![]() |
bromfietscertificaat
hee mensen .. .
ik heb een vraagje. . ik wil mn certificaat gaan halen (rijbewijsF) maar mag je nu tijdens je theorie 6 0f 8 fouten hebben . ik hebgehoord dat dit is veranderd.. maar dat weet je nooit zeker.. ik hoop dat jullie het weten .. Jeffrey |
volgens mij 7 (y)
|
ik zit er natuurlijk weer naast.. :P
|
Naar mijn weten nog gewoon 6 :o
|
ow ik dacht dat het naar 7 verhoogd was (y) :o
|
Je mag zoveel fouten maken als je wilt, maar bij meer dan zes fouten zak je. Een paar jaar terug was dat nog 5 fouten.
|
In maart was het nog 6 fouten :o
|
Ik ben dit jaar nog geweest (heb hem net twee weken). Eerst was het 5 fouten, nu mag je er 6!
|
Citaat:
|
Citaat:
Heey! Van jouw weet ik nog dat je 'm wou halen. En daarna zo snel mogelijk een scooter ofzo toch? :cool: Hoeveel fout had je? En viel het mee? Ik verwacht komende week mijn examen te gaan doen :) |
Trouwens. De officiële benaming is nu bromfiets rijbewijs ;) .
Zat zelfs een vraag tussen in een proefexamen die ik heb gemaakt :D |
Citaat:
Scooter heb ik al, maar moet nog steeds wachten tot die geleverd wordt. |
Citaat:
Daarna enorm pissed op jezelf omdat volslagen josti's naast je wel slaagden en bij thuiskomst leren van 8 's avonds tot 10 's morgens zorgt overigens wel dat je foutloos slaagt. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb goed geoefend ja. Ik hou alles nu een beetje bij. Op examen van 't internet slaag ik wel altijd. Dus I hope so! :) Owja en welke scooter is 't geworden? |
Citaat:
Je mag toch 6 fouten hebben? Is alweer 4 maanden geleden dat ik hem gehaald heb, dus weet niet precies meer hoe en wat. Goed leren, dan moet het wel lukken. (Veel proefexamens maken op internet, boekje meerdere malen doorlezen, meer examens maken etc etc.). |
eerst 5 nu 6 net als bij rijbewijs B
|
Citaat:
Nu het een officieel rijbewijs is is het idd AM. :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:04. |