![]() |
Negative Approach!!
Citaat:
|
Zotjes!
|
Haha! Gaaf.
|
Oh wow
|
Dat gaat vast een gigantische tyfus chaos worden.
|
Dus toch, gaan we proberen bij te zijn.
|
Duidelijk aanwezig, ready to fight en al.
|
Mooi feestje.
|
Feestje en Negative Approach gaan niet samen in 1 zin G-lo.
|
Ik ben niet zo van de superlatieven.
|
Niet dat ze samen in 1 zin staan overigens :D
|
Zin an.
|
Beter ook nog andere data. Iedere kid met een beetje verstand gaat hier binnen proberen te komen.
|
Belgie ja
|
Wie? Tom Jones?
|
Verkoop is begonnen en kaarten zijn reeds besteld.
|
Discharge aan de line-up toegevoegd.
:eek: |
Ik ben blij dat ik m'n kaarten al besteld heb, mooie klerebende gaat dit worden...
|
Discharge schijnt niet meer zo goed te zijn, afhangend van de line up geloof ik. Anyway ik ben aanwezig.
|
Sike!
|
amsterdam represent! met 3, 4 autos vol!
|
Ik pull een Metaltje!
|
haha
en het was gaaf |
Haha mannnnnnnnnn.
|
Ohja, korte bondige review. Sunclub was hard, mooie verrassing. NA onovertreffelijk. Tering.
|
Sunclub Gerlo? Da's dat gaye dancenummer toch. Sunpower. Ja ze kwamen niet over op dit podium.
Ik had bloed op m'n shirt wat niet van mij was, ik loop mank, m'n hand voelt alsof ie gebroken is en die dude die al z'n tanden naast zich had liggen brrrrr. Niet normaal meer... |
Citaat:
Maar ai, kerel die zich naast mij verzoende met de vloer bleef ook wel pittig lang liggen, vraag me echt een beetje af hoe dat volk d'r af is gekomen.. Maargoed, megacool dagje, supergezellig, mooi geouwehoer en nogmaals, negative approach. Godnondeju. Expositie van Glenn. E. Friedman 's middags was ook wel even mooi, hoewel vrij klein. |
Haha ik dacht dat je serieus de fout maakte :)
Ja die dude linksvoor? Ik zag ze tanden liggen in een best wel enorme plas bloed....Schijnen een paar dudes redelijk serieus gewond afgevoerd te zijn. Tsja da's t risico als je speaker/pa toren dives gaat maken. +++John Brannon die kanker aggressief 30 cm van je gezicht 'nothing' zit te schreeuwen. |
GODVERDOMME....wat een slagveld.
|
TIED DOWN!!
Wat een nummer. |
Godver wat een show!
|
Ik heb me goed vermaakt! Gelukkig was die pijn in mn ruggewervels van temporele aard, damn. NA was geweldig goed. Verder proberen los te gaan op vergane glorie discharge, maar iedereen had het al gezien na een paar nummers. Na de show keihard terug scheuren onder het genot van Marco borsato, terug naar Amsterdam!
|
Citaat:
|
Nee, meer speakerdives die op me landden. Verder zat er opeens na die pit een broodje worst/ketchup/mosterd op mn witte jas. Best zuur voor een vegetarier.
|
Ik zat onder t bloed, ik schrok enigzins, maar t was niet van mij :D
|
Mooi om de kroket en David een duw te geven in de pit om vervolgens zelf weggegooid te worden door een nog kleiner mannetje.
|
Hahaha! Volgens mij was ik echt "aso" bezig, ik kan me r weinig van herinneren op een kneefirst diveje na :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |