niej voorspelbaar

Roxy 12-07-2002 23:04

jah ik vond um wel erg gaaf maar inderdaad beetje voorspelbaar en ik weet nie of het komt doordat ik veel naar dat soort films kijk of omdat er gewoon veel van dat soort films worden gemaakt maar ik begin een beetje een overkill te krijgen

legatus 13-07-2002 17:41

Waardeloos, maar als ik toch iets goeds moet zeggen dan is het dat Steve Beck's debuut beter is dan die van John Bruno met het afgrijselijke VIRUS.

maryana 13-07-2002 20:25

ik vond hem wel gaaaaf

Uice 14-07-2002 14:39

Citaat:

legatus schreef:
Waardeloos, maar als ik toch iets goeds moet zeggen dan is het dat Steve Beck's debuut beter is dan die van John Bruno met het afgrijselijke VIRUS.
ja, zo ken ik er nog wel één... hij was ook wel beter dan bloody murder...

legatus 15-07-2002 19:30

Citaat:

Juice spreekt:
ja, zo ken ik er nog wel één... hij was ook wel beter dan bloody murder...
Ik vergelijk hem met een andere big (alhoewel VIRUS wel wat meer geld ter beschikking had) budget hollywood-film en beide regisseurs zijn oorspronkelijk fx-mensen. Dan heeft Beck een beter debuut gemaakt dan Bruno.

Een betere vergelijking, en één die te maken is. Om dan de film uvergelijken met Bloody Murder of een ander wangedrocht van een heel ander niveau is nogal ongepast.

Danique 15-07-2002 23:35

Citaat:

danique2 schreef:
is die al te huur of nog niet?

Uice 16-07-2002 11:59

Citaat:

otherside schreef:
Child's Play bedoel je... en het is niet zo raar als je die eng vind.

Uice 16-07-2002 12:01

Citaat:

Did I Do That? schreef:
Ik vond 'm best wel goed! Ik weet niet of er al zo'n soort horror-film bestond, maar ik vond 'm wel orgineel...
Het is een remake. Filmmaatschappij Dark Castle maakt de films van horror regiseur William Castle re, 13 ghosts is de tweede. (Na House on Haunted Hill).

Uice 16-07-2002 12:02

Citaat:

legatus schreef:

Ik vergelijk hem met een andere big (alhoewel VIRUS wel wat meer geld ter beschikking had) budget hollywood-film en beide regisseurs zijn oorspronkelijk fx-mensen. Dan heeft Beck een beter debuut gemaakt dan Bruno.

Een betere vergelijking, en één die te maken is. Om dan de film uvergelijken met Bloody Murder of een ander wangedrocht van een heel ander niveau is nogal ongepast.

:D

chick-flip 16-07-2002 14:39

ik vond het wel een aardige film

naar mijn idee was het eerste uur best spannend en leuk om te kijken, maar zodra je dichter bij het einde komt, wordt ie steeds slechter, jezus wat knapte ik af op het einde zeg....

maarja, helaas!

op de dvd zit wel een coole special feature trouwens, dan kan je zien hoe elke geest is geworden zoals die is in de film, erg origineel.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:58.