![]() |
Schade storm
En wat is er in jullie omgeving allemaal kapot gegaan :)?
Bij ons de plaatselijke sporthal, zit een gat in! |
De schutting, verder boeit het me weinig.
We waren wel eerder vrij van school omdat het steeds harder gaat waaien en het anders te gevaarlijk is om nog naar huis te gaan. :o |
Hier is nog weinig aan de hand.. Oosten van het land he
Maar ik moet vanavond wel werken. Iedereen wordt afgeraden om auto te gaan rijden maar ik moet gewoon naar mijn werk toe maja.. Lekker rustig avondje gok ik :p |
Wij mochten weg van school:D Dus werkschema-schade
|
:| waarom mocht je weg van school?
|
Liefde voor de storm eigenlijk. :o
Door elkaar waaien is leuk! Oeh en hier liggen gewoon takken op de weg, een auto in de sloot. Maar ik woon Noord-Oost dus het komt vanavond nog. :o |
Citaat:
|
Citaat:
:| :| :| hier helemaal niet |
Citaat:
|
Onze brievenbus waaide weg. :bloos:
|
Omg. :D
Ik hoorde allemaal dingen omvallen op het platte dak van de uitbouw. :para: Heb de planten maar even binnen gezet. |
Bij het Educatorium (op de Uithof in Utrecht) is een kraan omgewaaid en het hele gebouw is ontruimd. Tentamens in dat gebouw zijn dus uitgesteld. :D
|
Ja, ik had het lezen.
Op de foto's zag het er best erg uit. :o |
er rijden geen treinen, praktisch alle fietsen liggen om en al die mongolen die proberen met een paraplu over straat te gaan komen thuis zonder
hoor continu sirenes en moet zo werken, kan ik echt goed zien hoe groot de chaos is :D |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
nou, het waait en regent heel heel heel hard, er liggen overal dikke takken en ik voel de dakpannen kletteren :') |
Das oneerlijk! Ik moest gewoon mn biologie toets maken vandaag :(
Er was een surfplank van een schuur afgewaaid ons poortje in aan de achterkant van onze tuin. Kep een nogal gesloopte boom gezien. Veel omgetyfte fietsen. Verder niet zoveel eigenlijk. Ik was op mn mountainbike naar school gegaan. Heenweg dik wind mee. Terugweg moesten er mensen lopen, maar ik niet, omdat ik hele lichte versnellingen heb en 'gewoon' door kon fietsen. Het ging niet vanzelf though, maar ik kon nog trappen :o Owja, toen ging t ook nog even keihard plenzen toen ik bijna thuis was :( |
mn kapsel :(
|
Onze schuttingen liggen plat. :p En mijn school betaalde buskaartjes voor degenen die verder dan 5 km van school woonden. Ik dus niet. :(
Hehe en verder gaat m'n vader de komende uren van de ene naar de andere bus. Treinen liggen plat. :cool: |
de schade valt mee, bij ons op school is alleen een boom omgewaait tegen de fietsenstalling
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Enne, je hebt PM;) |
Ik hoorde net wat over dakpannen thuis..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wat een klote storm !. ik moest wel 50 minuten wachten op een tram. En dan zat ie ook nog es stamp vol :mad:
|
op 2 centimeter een auto gemist toen er in 1 keer een iets hardere windstoot was en door weekt tot ophet bot ik was net half uurtje buitne aan het fietsen
|
kheb nog geen last gehad van de storm. We werden eerder naar huis gestuurd. Voor de rest niets bijzonders meegemaakt.
Het tocht een beetje buiten. ;) |
Citaat:
Nu kijk ik gelukkig alleen bovenop het ingestorte stuk |
Bij ons waren we na het zesde weg. Stormvrij. De tramhalte stond echt bomvol. Vanochtend waren meerdere mensen bijna de sloot in gewaaid. Mijn fiets verschoof alle kanten op omdat de wind van de zijkant kwam.
