Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Dubbele kin/onderkin (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1528047)

blueeyes_jochie 13-01-2007 16:57

Dubbele kin/onderkin

Hoi mensjes,

Ik heb een probleem waar ik niet vanaf kom. Ik weeg net 70 kilo en er mag gerust nog wel wat bij, weinig tot geen vet. Maar heb wel een onderkin als ik naar beneden kijk. Zwaar irritant, ik heb al wat van die oefeningen geprobeerd als 'o', 'a', 'i' en het masseren, maar dit werkt niet echt.

Ik heb ook gelezen dat een foute houding bij zitten + stress oorzaak van stress kan zijn.

Verder heb ik al eens een apparaatje gezien waarmee je gezichtsspieren kan trainen helpt dit en hebben jullie daar een naam van?

Misschien verder tips, etc?!

Al bedankt!@

Bloem 13-01-2007 17:00

Volgens mij heeft iedereen een onderkin als 'ie op een bepaalde manier naar beneden kijkt :confused:

blueeyes_jochie 13-01-2007 17:02

Ja maar bij mij is het zwaar overdreven en moet nog geeneens naar beneden kijken gewoon een beetje naar beneden buigen en heb het al en ook als ik bijvoorbeeld lach zie je het heel duidelijk dan is het gewoon een geheel, weet niet, niet mooi.. Natuurlijk heeft een ander dat ook, maar heb toch een stuk vel of laagje wat daar wel af mag..

Sarah 13-01-2007 17:04

Ja boeiend, heb ik ook. Ligt gewoon aan je vetverdeling. Mooi met je hoofd rechtop gaan zitten kan wat helpen. Maar je bent waarschijnlijk de enige die het opvalt :P niets om je druk over te maken.

Bloem 13-01-2007 17:06

Wat Sarah zegt, verder denk ik dat je er alleen echt vanaf komt door liposuctie of het straktrekken van je huid dmv een operatie en dat je verder je geld beter kunt besparen dan het uitgeven aan apparaatjes die toch niet werken :o

drukknoopje 13-01-2007 17:09

mijn oma deed altijd zo'n speciale oefening voor d'r onderkin....

namelijk rechtop zitten met je hoofd
mond wijd open doen
hoofd in je nek leggen zover je kunt
dan pas je mond dicht doen
dan je hoofd weer naar voren

succes (y)

Macademion 13-01-2007 17:34

Ik zie niks op je foto's. Gevalletje psychosomatisch denk ik.

salieee 13-01-2007 19:23

ik vind dat je een lekker gezond kinnetje hebt op de foto :o

duivelaartje 14-01-2007 13:44

Ik vind dat ook altijd bij mezelf. Ik denk dat het vet veel opvalt, maar bij anders misschien alleen als ze er écht op letten. Maar ja. :p

sterrenmeisje 14-01-2007 15:48

ligt idd aan je vetverdeling... gloof dat t weg laten zuigen enige optie is... suckt
ik heb t ook, iedereen zegt altijd van niet, tot een gozer die valt op dat soort dingen over mij had gezegd dat ik "ook zo'n lief onderkinnetje had"
fijn

Poor twisted me 14-01-2007 16:10

Er is helemaal niks mis met je kin hoor...

ongebruikelijk 14-01-2007 18:20

Volgens mij valt dat wel mee... Misschien als je ouder wordt dat het dan erger wordt? Maar verder, ik zou me er niet zo druk om maken.
Ik ben ook niet dik en heb hetzelfde probleem, maar zo lelijk is het nou ook weer niet. :o En iedereen heeft dat inderdaad wel een beetje als hij lacht.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18.