![]() |
Van welk liedje kreeg jij vroeger tranen in je ogen?
Ik had dat vroeger altijd bij Bob seger- turn the page.
Mooi emotioneel nummer. :) En jullie? |
Tears in heaven - Eric Clapton
Omdat ze dat een keer draaiden tijdens een begravenis. Nogal emotioneel enzo :o |
Ik heb verschrikkelijk veel gejankt om Flappie.
|
Citaat:
|
brother bear in combo met de film dan :bloos:
ennuh every step you take en eentje van k-otic.. ook wegens begrafenis |
Ik schoot in groep 8 ook vol als ik flappie hoorde. Ik heb zelf ook een konijn. :(
Nu weet ik het niet, mijn vroeger is nog niet zo breed. Van Creep, van Radiohead word ik om persoonlijke redenen nog wel eens een beetje down. En Comfortable van John Mayer wil het em ook nog wel eens doen. Maar alleen als ik al in een down-stemming ben. Als ik vrolijk ben word ik daar alleen maar vrolijker van. |
Ik heb een steen gelegd in een rivier op aarde, draaiden ze by de begrafenis van me opa
|
Vroeger? Dan denk ik aan 'Het dorp' van Wim Sonneveld, want dat draaiden ze op de begrafenis van m'n opa.
|
Citaat:
En het is natuurlijk echt een vader-zoon nummer. |
tot ik een jaar of 8 was moest ik huilen van Speeltuin van Marco Borsato.
tot mijn zesde vond ik de brandenburgse concerten helemaal geweldig, ik had zelfs een eigen casettebandje ervan :D maar ik weet niet of ik ervan moest huilen. |
Andre Hazes - De vlieger
Edit: En Bright Eyes. Omdat ik Watership Down toen zo'n zielige, mooie, enge film vond. |
Nooit verteld - Robert Long
Wel nog niet zo lang. En Viva Forever - Spice Girls Door een begrafenis, toen heb ik het zelf gezongen voor iemand |
zoek de zeep - Bert en Ernie
|
Kate Winslet - What If
Ik heb hier de dood van een dierbare mee verwerkt. :) |
Ilse deLange - I still cry; door herinneringen aan een begrafenis.
Stef Bos - Papa; door herinneringen aan m'n overleden opa. |
v.o.f de kunst - beertje pippeloentje.
zo gevoelig en zielig...dat raakte me gewoon, niet omdat er verder iets speciaals met dat nr is ofzo.. |
Kinderen voor Kinderen - Lek, ofzo
Over een vader die veel rookte, longkanker kreeg en dood ging. Aangezien mijn vader veel rookte en hoestte, zag ik altijd mijn vader voor me en kreeg ik er echt hysterische huilbuien van. Ook omdat hij in die tijd in het ziekenhuis lag, precies zoals beschreven in het liedje; eerst op een kamer bij anderen, toen een kamer voor zichzelf alleen gekregen. Dat vond ik allemaal té toevallig, en dus dacht ik dat m'n vader niet lang meer had maar ik hem niet kon stoppen. Mijn vader leeft nog en is inmiddels 4 jaar gestopt met roken :) |
Citaat:
|
No One van 2 Unlimited. Dat werd gedraaid op de afscheidsdienst van mijn beste vriend, alweer pffff 6 jaar geleden oid.
|
ja idd de lek van kinderen voor kinderen:(
wilde het nummer ook eigenlijk nooit horen |
Citaat:
Heb er gisteren weer om gehuild omdat ik me herinnerde hoe erg ik vroeger het idee vond dat m'n vader zou doodgaan :( |
Tot mijn grote ergernis: Bright Eyes van de film Watership Down. Je weet wel met die konijnen, en ik hou niet eens van konijnen! :mad:
|
kaoma - lambada :o
|
De lek van kinderen voor kinderen inderdaad ook ja :o
En verder: let it be- beatles maar das nog steeds wel. Ook al een begrafenisliedje (en een liedje wat hij sowieso ook heel mooi vond en vaak zong) |
Echt vroeger had ik een remix van Ready or not van the Fugees die ik wel heel erg gaaf vond, minder vroeger Biffy Clyro-All the way down
|
Van een liedje dat mijn moeder wel eens zong toen ik nog erg jong was. Het ging over een groep kinderen die te laat op school kwamen omdat ze onderweg een draaimolen tegenkwamen. :D
|
Citaat:
Verder kan ik me niet herinneren dat ik ooit gehuild heb om een nummer. |
Citaat:
Ook al is het grappig bedoeld en volledig uit de duim gezogen, ik vind het zielig :( |
Citaat:
Dat is was een liedje van Toon hermans (geloof ik). Titel: " Met je blote piemel op de waterfiets." Daar lag ik als kind echt krom om. |
Citaat:
|
Dan nog eerder "Killing me softly" van de Fugees.. ;)
|
haha nou 'vroeger' alsin ruim 2 jaar geleden:
Demolition Lovers - My Chemical Romance (tja, liefdesverdriet he? :bloos: Dan jank je bij bijna alles... :rolleyes: ) |
Citaat:
Alles wat zij vroeger aanraakten veranderde wel in goud. Wyclef Jean en Mary J Blige - 911 is trouwens ook erg goed. (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Teeeeeeering wat een ubererge fout. :D (n) Citaat:
|
Het Goede Doel - Vriendschap.. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Probeer dan ook eens: Boudewijn de Groot- De vrienden van vroeger |
Ennio Morricone - L'homme A L'harmonica
door merg en been |
Wind tegen, wind mee (ofzo), van KvK 13 (?)
Ik heb jaren lang 30 km/dag gefietst en het liedje geeft heel goed de sfeer weer van het naar en van school fietsen. |
Dat zou dan Nothing else Matters zijn. En nee, niet de verkrachte, met aids geïnfecteerde, kankerverwekkende tyfusversie van die smerige, talentloze, broodrovende crackhoer Silvas. Maar van Metallica. Uiteraard. Mafkees.
|
Citaat:
|
Zal wel iets uit het Jip en Janneke-tijdperk zijn geweest, toen jankte ik om alles...
|
Oma van kinderen voor kinderen omdat ze dan zingen over een oma die is doodgegaan :o
|
Citaat:
|
Welnee, Kinderen voor Kinderen is 100% VARA. Die liedjes gaan altijd over zaken als pesten, liefde, eenzaamheid, de dood, broertjes, zusjes, mama's, papa's, het milieu, discriminatie etc. etc.
|
Citaat:
|
Van een liedje van Kinderen voor Kinderen maar ik ben de titel even kwijt, hij is iig van KvK 12. :cool:
|
Ede Staal - 't Het nog nooit zo donker west
Omdat dat tijdens de begravenis van m'n opa werd gedraaid. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |