![]() |
au!
sinds vannacht heb ik een pijnlijke/gevoelige plek in m'n borst. het is een soort van halve cirkel onder m'n tepel. als ik gewoon stil zit voel ik er nog niet zoveel van, maar als ik het aanraak of er op lig doet het echt zeer. heeft iemand dit eerder gehad? ik vind het een beetje eng eigenlijk.
|
Een groeischijf?
|
zou best kunnen, heb je die ook daar?
|
Citaat:
|
Dat hoort bij groeiende borsten :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
zou best kunnen dat het bij groeiende borsten hoort, maar ik heb het nog nooit eerder gehad (ben 17).
iig bedankt voor jullie reacties. |
Het komt waarschijnlijk erg zeurderig over, maar ik heb kom net onder de douche weg en volgens mij is de onderste helft van m'n borst helemaal dik.
Hoort dit erbij en ben ik idd aan het zeuren :bloos: of weet iemand wat dit is/kan zijn :confused: |
Citaat:
|
Gisteren had ik er nog geen last van, maar het is volgens mij nu dikker dan vanmorgen. Het doet nog steeds geen pijn zolang ik er niet aanzit, maar als ik er bvb op duw doet het zeer.
|
o ja, het voelt niet echt warmer aan.
|
Je moet goed voelen of het echt doorloopt tot in je lichaam zeg maar, dan is het gewoon je (groeiende) borst.
Het kan ook een opgezet melkkliertje zijn, niks ernstigs. |
Ik vergelijk altijd met m'n andere borst. Als daar ook een dergelijke 'schijf' zit, maar bijv. iets minder dik oid, dan geloof ik het wel. Ik ga er vanuit dat m'n borsten kunnen verschillen in grootte, maar ze moeten wel ongeveer hetzelfde aanvoelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |