![]() |
Wat moet ik ervan denken?
Heeyy
ik weet niet hoe ik me erover moet voelen, een tijdje geleden (midden november) liet ineens een jongen een berichtje achter op mijn site. Die jongen kende ik al sinds de 1e klas van gezicht, en hij mocht/mag er zeker wel wezen. Hij vroeg aan een vriendin van mij of hij mijn msn mocht, (natuurlijk vondt ik dat goed). Hij werkte bij een ander filiaal van de winkel waar ik werk, hij kende mijn baas, de collega's, dus we hadden wel een onderwerp om over te praten. Toen het steeds leuker werd nog hebben we elkaar nr maar eens gegeven, zodat we ook konden bellen/smsen. We zouden elkaar de maandag erop op school zien, aangezien we alweer op dezelfde school zitten. Maar hoe het kan weten we niet, we zagen elkaar niet. De volgende dag belde die of we s'woensdags naar de bios gingen, tuurlijk wou ik dat. Hij zei dat die zeker last had van losse handjes, maar dat vondt ik niet erg. Hij haalde me die woensdag bij huis weg, en we reden richting de bioscoop. Daar aangekomen was het heel gezellig en er gebeurde meer dan alleen zoenen, het voelde voor mij heel vertrouwd om daar met hem te zijn, wat ik een goed teken vondt natuurlijk. Toen de film afgelopen was bracht die me naar huis, en smste die toen hij ook thuis was. Hij vondt het ook gezellig en lekker, sindsdien wil hij geen contact meer.. hij doet raar tegen me op msn kijkt me niet eens aan op school. Dit is toch gewoon misbruik maken van een meisje? Hoe denken jullie erover?? |
pwnd.
|
Citaat:
|
Biatch, you got pwned.
|
Citaat:
En: Kerel: "Oeh, slutty slut, don't mind if I get all handsy with her." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
blijf het dan lekker denken! |
Citaat:
En ik antwoord ook on-topic, dus... :) |
Er schiet me ineens een liedje van The Kooks te binnen...
|
Citaat:
............ |
Heb je gevraagd of hij een relatie met je wilde? En erbij gezegd dat je niks wilde doen als jullie geen relatie zouden hebben? Waarschijnlijk niet en waarschijnlijk had hij gewoon hele andere verwachtingen van jullie afspraakje dan jij. Leer ervan voor de volgende keer, als je alleen met iemand wilt rommelen als daar een relatie uit volgt moet je daar dus duidelijk in zijn.
|
Citaat:
maar hij wou me eerst beter leren kenne (logisch) we zouden eerst gewoon regelmatig iets samen gaan doen... en daar kon dan wel wat uit komen.. wat niet zo is dus:( |
misschien verwachte ie een positievere reactie van je, of wacht ie nu op initiatief van jouw kant.
|
Citaat:
Dus dan hoeft ie niet veel initiatief meer te verwachten toch? ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Waarop ik altijd het tegenovergestelde zei, en dat is dus uitgekomen:) |
Nou ja, volgende keer dus nog zekerder weten dat hij je leuk vindt voor meer, en gewoon wat langer wachten met zoenen ed. als je dat alleen wilt doen als je een relatie hebt. Of gewoon van de situatie genieten en niet meteen teveel verwachten.
|
Citaat:
|
Je koos er zelf voor om meer te doen.
Je bent gebruikt heet dat! Waarom zou hij niks meer hoeven? :s |
ik denk dat je een beetje te snel bent gegaan... en als je dat bij hem doet (denkt hij) doe je dat vast bij anderen ook... :o
|
Citaat:
en waarom hij niks meer wou? Omdat hij niet het gevoel had dat die verkering moest hebben.. maar dat wou niet zeggen dat die binnen een maand geen verkering had.. dus wat ik verkeerd gedaan heb weet ik niet |
Citaat:
wat ik moet ik dan doen.. Straks zegt ie dingen zoals; zij durft niks! En zo hoef ik ook niet nagekeken te worden.. |
Citaat:
Zij durft niks.. ik denk eerder, dat als je hem had tegen gehouden, hij meer dacht als: zo, die respecteert haarzelf en is niet iemand die alles pakt wat ze kan krijgen! Je was niet slim bezig, meid! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Liever preuts genoemd worden dan een slet lijkt me :s Nooit zoiets laten afhangen van het feit dat mensen weleens anders over je gaan denken! Altijd doen voor jezelf en nooit voor anderen, je ziet het effect, laat ik het maar doen want anders ben ik preuts in de ogen van anderen. Nu is de kans zelfs dat hij zit te praten met zijn vrienden over het feit dat hij makkelijk gescoord heeft. Erger is nog dat die vrienden dat misschien ook wel willen! En waar ben je dan, dan ga je hetzelfde herhalen want ja je reputatie! Daarom alleen voor jezelf doen!! |
Citaat:
|
Citaat:
Idd op je gevoel afgaan en nooit op je in laten praten op die manier! Laat de anderen maar denken maar je bent dan wel trouw aan jezelf. :) (y) |
Citaat:
ik ga me best doen!! |
Citaat:
Graag gedaan :) |
Citaat:
|
ik denk dat ze MSN ofzo bedoelt ;)
|
Citaat:
|
dat vrienden van hem haar op MSN toevoegen om ook met haat te klesten en proberen over te halen seks met hen te hebben...
|
Lees alles dan nog maar even door, staat gewoon in de tekst.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
waarschijnlijk heeft hij jouw gebruikt, en had gewoon behoefte om eens te zoenen.. Ik zou er in het gevolg mee oppassen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou zeggen: losse handjes hebben gaat erom dat de kerel graag erop los mept als het hem zo uitkomt. Zou ik eerder voor oppassen dan dat een of andere kerel aan je oor zit te lebberen.
Verder denk ik niet dat hij iets gedaan heeft dat jij niet zou willen, alleen heb je er voor jezelf misschien wat veel bloemetjes en rozegeur en maneschijnen zo bij getekend. |
Ik = Stam zonder t
Daarnaast heeft die kerel je gebruikt volgens het boekje en dat mag ook gezegd worden. |
Hij zei op voorhand al dat hij losse handjes had?
Dan kon je toch al raden wat er ging gebeuren. Is niet zo slim van jou. |
Citaat:
|
Klote voor je, hij heeft je gewoon gebruikt.
Volgende keer beter opletten. 80% zal je gebruiken. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |