![]() |
Lief meisje zoekt kamer in Leiden!
Ik ben op zoek naar een kamer in Leiden! Ik heb al een kamer, maar ik zou graag willen verhuizen vanwege de huisdieren en allergie die ik ervoor heb.
Ben op zoek naar iets van min 16m, en huurprijs max 300 euro. Weet je iets, dan zou ik het graag horen! |
met zulke eisen kom je nooit aan een kamer... 16m2(toch al heel zeldzaam) kost al minstens 300 euro (btw ik heb zelf al sinds kort een kamer in leiden en ik ga binnenkort verhuizen)
op de vrijheidslaan kan je een kamer van 15m2 krijgen voor 250 euro, is dat niet iets voor jou? |
Citaat:
het is niet onmogelijk maar in leiden moet je wel goede connecties hebben edit: ik heb een kamer van over 30 m2 en 16m2 is echt niet zeldzaam ;) |
Citaat:
|
wat een discussie maak ik weer los ;)
|
:o
|
Citaat:
ik woon dan toevallig in een dispuutshuis maar dat is niet gekocht door het dispuut ofzo :D ik ken ook veel huizen waar het dubbel gemengd is (dus wel/nietlid en mannen/vrouwen) kortom gewoon overal kijken! ik weet toevallig dat er op het fws en op het plexus altijd veel briefjes hangen van kamers :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet dat ik weet, en zo ja dan gaat dat allemaal via de huisbaas en die heb ik in geen twee jaar gezien :/
Het handigste is denk ik je inschrijven bij een bemiddelingsbureau. Dat kost je wel inschrijfgeld, maar het schiet dan tenminste wel wat meer op. |
Plotwending: mijn eigen kamer komt per 5 februari vrij.
|
Citaat:
|
Particulier huis, dus er is geen hospiteren. Vrijdag is er een bezichtiging gepland voor iedereen die interesse heeft, maar dat wordt allemaal geregeld door Direct Wonen, want de huisbaas doet dat niet zelf, dus dan moet je je eerst daar inschrijven als je dat wilt. Waarschijnlijk staat de kamer nu ook al wel op hun site.
|
Citaat:
Ik heb gekeken, en als je de kamer krijgt moet je een maand huur lappen:( En inschrijving kost sowieso 35 euro p/jaar dat is echt veel geld, wat ik niet heb. |
Een maand? Hm, ik heb alleen twee maanden borg betaald, maar dat is ook alweer ruim twee jaar terug. Dat is inderdaad waarschijnlijk wel de kamer, alleen ze hebben de huurprijs blijkbaar verhoogd en die 20m2 is in werkelijkheid 16m2. Ben benieuwd of ze dat verhuurd krijgen.
|
Citaat:
|
Naar het internet :) En de precieze plannen daarvoor ga ik verder uitwerken in een grotere ruimte in hetzelfde huis (y)
|
Ik ben nog steeds zoekende:)
|
ehmm, als je van plan bent lid van minerva of quintus te worden :p :
er komt een kamer vrij in ons geweldige huis binnen de singels (nieuwe rijn)... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je achteraf niet zo actief blijkt te zijn mag je vertrekken?:P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
kan gedoneerd zijn door oudleden oid maar een vereniging is echt niet zo rijk dat ze huizen kunnen kopen |
Citaat:
je bent lid of niet punt . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat houdt actief zijn in dan? Dat je een paar avonden per week met zn allen stapt ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
actief-->prominent |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:30. |