![]() |
Wat vond je vroeger lekker en nu niet meer?
Voor mij moet dat denk ik bloemkool zijn, wat ik van de ene op de andere dag ineens niet meer lustte.
|
Yoki drink. Ik vond het vroeger lekker, maar tegenwoordig vind ik het ziekelijk zoet.
|
Appelstroop ..
|
krootjes ,smeerkaas en lever
andersom heb ik het met spruiten ,citroen en roggebrood :) |
vettig voedsel
|
De dingen die we vaak aten thuis, op een gegeven moment kun je dat gewoon niet meer zien. :o
|
Ik heb dat eigenlijk alleen andersom. Dingen die ik vroeger niet lekker vond en nu wel ok.
|
fast food
melk met limonade |
Macdonalds... Bah (n)
Burger king.. Bah (n) Spaghetti zonder saus.. bah (n) Smeerworst en muisjes.. bah (n) |
Citaat:
|
Zoete spekken, ben nu niet meer zo'n snoepfan.
|
Snoepjes (winegums, spekjes en dat soort dingen). Lust alleen nog niet-zoete snoepjes zoals mintdingetjes. En kauwgomballen ook nog wel.
yoghurtdrank drop |
shoarma...
roomijs en melk... veel te slijmerig blegh |
Melk met siroop erdoor.
Babyvoeding. Van die prut die m'n moeder maakte toen ik nog héél klein was :o (met banaan, sinasappel en van die baby koeken en melk of iets geloof ik). |
vlees
melk |
Citaat:
|
Geflambeerde truffels in kaviaarsaus, veel te vaak gehad...
|
Vroeger kreeg ik alleen bruin brood en nu lust ik dat echt niet meer helaas :(
|
Lasagna, bebogeen, smeerkaas, boter.
|
chocola (als we 2 uur geleden vroeger noemen).
|
Toen ik klein was vond ik bambix, brinta, karnemelk met roosvicee, roosvicee in het algemeen, pastachoca met pindakaas op een boterham, frituurvoedsel, mayonaise en appelmoes lekker. "echt" vlees vond ik altijd al vies, maar ik at toen ik klein was nog wel graag frikandellen, kroketten en hamburgers etc.
|
euhm... niks :confused:
|
Smeerworst
|
Witbrood, bebogeen.
|
Spruitjes
|
Wit brood, mayonaise, slagroom..
|
Ijs, wit brood, chocolade pasta, vlees en vis (maar dat is voor een groot deel een principe kwestie), jam en vast nog wel wat andere dingen.
|
chips, snoep, chocolade, vlees, wit brood, mayonnaise... al het ongezonde, vette, calorie- en suikerrijke voedsel dat ik vroeger graag at, lust ik nu zo goed als niet meer.
|
Citaat:
zo ongezond zijn die dingen niet, zijn normale producten.. alleen alles met mate :) |
Goldstrike. :(
|
ik at vroeger boter op brood, nu vind ik dat echt ranzig.
|
Snoep
Veel chocolade soorten Héél veel koekjes soorten Andere snoeperijen Zoete dranken Energy drink Frisdrank En een héleboel andere ongezonde dingen |
"Niet lusten" is voor kindjes en voor pubers die graag willen dwarsliggen, maar daar doe ik niet meer aan mee.
Gekookte aardappelen zal ik uit mezelf niet meer zo gemakkelijk klaarmaken omdat ik de alternatieven veel lekkerder vind. |
Mensen die zeggen geen chocola en koek en alle ''ongezonde'' producten te lussen is gewoon bullshit. dan zit er gewoon een idee in jullie hoofd dat je er dik van word.
Varieer met al je eten en blijf gewoon gezond leven :) De ene dag eet je wat vetter patat met mayo en een hamburger als avondeten. en de andere dag eet je weer gekookte aardappels met een biefstukje... En een andere dag gewoon tussenin (''normaal vetpercentage'') als spaghetti.. En over de hele week gezien zo varierend eet je gezond (vind ik dan) :) |
Citaat:
|
'gewoon' brood, met name supermarktbrood, van de bakker gaat nog enigszins...
heb mezelf verpest met eigengebakken brood :P |
Citaat:
|
Citaat:
Oid, ergens klopt er geloof ik iets niet in mijn uitleg maar de gedachte erachter is meen ik wel correct. |
Mwa vind ik weet niet :p
Een kogelbiefstukje is een van de magerste vleesstukken.. maar ook gelijk 1 van de lekkerste... Fruit.. verdomde lekker en weinig calorieen... :D |
Citaat:
OT: Ik ben alleen maar meer dingen lekker gaan vinden. |
Erwten vond ik vroeger lekker, maar omdat ik het op een gegeven moment wekelijks kreeg (jeeee, ze vindt een groente lekker: dan krijgt ze dat elke week!) vind ik het nu niet lekker meer. Hetzelfde met witte bonen in tomatensaus en bruine bonen.
Ik lust het allemaal wel op zich, maar echt lekker vind ik het niet meer. En wit brood en vissticks vind ik ook niet lekker meer, maar dat is niet omdat ik het teveel gegeten heb. |
wit brood is idd niet lekker, zit geen smaak aan!
|
Vissticks
Yogi Fruityoghurt |
Citaat:
@pinksterhaas, idd niet zo te betrekken op dít topic. |
spruitjes :s
k weet, k ben raar. bij de meeste mensen is et andersom |
Speculaas op mn brood vond ik vroeger kapot lekker... nu niet meer.
|
hachee was lekker, tot ik moest spugen en toen was het bah geworden.
|
melk, met name volle.
en pap, daar krijg ik echt de rillingen van als ik het nu eet. |
Als kind at ik bijna niets. Mijn ouders en de eetcultuur drongen hun (smerige) dieet aan mij op. Vervolgens had ik een soortgelijk dieet. Vervolgens ben ik mij steeds meer gaan verdiepen, en steeds meer gaan genieten van het eten dat ik wel waardeer en/of nodig heb.
Ditched: vlees (rundvlees, kip, varkensvlees, vissoorten, enz), McDonalds plus meer van dat soort fastfood, MSG- en aspartaam-houdende producten, sigaretten, vrijwel alle melkproducten, vrijwel alle bonen, eieren. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:56. |