![]() |
LAT-relaties
Ervaringen? Ik wil graag tips om deze moeilijke test te doorstaan. Denken jullie dat het kan werken en is het mogelijk om trouw te blijven als er mensen met één handschoen aan in de buurt zijn?
|
Haha, ja die kunnen wel werken ja. ;)
|
ik denk dat een kuisheidsgordel beter werkt.. :confused: Een handschoen aan?
|
Volgens mij begint iedere relatie met living apart. Dus dat zal wel werken. Als je bedoelt een lange-afstands-relatie... geloof ik absoluut niet in.
En what the fuck bedoel je met en handschoen? |
Je bedoelt een relatie met afstand? Ligt aan de afstand he, en aan hoe lang die afstand nog duurt.
Als iemand voor een jaar in de VS zit, is het niet onmogelijk. Als iemand in Groningen woont en jij in Maastricht, is het ook niet onmogelijk. |
gaat sjarm touren met modern life is war ofzo?;)
|
sorry, werkt niet :)
|
Citaat:
LAT werkt zeker wel dus, geen idee hoe lang je dat vol kunt houden, daarmee heb ik geen ervaring :p |
Ik woon niet samen, dus hebben vriendlief en ik toch ook een lat-relatie... waarom zou dat niet werken?
|
Citaat:
|
Iedereen met een liefdesrelatie die niet samenwoont, heeft een lat relatie, dus dat kan prima.
Lange afstandrelaties kunnen mits tijd, zin en andere omstandigheden allemaal meezitten. |
Ik zou t echt niet trekken, denk ik, maarja gewoon samen leuk hebben en niet doen als je teveel verwacht.
|
Hier gaat het prima, t lijkt me zelfs fijner dan samenwonen :o.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een LAT relatie binnen Nederland is vaak nog wel goed te doen, zeker als je een OV of auto hebt ofzo. Omdat je elkaar dan waarschijnlijk in de weekenden ziet, met iemand uit het buitenland gaat dat veel moeilijker.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik snap geen kut van dit topic.
|
het gaat ook nergens over dus maak je niet dik. :)
|
oh, ik had de grap niet door :)
|
Meestal wel, maar als ik het niet trek dan pak ik die foto weer tevoorschijn van ons saampjes op een houten ezel in Blijdorp.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:16. |