![]() |
Litteken weg laten halen
Wie heeft hier weleens een litteken weg laten halen door middel van plastische chirurgie? Was het een verbetering of was het resultaat nog steeds niet echt goed? Vertel eens als je wilt...
|
Ik heb een litteken op mijn linkerwang, best groot. Hij loopt vanaf mijn neus (zo bij mijn oog) schijn naar beneden (tot midden op mijn wang) en is ongeveer hmm... 5 mm breed.
Vroeger was ik echt van plan er wat aan te laten doen, maar het schijnt dat ik daar heel lelijk, trekkerig vel van zou krijgen... Litteken is niet bepaald mooi, maar iig niet trekkerig :D Ik denk dat het er echt aan ligt hoe erg het litteken is en je goed moet informeren hoe het resultaat zal worden... |
ik dnke het niet, hoewel ik een heel lelijk litteken heb op mijn arm, ongeveer 6 of 7 cm lang en 5 mm breed ossow, ik zou hem wel willen laten weghalen, maar misschien word het er nog lelijker van.
een meisje uit mijn klas had een litteken van een brandplek, bestwel groot ook. die heeft ze laten weghalen en het zag er daarna heel mooi uit :) |
Ik heb een litteken op m'n buik, maar heb ervoor gekozen om 'm NIET weg te laten halen. Tis van een operatie en het is niet iets wat er "op" ligt zegt maar. Dus het was dan best moeilijk om 'm weg te halen. En het is ook niet een lelijk litteken, gewoon een streep.
Maar als ze 'm weg gingen halen zou het eindresultaat waarschijnlijk véél lelijker worden dan het litteken. Dus vandaar :) Als je naar een plastisch chirurg gaat, vertellen ze daar ook wel over op welke manier ze het eventueel weg kunnen halen en of ze denken dat het een positief resultaat oplevert. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:05. |