![]() |
Te snelle erectie
Hey,
ik ben een jongen van 15 jaar.. ik heb een probleem, als ik bijv met mijn vriendin aan het zoenen ben krijg ik al een erectie, en zelfs als er niks is oid ik zit gewoon in de klas kan ik ook heel snel een erectie krijgen.. Ik vind dit heel irritant :S iemand tips? ~ |
pubertijd.
gaat over niet mekkeren, meer rukken |
Citaat:
hoezo meer rukken? ^^ doe ik al vaak genoeg vind ik .. is dat de enigste oplossing? -__-' |
het is normaal hoor
|
ja is normaal goza. Wees blij dat hij zo goed werkt. Je gaat pas echt huilen als je em niet meer omhoog krijgt.
|
Komt door de pubertijd, het enige wat je kan proberen is aan niet opwindende dingen te denken. Als dit niet werkt, tja.. lullig. Wel meer jongens in de pubertijd hebben er last van. Gaat vanzelf over.
|
strak ondergoed dragen, dan zie je niet, maar strak ondergoed is slecht voor je ballen.
|
Strak ondergoed, geen knelondergoed. :D En dan een wat wijdere broek erover, dan zie je het in ieder geval niet.
Maar het is wat slecht voor het sperma. Geeft niet zo, ik neem niet aan dat je nu al kinderen wilt. En zoenen is geil, dus ik vind het heel normaal. |
Geloof me, een meid is daar heel wat blijer mee dan met een piemel die niet of nauwelijks overeind te krijgen is. Héél wat. -_-'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties :) Ik zal even kijken wat werkt |
Citaat:
:d |
Citaat:
|
Mijn ex had dat ook. En hij was toen 18. Ik vond het alleen maar geweldig.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:59. |