![]() |
Waar werd jij blij van vandaag? #6
Mag nu toch wel weer na ruim een maand?
Grote kans op een stageplek bij een tof animatiebedrijf, hopelijk deze week nog gesprekje met de baas daar :cool: Enn zojuist weer lekker geincasseerd met een pokertournamentje :) Mijn dag kan al niet meer stuk (y) |
Tot nu toe, nergens van.
Materieel in de 2200 bevalt mij niet, studiegenoten die er niet zijn bevallen mij niet, studiegenoten die wel komen, maar vervolgens 'het grote boek' vergeten bevallen mij niet. Mijn dag kan niet meer gemaakt worden. |
Citaat:
|
aftrekken *duh* *duh*
|
Tussenuur :cool:
|
Mondeling Ned is voorbij :) (y)
|
dat ik steeds minder aan een bepaald iemand denk, die eigenlijk het niet waard is om aan te denken.
|
8.4 voor het examen maatschappijleer poltiek.
|
Ik heb waarschijnlijk het tentamen gewoon gehaald die 70% van de studenten de eerste keer niet haalt. :cool: En het is al zo'n kutvak en nu hoef ik het gelukkig niet allemaal nog een keer leren. Want ook al leer je, haal je zo een kutcijfer want het tentamen is gewoon kut. Maar w00t. \0/
|
vandaag nog ff nergens van
|
Goed cijfer voor Wiskunde :)
|
Dat mijn vrienden mijn idee voor een "sluttenavond" ( gewoon met zijn allen iets gezelligs doen, niets sletterigs ofzo, maar zo noemen we het gewoon) gewoon leuk vonden.. :)
|
heb het echt heel fijn gehad met m'n vriend :)
|
Vriendinnetje, fijne muziek :)
|
Van de wind op het strand en leuke dag gehad! :)
|
Stormvrij van school :D :p
|
M'n vliegticket naar Engeland, ik ben verliefd geworden op James Tupper en vanaf morgen 2 weken vrij van college :o:D
|
Storm. :bloos: Nou ja, dat door elkaar gewaai als je buiten loopt. <3
|
Stageplek :cool:
|
Dat ik na een half uur werken weer naar huis kon, aangezien het vreselijk rustig was. Uiteraard word ik voor de paar uur dat ik had moeten werken wel uitbetaald! (y)
|
Mijn verjaardag die over 5 minuten eindigt. :cool:
|
Dat de treinen weer rijden en dat ik over 4 uur en 15 minuten mijn lief weer zie en dat het lekker meezit nu en dat dit weekend geweldig wordt <3
|
dat ik eindelijk m'n portfolio weer eens bij gewerkt heb na een paar maand...!! :D
|
tentamen gehaald (y) Nu hoef ik noooooit meer tentamens te maken op m'n opleiding, dit was de laatste! :cool:
ein-de-lijk de dvd van onze demo (op 11 mei j.l. :rolleyes: ) gehad en lekker gekeken :) en nu inpakken voor..... M'N VERHUIZING!! |
Citaat:
ot: Scheikunde toets ging goooeeeddd!! :D :cool: (y) Ik had gewoon alle rekenvragen (ok, op 1 na) :D Zo goed had ik nou ook weer niet geleerd.. Anyway, w00t!! :cool: (y) |
Ik heb voor de 1e keer aan skiën gedaan!
Ging best goed, en ook het lessen was gezellig! Echt super :) |
M'n werk, ging goed, was leuk.
|
Mijn eerste Ben & Jerry :p
|
In de boekhandel sloeg ik iets van Renate Dorrestein open. Het bleek zowaar grappig te zijn.
|
Het super lieve, aankomen lopen, jonge poesje op stal bij de paarden. Wat een schatje <3
http://img.photobucket.com/albums/v2...m/100_0063.jpg http://img.photobucket.com/albums/v2...m/100_0086.jpg |
Citaat:
Tot nu toe is er bij niet echt is waar ik blij van zou moeten worden. |
Citaat:
oeh... hebben! Wat een lieverdje. |
Een leuke dag hebben, terwijl ik er van te voren geen zin in had:o
|
Dat het toch ophield met regenen. :) (y)
|
Lekkere thee (y)
|
veelste hard door een bocht jagen met de auto.
|
ik voel me weer beter (y)
|
dat komt zo denk ik want ik heb heel erge honger en ik weet toevallig dat we heel lekker eten :o
|
Het was gezellig vandaag. Nouja, de tijd dat ik iets anders behalve lezen/slapen gedaan heb dan :p
|
Dat ik in ieder geval een béétje huiswerk heb gemaakt :p
|
m'n kamer is helemaal ingericht
m'n moeder en m'n vriend kwamen eten; heel gezellig :) |
Mijn vriendinnetje, haar familie en daarnet haar PM's en smsjes <3
|
Van mezelf, omdat ik op maandagochtend in de sportschool was :D.
|
Tentamen gehaald, zooi opgeruimd.
|
Tentames achter de rug :)
Kamer opgeruimd! Nu aan Engels spreekbeurt.. das wat minder |
Heb mn bio werkstuk af .
En heb nog geen onvoldoende gehaald dit jaar :) |
Tentamen ging goed, netwerk beveiligd en de gedachte aan morgen (y)
|
Ik heb eindelijk gebeld en het kan nog (y)
|
et afspraakje, het moet nog komen mnaar toch
|
SGMm in de 5000 en mDDM in de 2200, dat laatste was een schamele troost op de rits ICRm die niet planmatig in de 1900 rijdt en ik gemist had.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:36. |