![]() |
Vind hij me leuk of niet?
Lang geleden leerde ik een jongen kennen op de dansschool maar hij had toen een vriendin.
Nou een tijdje geleden zag ik hem weer voor de eerste keer. Het is wel balen dat ie nu weer een vriendin heeft. maar nou zie ik hem wel eens af en toe op stap :). Nou smst ie niet veel omdat hij dat niet gewent is. Als ik in die winkel kom waar die werkt krijgt hij een knalrood hoofd en als ik ook maar een keer niet kijken blijft hij net zo lang kijken tot ik weer kijk. Als ik daar binnen kom is ie altijd hartstikke vrolijk. Mja ook opstap kijkt hij de hele tijd naar mij zelfs als zijn vriendin er bij is die da niet leuk vindt blijkbaar. we smsen samen regelmatig en als ik vraag of ie even wat komt drinken dan komt hij meestal al gelijk maar behalve dat blijft hij mij constant aan kijken en al. ik heb het laatst gezegd dat ik hem leuk vond en toen zei die dat hij niet in de toekomst kon kijken duss wat moet ik daar nu mee doen? |
Een nieuwe nick nemen.
En hij wil je, maar hij is een player, dus je kunt beter je tijd niet aan hem verdoen. |
Ik snap er niet van :confused:
Maar een jongen met een vriendin die interesse in jou heeft (dat is wat ik er nu uit op kan maken), moet je niets mee doen. |
Citaat:
|
Ik zou in ieder geval niets meer dan seks willen met iemand die zo'n slechte taalbeheersing heeft. En dat is als ik vrijgezel zou zijn.
|
Het feit dat hij een vriendin heeft en naar jou toegaat terwijl hij nogal opzichtig laat merken dat hij je leuk vindt, vind ik persoonlijk niet echt netjes van hem.
|
Wat een loser! Hij zou dit natuurlijk ook kunnen doen als hij met jou heeft. Niet gaan stoken in die relatie, ga pas op jacht als het tussen hem en zijn vriendin over is!
|
Citaat:
Sorry hoor, maar je zegt het zelf al! Het is een jongen die al een vriendin heeft, KLAAR! Niet aan beginnen, en als hij je echt zo leuk vind, dan moet hij het maar uitmaken, maar dat doet hij niet. Dus Klaar! |
Citaat:
|
Citaat:
De inhoud van de twee zinnen is tegenstrijdig met elkaar. De spelling van het woord "gewend" is ook apart. En dan zeur ik nog niet eens over het feit dat "samen smsen" zou betekenen dat als koppel naar een derde een sms verstuurd. :p |
Citaat:
Dat maak ik er tenminste uit op :o |
vindt hij me leuk?
en een jongen met een vriendin moet je gerust laten, als hij je wil komt hij zelf wel naar je toe. Mijn mening |
Citaat:
|
volgens mij kijkt hij hoever hij kan gaan bij jou. Je reageert op hem en dat ziet ie natuurlijk
|
Citaat:
|
Citaat:
En rood hoofd en der aanstaren klinkt ook niet echt als een player. |
*edit* - foutieve post, was off-topic en ergens anders bedoeld
|
vraag het hem gewoon, dan weet je ook waar je aan toe bent!!!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:09. |