Het schijnt inderdaad dat een kraan was omgewaaid, maar Severus weet daar wel meer over. Onze school was ook een beetje paniekerig en chaotisch. We moesten ouders bellen of het wel verantwoord was om naar huis te fietsen. |
Citaat:
|
Weet niet, ben de deur niet uitgeweest vandaag :o .
|
Mijn universiteit :) (n)
|
Citaat:
Ik zat vorig jaar nog op de Universiteit Utrecht (nu zit ik op het Radboud in Nijmegen): had ik er dit jaar nog gezeten, had ik ook tentamens gemist vanwege die bouwkraan. :) |
ik kreeg net bijna een stuk regenpijp op mijn kop. gelukkig knalde hij 1 meter vóór mij neer. Verder nog niet veel stormschade gezien.
|
voor welke studierichting werden er daar lessen gegeven?
|
Citaat:
|
Mn broer heeft ook wel regelmatig les in dat gebouw geloof ik. Gelukkig zat ie er nu niet :) (y)
|
Een paar latten van de schutting hebben losgelaten.
Een dak van 1 van de paardenstallen heeft schijnbaar vliegles gekregen. Er is een tuinhuisje ingestort. We hebben 3 bomen om moeten zagen bij mijn broer thuis. Er is een boom terecht gekomen op de auto van 1 van mijn buren. En nog wat dingetjes meer. :p |
Ik was op een verjaardag en mijn oom bracht me naar huis omdat ze het te gevaarlijk voor me vonden om op de fiets terug te gaan. Waren we net op weg, zie ik in een keer iets wits fladderen en daarna hoor ik een keiharde knal. Was dat geval tegen de auto aangewaaid, ruit eruit en volgens mij ook nog krassen en een deuk (n) En toen moesten we nog de hele weg terug. Ik heb minstens drie omgewaaide bomen gezien en overal chaos en rondvliegende dingen enzo. Het ergste was nog dat ze voor mij de weg opgingen en nu is hún auto kapot :|
Vanavond moet ik weer weg met de auto, maar dan nog verder.. Dit bedoelde ik niet toen ik gisteren nog winterweer wenste :o |
bij ons (studenten)huis is een raam eruit gevlogen
gelukkig niet op mij kamer... |
2 bomen incl. wortels, van pakweg 50/60 jaar oud liggen hier dwars over de weg, de enige weg om uberhaupt van m'n huis weg te komen met de auto^^. Harde kaas dus.
De regen gaat praktisch horizontaal en de kunststof achterpui kraakt aan 1 stuk door. :eek: Ik woon dicht bij de kust ja |
Wat takken, de tuinstoel is van het balkon gewaaid e.d., maar dat is niet zo erg. Mijn vader was met de trein weg vandaag. De laatste keer dat hij belde zat hij vast in Arnhem, geen idee waar hij nu is. :s
|
Boom op de auto (nog geen foto's)
iPod van een vriend weggewaaid Moest zelf naar Amsterdam en zou slapen Utrecht. Maar godzijdank ben ik thuisgebleven: Er rijden atm geen treinen meer tussen Utrecht en Amsterdam en Amsterdam CS schijnt zelfs ontruimt te zijn. |
Hier wat foto's van de storm: niet alleen uit Nederland, maar ook uit Engeland en Duitsland. :)
http://news.bbc.co.uk/2/hi/in_pictures/6275939.stm |
Grote boom uit onze tuin omgewaait, ligt ongeveer bij drie buren verderop ook nog in de tuin. :P Schutting tussen buren en ons er uit en kast oid tussen andere buren en ons er ook uit. Maar die laatste was toch lelijk dus dat is wel beter (Y) ;)
En er mocht op school niemand op de fiets naar huis dat werd omgeroepen. Maar ik was toch al lopend omdat ik m'n fietssleutel niet kon vinden vanochtend. Lopen met heel erge meewind en zonder regen was wel cool trouwens. :cool: |
Citaat:
Ik vind het eng worden. M'n vader zit in de bus vanaf 5 uur, en het schiet echt niet op. Normaal doe je er met de auto 25 min. over... :s |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:35. |