![]() |
Twin Peaks
|
Afgelopen week de eerste 3 afleveringen gezien. En niet te geloven wat was dat goed. Ik kan niet wachten om de rest ook te kijken en deze dvd boxen zullen ooit mijn kamer weten te vinden.
|
Citaat:
Ik heb seizoen 2 maar vast gereserveerd, want hij mag gewoon niet ontbreken (Y) |
Ach, het is al meerdere keren uitgesteld. Maar goed, we zullen zien :) Ik had iig op amazon.com een email notice ingesteld voor als ie beschikbaar is.
|
Citaat:
Misschien loop ik wel te hard van stapel :P |
Nog nooit gezien, maar ik ga me maar eens aan die complete box wagen. :)
|
Joepie!!! Mooi cadeau voor mijn verjaardag :)
|
Mooi dat ie er eindelijk is. Heb alles al gezien (incl. de film) en ik vind het echt een goede serie. Naarmate seizoen 2 vorderdt wordt het allemaal wel iets minder (lees langdradig) maar nog steeds vet though.
|
Ik vond dit wel even een upje waard eigenlijk: Sinds deze maand ligt ie in de winkels! Een 6-DVD set van seizoen 2, jawel.
Helaas geen gebundelde uitgave verkrijgbaar, maar we mogen niet klagen. :) |
Wil het graag zien, maar denk dat dit een vakantiegeld uitgave word :p
|
vette serie, moet nog steeds seizoen 2 afkijken
|
ik ook, ben tot afl.20 gekomen... binnenkort koop ik 'm wel.
|
Ik lees net overal (o.a. op Amazon en diverse andere DVD-sites) dat de region 2 (dus degene die hier in Nederland in de winkels ligt) diverse fouten bevatten: diverse extra's ontbreken, evenals de 'Log Lady introductions' bij de helft van de afleveringen. Heel slordig :|
De region 1-box klopt wel. Maarrr ook schijnt er weer een Special Edition met beide seizoenen én pilot-aflevering in de maak te zijn. Wat te doen...? Afwachten of toch maar de Amerikaanse boxen bestellen? |
Wachten tot de SE komt, zou ik zeggen.
|
Citaat:
|
Hm, seizoen 1 heb ik al, ik koop wel gewoon die seizoen 2 want ik ben niet zo geduldig en ik geef niet zo veel om extra's.
|
LOL, hoe komt het dat seizoen 1 op Amazon.com 143 dollar kost en hier in Nederland slechts 39 euro? :D
|
Wow :| Wat een bizar verschil...
|
Denk dat ik mijn seizoen 1 verkoop en wacht op de SE :p
Of seizoen 2 moet nog normaal, maar foutloos verschijnen. En tja, meestal betalen wij hier in europa meer, dus er echt mee zitten kan ik niet :o |
Citaat:
|
Citaat:
En ja, ik wilde van seizoen 2 idd de r1 bestellen, vandaar dat ik ook op Amazon zat ;) |
Beide seizoenen besteld :cool: Amazon.com had seizoen 2 voor slechts $37, da's 27 euro excl. verzendkosten (y) Beter dan de prijs hier (50 euro)...
|
Op de achterkant van seizoen 2 box: "Some episodes may be edited from their original network versions".
Wat is dat voor gezeik? Weten ze het niet zeker? Zitten er misschien 22 afleveringen van Dallas in die box? Dat lijstje op de hoes is ook wel heel lelijk trouwens. Daar heeft één of andere fotoshopbeginner niet lang aan gezeten. Neuh, aan de verpakking hadden ze wel wat meer aandacht mogen besteden. Maar goed. |
Citaat:
|
Ik heb beide seizoenen nog op mn harde schijf staan :D
Net als de film trouwens |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan brand je ze toch?
|
Citaat:
|
Gekke Dinalfos toch.
|
Waarom heeft die season 1 dvd van Twin Peaks bij de subtitles telkens zon zwarte streep boven in beeld? :\
|
Citaat:
|
Grappig trouwens, die Nederlandse vertaling op de box. Laura Palmer was Homecoming queen, toch? Jaarlijkse traditie op high schools in de VS. Maar de vertaling heeft het niet helemaal begrepen:
"Na de gewelddadige moord op de naar huis terugkerende "koningin" van Twin Peaks, Laura Palmer,..." Heb weer even dat hele eerste seizoen gekeken. Geweldig :) Soms heerlijk corny op zijn Lynchiaans, maar vooral heel sfeervol, met Cooper en koffie en donuts en douglas sparren. |
Vooral die koffie altijd ja :) en die bluebery pie toch?
|
Heb season 2 binnen.
Season1 had ik trouwens voor 20 euro bij de mediamarkt gekocht. Nu is die daar 30 euro. |
Wat is Albert Rosenfield toch geweldig met zijn cynische opmerkingen :D
ED HURLEY : "I never believed in fate. I always thought you make your own way, you take care of your own and you clean up after yourself." ALBERT ROSENFIELD: "...Farmer's Almanac?" |
Die openingsscene van seizoen 2.<3
|
Die seniele vent is echt geweldig: "I've heard about you..!....(y).... ;)"
Ik vind trouwens wel dat het na episode 16 (de ontknoping zeg maar) een beetje inzakt qua subplotjes. Het lijkt wel alsof ze de grootste moeite hadden om te bedenken wat ze nu verder gingen doen. |
Ik ben nog maar bij aflevering twee. Ik vind die cream corn kid trouwens wel heel erg op David Lynch lijken, blijkt tijdens de aftiteling zijn zoon te zijn. Dat joch is gewoon zijn mini-evenbeeld. (y)
|
Citaat:
Heb net de laatste episode gekeken :) |
Even een upje voor deze:
|
:d
|
Hehe :D
|
Mijn ouders adviseerde me deze serie na het bewonderen van carnivale.
Goed advies (y) (heb nu beide seasons thuis liggen). |
Koekiemonster <3
(Koekiemonster > Cookie Monster) |
superleuke serie, maar heb seizoen twee nog nooit gezien.
|
Citaat:
kan je het ergens op internet bekijken?? |
Citaat:
Via internet kijken kan je alleen op een illegale manier, Ikzelf(trots) heb season 1 en 2 legaal thuis liggen en zij zijn het geld waard. |
Citaat:
Spoiler
|
Hey, iemand, organiseer eens een Twin Peaks-marathon-meeting in Amsterdam oid. Ik heb er nog nooit wat van gezien en ik heb geen geld en ik moet al heel veel andere dingen kopen en downloaden is zo matig. Er zijn vast mensen die ook in één keer alles van Twin Peaks willen kijken (y)
(Nu ik het er over heb, er zijn nooit Films, TV & Radio meetings, right? Twin Peaks marathon is een beetje een grapje want het is natuurlijk veel te veel om in één keer te kijken, maar is er animo voor met een groepje een trilogie te kijken oid? Laten we zeggen Godfather ofzo. Of alsnog Twin Peaks, maar dan een serie meetings of alleen een deel van seizoen 1 oid? Mij lijkt het op zich best gezellig, gave films, biertje erbij, nja?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |