![]() |
Tussenweg
“...ik zie het zo gebeuren dat je
snel vergeten zult waar je je nu zo druk om maakt.” Ik schud mijn hoofd zodat ik die bezorgde trilling opnieuw over mijn huid kan voelen gaan. Je praat alsof je altijd naast me hebt gestaan en me ook nu niet weg probeert te schuiven. Dit voelt als een moment dat kwam en zal verwaaien, want je nadert, maar nader ik je ware? (jij bent de mijne niet) Ik voel geen schuld, alleen je adem. |
Er zitten wel mooie zinnen in, maar ik vind het toch een beetje teveel losse stukjes, het is niet echt één geheel zeg maar. Voor jou volgen de verschillende strofes elkaar waarschijnlijk op verschrikkelijk logische wijze op, maar voor mij, de lezer, is het nogal moeilijk te volgen. Je blijft net iets te vaag. Het motto, tussen aanhalingstekens, van wie is dat ? :)
|
Citaat:
Het motto tussen aanhalingstekens is van mijn vriend. Die overigens eens mijn ex-vriend was, en die mij toen op deze manier probeerde te troosten. |
schrap (je bent de mijne niet)
|
Citaat:
Ik ben het grotendeels met CSN eens. Te fragmentarische en te moeilijk te volgen. En ik wilde eraan toevoegen dat ik het veel te recht toe recht aan vind, zonder dat de woorden het bijzonder maken. Ik vraag me af welke zinnen CSN mooi vindt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16. |