![]() |
www.nedtlyrics.nl
|
ahaha:D
|
Desmond had een kraampje op de markt
Molly was een zangeres in een band http://images.scholieren.com/images/icons/icon4.gif |
Je schudt met je achterste in de lucht,
Weet je niet wat ze zeggen? Charlotte, je bent zo verfijnd Als je al de liefde neemt die ze geven. Je hangt aan elke man die je vindt, Weet je dan niet waar ze op uit zijn? Charlotte, je hebt je benen in de lucht Hoor je al dat gelach niet? Charlotte de prostituee, laat me je benen zien Charlotte de prostituee, neem me mee naar bed Charlotte de prostituee, laat me bloed zijn Charlotte de prostituee, laat me liefde zien Je neemt zo veel mannen mee naar je kamer, Voel je geen spijt? Je vraagt er een "vijfje" voor, dat is voor beginners En tien voor het echte werk. En je hebt geen gevoelens, die stierven lang geleden uit. Geef je er niets om wie je binnenlaat? En weet je niet dat je de wet breekt Met de service die je biedt. Charlotte de prostituee, laat me je benen zien Charlotte de prostituee, neem me mee naar bed Charlotte de prostituee, laat me bloed zijn Charlotte de prostituee, laat me liefde zien Er was een tijd dat je me hier liet staan Terwijl je stukken liefde van de vloer raapte Nou, Charlotte, je liet me daar alleen Om te eindigen als een stomme hoer Nou, Charlotte, je zei me dat je echt van me hield Terwijl je gisteren stukjes liefde opraapte Nou, Charlotte, je leven heef geen kleur Omdat je de hele dag vrijt Je schudt met je achterste in de lucht, Weet je niet wat ze zeggen? Charlotte, je bent zo verfijnd Als je al de liefde neemt die ze geven. Je hangt aan elke man die je vindt, Weet je dan niet waar ze op uit zijn? Charlotte, je hebt je benen in de lucht Hoor je al dat gelach niet? Charlotte de prostituee, laat me je benen zien Charlotte de prostituee, neem me mee naar bed Charlotte de prostituee, laat me bloed zijn Charlotte de prostituee, laat me liefde zien |
Opgesloten in vagevuur
Een levenloos object, herleeft Wachtend op wraak Dood is hun aanwinst De lucht kleurt rood Terugkeer van de kracht komt dichterbij Kom in mij, donkerrode tranen van de lucht Schaf de stenen regels af Van onderen doorboord, zielen van mijn verraderlijk leven In de steek gelaten door velen, versiering druipt naar beneden Wachten op het uur van wraak Jouw tijd schiet voorbij Bloedregen Vanuit een opengescheurde hemel Bloedend, het is verschrikkelijk Ik creëer mijn samenstelling Nu zal ik regeren, bedekt met bloed |
:cool:
|
Omg :D (Y)
Hiphop ja: Yeah Uh huh Zo verleidelijk Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Je kan het op jouw manier krijgen, zoals jij het wil Je stopt dat ding weg of moet ik doorzetten De temperatuur stijgt, oké, laten we de volgende stap nemen De dansvloer staat helemaal vol, heet als een theepot Ik zal het voor je afbreken, schat, het is makkelijk Als je een nymfomane bent, zal ik ook nymfomaan zijn In het hotel of achter in de huurauto Op het strand of in het park, waar je maar zin in hebt Ik heb de magische stok, ik ben de liefdesdokter Je vrienden plagen je over hoe snel ik je verleid heb Wil je me laten zien hoe je het doet, geen probleem Kom bovenop, buts dan rond als een motorrijder Ik ben een seizoensveteraan als het hierop aankomt Nadat je begint te zweten mag je met het stokje spelen Ik probeer het zo goed als ik kan uit te leggen Ik smelt in je mond, meisje, niet in je hand (ha ha) Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door, meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Meisje, wat doen we (wat doen we) En waar doen we dat (en waar doen we dat) De dingen die we doen (dingen die we doen) Blijven onder ons (oh yeah) Geef het me, lekker en langzaam Klim bovenop, rijd alsof je meedoet aan een rodeo Je hebt nog nooit zo'n geluid gehoord Omdat ik het nog nooit zo heb gedaan