![]() |
Relatie vraagje
Goedemorgen,
Ik heb even een vraagje, misschien zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of er raad mee weten... Het zit zo, ik heb nu 5 maanden een vriendin en nu is sinds de laatste week het verliefde gevoel een beetje weg... Wil nou niet zeggen dat ik aan het twijfelen ben want we hebben het nog steeds heel leuk met elkaar en ben heel blij als ik bij haar ben en we bellen/sms'en meerdere keren per dag. Ik wil er absoluut ook niet kwijt maar toch is dat verliefde gevoel/kriebels opeens een beetje weg. Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben. Snappen jullie hier wat van?? Ik namelijk echt niet :confused: |
Je kunt niet eeuwig verliefd blijven, dat gaat na een tijdje gewoon over. Hoewel ik na vijf maanden wel vrij snel vind..
|
Als je al die andere dingen nog hebt, ben je toch nog gewoon verliefd? De kriebels an sich zijn niet het enige waar verliefdheid uit bestaat...
|
Ik snap er zelf niks van want denk nog steeds bijna de hele dag aan haar en ben super blij als ik er zie en bij haar ben.
dat klinkt toch verliefd? nou dan ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry hoor - maar na een relatie van achttien maanden nu; ben ik nog steeds stapelverliefd.
|
Misschien moet je haar juist een keer een dag niet zien? Als je zo veel bij elkaar bent wordt het denk ik ook wat eerder 'gewoon'..
Als je een keer een dag niet bij haar bent merk je waarschijnlijk wel dat er toch nog kriebels/whatever zijn.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ooit heb ik ergens gelezen dat "verliefdheid" gemiddeld 6 maanden duurt. Daarna is de emotie verdwenen en krijg je er "houden van" voor in de plaats (of erger) helemaal niets. In dat laatste geval kan je beter uit elkaar gaan.
"Moeder natuur vind 2 jaar voor een romance genoeg. Tegen die tijd kan je al kinderen hebben, wat er daarna gebeurd, boeit moeder natuur niet..." dit komt uit 1 van de boekjes van Yvonne Kroonenberg en ik heb het niet letterlijk overgenomen.. (heb geen zin om het boekje op te zoeken en weet dat ze zoiets gezegd heeft) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een relatie staat of valt toch niet met een verliefdheid? Als je blij met elkaar bent, om elkaar geeft, graag bij elkaar bent, leuke dingen samen wil doen en respect hebt voor elkaar zit het wel goed heb ik het idee hoor.
Ik zou dit geen aanleiding vinden om te gaan twijfelen over mijn relatie. :| |
Citaat:
Ik had ook niet telkens kriebels. Alleen als ik aan 'm dacht of ie binnen kwam of belde ofzo. Anders zat ik de hele dag te wippen op m'n stoel van de vlinders. Niet bevordelijk voor het concentratie niveau |
je moet iets romantisch gaan doen.
iets met kaarsen, etentje? ( origineel :o ) ik zelf ga voor de film of smaen de hele avond met elkaar een film kijken. en op den duur verzinnen we weer wat nieuws. (y) |
Citaat:
|
Misschien zouden jullie beter gewoon vrienden kunnen zijn.
Maar let op... Als het meisje weg is weet een jongen pas wat hij mist. |
Citaat:
|
hoi
ikbegrijp het het is nu ook uit tussen mij en mijn vriend door het zelfde dat kmt doordat je waarschijnlijk teveel met haar om gaat en dat moet niet gebeuren want dan raak je uitgekeken op iemand groeten en veel plezier met je vriendin ik hoop dat je er wat mee kunt Citaat:
|
Citaat:
|
Fijn dat we na een maand even die opheldering kregen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35. |