![]() |
Welke Letteraar heb jij gespot?
Naar aanleiding van Vogelvrij, die er deze week achterkwam dat wij samen college volgen: welke Letteraar heb jij in het wild gespot?
Datzelfde college wordt ook gevolgd door juliettebinoche en nog een oud-Letteraar, Raakvlak (hij heeft nog een batterij aan andere loginnamen, volgens mij). De privéberichten-uitwisseling over wie er aan die colleges meededen ontlokte aan mijn vriend de opmerking: "Wat is dat, een geheim genootschap of zo?" :D En jullie? Geheime connecties met andere Letteraars? Heb je wel eens een loslopende Letteraar gespot in Utrecht, Amsterdam of Groningen? |
Huisgenootje van mij post hier trouwens ook nog af en toe (en ja, die doet ook Literatuurtheorie I): Alwien. Dus die spot ik elke dag(Y)
Verder alleen op meetings, dus dat telt niet. Maar ik ben vast van plan om Krummeltje en juliettebinoche nog te herkennen, dus er wordt aan gewerkt. Jullie handschrift heb ik al gezien:P |
Muha, mijn connecties zijn talrijk, maar ook nogal bekend. :o
|
ik volg dat college niet.
|
Ik zie ze soms rondwandelen ja, onder andere bij mij op school.
|
Ik kom vaak in Groningen, maar welke Letteraar weet hoe ik eruit zie :D ?
|
Citaat:
|
Citaat:
@ Vogelvrij: mijn fotoboek staat aan ;) ik heb jouw foto's bekeken maar ik weet het echt niet :o betere kans bij Literatuurtheorie 2 ;) |
Ik spotte laatst LUH-3417 en vorige maand zag ik Ieke in het wild. (y)
|
Ik heb jou gespot :cool:
edit: = krummeltje |
Citaat:
|
Eh, in Utrecht, een hele tijd geleden. En ik kwam er te laat achter dat dat niet was wat je bedoelde met 'spotten' :P.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ook vaak in Utrecht te vinden overigens, maar totnutoe heb ik geen letteraar in Utrecht of Groningen gezien. |
Citaat:
Utrecht, daar woon ik ook en met mij toch wel veel forummers. :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb juliettebinoche gespot:cool:
Krummeltje, ben je bij het (werkelijk afschuwelijk moeilijke) tentamen geweest? |
Citaat:
Het was me inderdaad een verpletterend moeilijk tentamen. Ik dacht dat ik de enige was die dat dacht. Pfft. |
Citaat:
Nee joh, iedereen vond het achterlijk moeilijk. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet niet. Het tentamen moet per se een 5,5 zijn, ik vrees het ergste:| |
Waar studeren jullie literatuurwetenschap? In Leiden toevallig?
|
Citaat:
|
Ik spot Roosje heel vaak :bloos: <3 ^^
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ga trouwens een training literatuurwetenschap geven samen met een collega op mijn werk (huiswerkbegeleiding). Cool :cool: (Y) |
Citaat:
Gaan jullie literatuurlessen geven aan middelbare scholieren? Dat klinkt goed; had ik ook wel gewild op mijn school. |
Citaat:
|
Grimm heb ik onlangs nog gespot.
Maar het was helemaal niet leuk want ik had geen tijd! Slechts een half uur. En ja ik ga proberen er net zo over te denken als jij, Grimm :). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:12. |