Meteen als ik binnenkom Begint zij aan mijn rits te trekken Het is alsof het een wedstrijd is, wie zich het snelste uit kan kleden Is het niet ironisch hoe opwindend het is om ze in strings te bekijken Ik moest wel over die kont nadenken toen ik weg was Ik raak de goede plek op het goede moment aan Met de lichten aan of uit, ze doet het graag van achteren Zo verleidelijk, je zou moeten zien hoe ze draait Met haar heupen in slowmotion op de vloer Zo lang zij niet stopt, vriend, stop ik ook niet Druppend van het zweet, man, het is erop en gaan maar Mijn hele champagne-campagne, fles na fles gaat erdoorheen En we zullen drinken totdat Elke bubbel uit elke fles verdwenen is Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door, meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik neem je mee naar de snoepwinkel Ik zal je aan de lolly laten likken Ga door, meisje, stop niet Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) Ik zal je meenemen naar de snoepwinkel Jongen, een voorproefje van wat ik heb Ik zal je alles laten uitgeven wat je hebt Blijf doorgaan tot je dat punt bereikt (woah) |
Heel oud
|
Citaat:
|
Majesteit
Goedgelovige ik Stort jezelf In mij Oefen je kracht uit Martelaars prijs Staar me naar beneden Naar de grond Stil mij dorst Onze lastering Herken de geluiden Van beruchtheid De ogen van de duivel Gefixeerd op zijn zondenaren De handen van Satan Komen bijeen Bleke ruiter Zoekt de aarde af Bezwering gefluisterd Een geloof dat vormen aanneemt Verstikkend met zijn hand tikkend De aders in je keel Zijn orders in je mond Een decreet voor dominatie Onder de getijen van wijsheid Spint de onderstroom van haat Geinfecteerd zaad van wraak De ursupator's ogen gericht op de machtelozen Schoon pad naar zijn koninkrijk Wenkend in de mist Vertel me waarom Liefde afneemt In het licht Van jouw wensen Zeg mijn naam Vergemakkelijk de pijn Klaar de rook In mijn hoofd |
Het gaat niet goed met me,
Het gaat niet goed met me, Het gaat niet goed met me, Jij maakt me stuk. :D |
Nu de wereld vergaan is ben ik maar één persoon
Oh God, help me om mijn adem in te houden als ik om de dood vraag :D |
Ga voorover gebukt staan, beveel ik je!
Draai je gezicht van me weg Je gezicht interesseert me niet Ga voorover gebukt staan Een tweebenige op alle vier Ik neem hem mee uit wandelen Kuierend door de gang, over de vloer Ik ben teleurgesteld Nu komt hij vanachteren naar me toe Honing blijft vastzitten aan de kouseband Ik ben teleurgesteld, vreselijk teleurgesteld Ga voorover gebukt staan Je gezicht interesseert me niet De tweebenige is voorover gebukt gaan staan En in een goed licht gepositioneerd Laat ik hem zien, wat men doen kan En ik begin te huilen De tweevoetige stamelt een gebed Uit angst, omdat het nog slechter met mij gaat Probeert hij nog dieper te bukken Tranen gaan over de rug Ga voorover gebukt staan... Ga voorover gebukt staan, beveel ik je! Draai je gezicht van me weg Je gezicht interesseert me niet Ga nog een keer voorover gebukt staan Ga voorover gebukt staan... |
Citaat:
|
|
Vol gepompt met vloeistof, in je hersenen
De druk in je schedel begint tegen je ogen te drukken Brandend vlees, druipt weg Tests van hitte branden je huid, |
zoeken
zoek en vernietig |
Citaat:
|
Toen je hier al eerder was
durfde ik je niet in de ogen te kijken, Je bent net een engel, met een huid die me laat smeken, Je zweeft als een veertje rond in een mooie wereld, en ik wou maar dat ik bijzonder was omdat jij zo verdomde bijzonder bent, Maar ik ben een gluiperd, een lijperik Wat doe ik hier verdomme eigenlijk? Ik hoor hier niet thuis, Kan me niet schelen of het pijn doet, ik wil het voor het zeggen hebben, Ik wil een perfect lichaam en ik wil een perfecte ziel, Ik wil dat het je opvalt als ik niet in de buurt ben, Je bent zo verdomde bijzonder, Ik wou maar dat ik bijzonder was, Maar ik ben een gluiperd, een lijperik Wat doe ik hier verdomme eigenlijk? Ik hoor hier niet thuis, Ze vlucht weer weg, Ze vlucht weg Ze vlucht weg Doe alles wat je gelukkig maakt, wat je maar wil, Je bent zo verdomde bijzonder Ik wou maar dat ik bijzonder was, Maar ik ben een gluiperd, een lijperik Wat doe ik hier verdomme eigenlijk? Ik hoor hier niet thuis, Ik hoor hier niet thuis |
<3
en 50 cent :D |
Meiden die jongens zijn
Die zouden willen dat jongens meiden zijn Die jongens nemen alsof het meiden zijn Die meiden nemen alsof het jongens zijn Zou altijd iemand moeten zijn van wie je echt houdt |
Ik ben de ruiter
Jij bent het paard Ik klim erop We gaan op weg Jij kreunt, ik fluister je in een olifant in het oog van de naald Erin eruit Erin eruit Erin eruit Erin eruit Ik ben de ruiter Jij bent het paard Ik heb de sleutel Jij hebt het slot De deur gaat open, ik treed binnen Het leven kan zo wonderschoon zijn Erin, eruit... Erin, eruit Erin, eruit Erin, eruit Erin, eruit Dieper, dieper Zeg het, zeg het luid Dieper, dieper Ik voel me goed in jouw huid En duizend olifanten breken uit De rit was kort Het spijt me Ik klim eraf, heb geen tijd Moet nu naar de andere paarden Die willen ook bereden worden Erin, eruit Erin... Erin, eruit Erin, eruit Erin, eruit Erin, eruit Erin, dieper Eruit, dieper Erin, dieper Eruit, dieper Erin, dieper Eruit, dieper Erin, dieper Eruit!! \m/ |
rammstein heeft echt diepgaande lyrics
|
juh. letterlijk
Wat doet de man Wat doet de man Wie kan het verschil vertellen Tussen mens en dier Wat Hij zal naar zijn dochter gaan Ze is mooi en jong En dan, als een hond, wil met zijn eigen vlees en bloed paren Wat doe je Wat voel je Wat ben je Slechts een Dier Wat doet de vrouw Wat doet de vrouw Wie kan het verschil vertellen Tussen mens en dier Ze doopt de veel in zijn bloed en schrijft zichzelf een brief Levenloze lijnen aan de jeugd Waneer haar vader bij haar sliep Wat doe je Wat voel je Wat ben je Slechts een dier |
ik zeg poep, die vent weet niets van amerikaanse spreekworden e.d.
|
...
Retard |
Citaat:
|
Citaat:
|
Haha, ga naar de speeltuin ofzo.
|
Mijn schaduwen
Werpen hun huid af en Ik heb weer aan mijn Schurft gekrabt Ik ben beneden Gravend door Mijn oude spieren Op zoek naar een spoor. Ik heb gekropen op mijn buik Opgelost wat zou hebben kunnen zijn. Ik ben opgeslokt door mijn eigen verwarde En onzekere begoochelingen Voor een stuk om me te overrijden Of een woord om me in te leiden. Ik wil de veranderingen voelen Ik wil weten waar ik me in heb verstopt Mijn schaduw. Verandering komt door mijn schaduw. Mijn schaduwen werpen hun huid af Ik heb weer aan mijn Schurft gekrabt Ik heb gekropen op mijn buik Opgelost wat zou hebben kunnen zijn. Ik ben opgeslokt door mijn eigen chaotische En onzekere begoochelingen Ik wil voelen hoe de verandering mij verteert De buitenkant naar binnen voelen draaien Ik wil de metamorfose voelen en Schoonmaken waar ik mee heb gezeten Mijn schaduw Verandering komt eraan. Nu is mijn tijd aangebroken. Luister naar mijn spierherinnering Ontwerp waar ik me aan heb vastgeklampt Zesenveertig en twee voor me Ik kies te leven en te Groeien, nemen en geven en te Bewegen, leren en liefhebben en te Huilen, vermoorden en sterven en om Paranoïde te zijn en te Liegen, haten en vrezen en te Doen wat nodig is om verder te gaan. Ik kies te leven en te Liegen, vermoorden en geven en te Sterven, leren en liefhebben en te Doen wat nodig is om door te stappen Zie mijn schaduw veranderen Rekt uit boven en over me heen. Verzacht deze oude bescherming. Hopend dat ik de weg begaanbaar kan maken Door door mijn schaduw te stappen Aan de andere kant eruit te komen. Stap in de schaduw. Zesenveertig en twee zijn gewoon voor me. |
Nu snap ik de tekst pas.(y) Maynard is wel briljant. Wow.
|
Spierherinnering. (y)
Maar als je hem snapt, leg eens uit? |
Citaat:
|
Het was sarcasme.
Toevallig gaat het nummer wel over het halen van een hoger spiritueel niveau, een soort van trance, ander dimensie achtig iets. |
*46&2... if you have 46 chromosomes you're normal, and if you have 48 you're a freak, thats my logic. so with this concept, maynard is saying how if he is to carry out his spiritual activites/meditations he will become a 'freak' to society because the majority of human beings (ok, mainly the western world) look apon spirituality and meditation as wierd, obscure or insane. so maynard is saying "46&2 are just a head of me" in other words, soon you can call me a freak. stepping back through his shadow to me is describing how he will lose his Ego and coincidently giving his mind and body a rebirth. and the question comes up, why can christians believe in their religion and be so easily accepted in society, but spiritualists like me be put down and blatantly despised?
Zoiets was het ongeveer. |
Ik wist wel dat het idee van 46+2 chromosomen afkomstig was uit een bepaalde filosofie en iets met spiritualiteit te maken heeft.
|
Waarom sturen ze altijd de armen!
Barbarisme door Barbaren met puntige hakken. overwinnaars, overwinnen, en buigen. voor sprankel nieuwe deals. hypokrieten die voor uitlopen. en gehypnotiseerde computers. je vertrouwd op onze bescherming. Nu geef je ons leugens van de tafellakens. la la la la la la la la la oooh, iedereen gaat naar het feest en heeft een leuke tijd. dansend in de woesijn en blaast het zonlicht op. buigende rozen verdwijnen in Moses' droge mond inbreken in Fort Knox, steelde onze ingevingen. Hangers zitten in bedenkt onder de olie huilend om vrijheid. overgedragen aan de absoluutheid nog steeds vertel je ons leugens van het tafellaken. La la la la la la la la la oooh, iedereen gaat naar het feest heeft een leuke tijd. dansend in de woestijn blazen het zonlicht op. iedereen gaat naar het feest heeft een leuke tijd. dansend in de woestijn blazen het zonlicht op. rot op, het is feesttijd. en wij leven niet in een fasistische nation. rot op, het is feesttijd. en waar ben jij. ... yeah waar ben jij? waar ben jij? waarom vechten de presidenten niet in de oorlog? Waarom sturen ze altijd de armen? Waarom vechten de presidenten niet in de oorlog? waarom sturen ze altijd de armen? (4X) buigende rozen verdwijnen, in Moses' droge mond, breken in Fort Knox, stelen onze ingeving hangers zitten onder de olie huilend om vrijheid overgegeven aan de absoluutheid. nog steeds vertel je ons leugen over het tafellaken. La la la la la la la la la oooh, iedereen gaat naar het feest heeft een leuke tijd. dansend in de woestijn blazen het zonlicht op. iedereen gaat naar het feest heeft een leuke tijd. dansend in de woestijn blazen het zonlicht op. waar ben jij? waar ben jij? waarom vechten de presidenten niet in de oorlog? Waarom sturen ze altijd de armen? Waarom vechten de presidenten niet in de oorlog? waarom sturen ze altijd de armen? (3X) ze sturen altijd de armen (2X) |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31. |