![]() |
"Lauwe pis godverdommene"
Al wat ouder, maar ja ja, dit gaat-em helemaal worden!
http://www.zwartekat.nl/grfx/2007-01...n-carnaval.jpg Maassen maakt carnavalshit - 11 jan 2007 In zijn programma 'Tegen Beter Weten In' kon je Theo Maassen het carnavalslied Lauwe Pis horen 'zingen'. Het was Maassens grootste wens om daadwerkelijk een liedje van deze tekst te maken, en daarom heeft hij samen net Fons Merkies en het zangkoor "de Kapotte Kontjes o.l.v. Ome Cor" de tekst omgezet in de carnavalshit (lettergreep naar believen te leggen) 'Lauwe Pis'. Download hier een preview van dé Carnavalskraker 2007. -Theo Maassen - Lauwe Pis Bekijk hier de 'acapella' versie uit 'Tegen beter weten in' -Youtube: Lauwe Pis Stukje 'Ze maken mij de pis niet lauw' ''Ze maken mij de pis niet lauw, het heeft tieten, zit te zeiken, 3 keer raden ... ja een vrouw! Ze maken mij de pis niet lauw, ik ben een beetje misselijk omdat ik het binnen hou. [.......] Amerika, het land van Bush ... dat is de president, het zijn de nieuwe nazi's al wordt dat door hun ontkend. Ze roeiden indianen uit, een volk kwam ten val, ja, er zijn nog indianen maar alleen met carnaval. [.......] Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel, dat heet dan met een mooi woord multicultureel; Nee, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal, en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval. Ze maken mij de pis niet lauw er zit ook wel wat bloed bij maar het meeste is cacao ze maken mij de pis niet lauw dat wijf dat moet niet zeiken zolang ik d'r onderhou.'' Topkerel. |
Theo Maassen for president! :D
|
Ik haat cabaretiers.
|
Ik haat mensen die uit n-wijk komen. ;(
|
Alleen maar omdat wij een kerstdorp zijn en jullie niet.
|
Ik wil geen zee godverdomme, ik wil een kerstmarkt!
|
ben benieuwd hehe
|
Vind em grappig!
Een comment op fok.nl nieuws hierover: "valt me tegen hoe generaliserend hij doet over amerikanen." OOOOH shit, wat zijn die mensen dom |
Citaat:
ik gun em de hit (y) |
Briljant :D
|
Citaat:
En idd, gewoon gunne. |
Nee, dan de buitenlanders, wat zijn het er toch veel,
dat heet dan met een mooi woord multicultureel; Nee, ik zeg niet dat het vol is want dan klinkt er straks een knal, en dat kan ik niet gebruiken want dan mis ik carnaval. Briljant. En het is natuurlijk geniaal, maassen en zijn gezonde "aversie" jegens brabanders en carnaval, dat hij dan nu de hit gaat scoren. Dat heel carnaval vierend nederland dadelijk mee zit te brullen met dit nummer. En dat hij dan weer kan lachen om de domheid van mensen. (y) |
Hoe goed. :d(Y)
|
Citaat:
|
laatste stukje blijft het gaafst.
alle moslimterroristen, of ja een heleboel die zijn bereid te sterven voor een hoger doel want dan mag je maagden neuken, een kleine honderdtal maar dat is nog altijd minder als ik met Carnaval \m/. |
Van mij had het niet per se op single uitgebracht hoeven worden, maar het liedje is en blijft natuurlijk geniaal. :)
|
Citaat:
|
Ik vond hem zonder al die poespas en vals mooier en leuker om naar te luisteren.
|
Vals was hij inderdaad beter (Y)
|
Citaat:
Het liedje zoals het was, met het hele verhaal van tevoren erbij 'Ik wil ook wat meer met liedjes. Het is, zoals ze in Frankrijk zouden zeggen, een chanson, een luisterliedje' etc. (ik weet niet meer precies wat 'ie allemaal zei) en met dat boekje, ín die show, zo vals als het was, het liedje zoals het tóen dus was, was niet meer te overtreffen. |
Ik wou dat ik dit topic had overgeslagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
(mocht je dit topic weer niet kunnen overslaan). |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik had hem in tegen beter weten in al gezien/gehoord, gaaf ja haha, maar zoals eerder gezegd vind ik hem vals leuker.
opzich wel lachen als het daadwerkelijk een hit wordt. |
dit is weer echt iets wat mijn broer zijn theo maassen-obsessie op zou kunnen wakkeren. maar het is een gaaf ding.
|
Ach wel geinig, maar het gehos mijd ik alsnog als de pest.
|
Op de basisschool was hossen verplicht. :(
Er was dus altijd 1 kkchagrijnige piraat. (y) |
(l)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
carnaval o/
theo maassen o/ tof nr o/ ik voel me echt te boers nou :( o_o_o_o_o_o// alvast de polonaise, hebben we dat ok weer gehad |
Citaat:
Carnaval is gewoon ruig, alle metalheads en andere mietjes moeten gewoon maar in een kelder bij elkaar gaan zitten die dagen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CARNAVALLUUUUUUUUUUUH |
Carnaval=alcoholocaust (y)
|
Citaat:
|
een neger mag
trouwens: alaaf jongen, alaaf |
Citaat:
|
vet. sowieso een sympathieke gast
|
Citaat:
|
ja, dat zong hij ook in zijn show in shanghai, alleen 3/4 van die randstad expats snapte er geen flikker van.
|
Wat een aanklacht tegen de mensheid.
|
Citaat:
carnaval is gewoon tof, vooral in berrege http://www.vastenavend.nl/ (y) ! |
VASTELOAVEND jong.
|
Lampegat kumt gullie hoalee.
|
dat lal nederlands met carnaval is ook geweldig.
D'r zijn 0 reejaksies op di nuuwsbericht. Gif oew reejaksie. Bende gij d'eerste die wa te vertelle n'et? omg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:03. |