![]() |
Vraag van de Psych
Ik moest van mn psych et volgende ff vragen aan jullie:
(Dit betreft niet de populairste persoon, maar ook niet de grootste loser uit de klas, gewoon een standaard persoon) Je ziet in de klas dat iemand al kokhalzend de klas uitrent en vervolgens (in de WC) over zn nek gaat. Wat doe/denk je daarvan? (graag ff je antwoord verklaren) A. Et maakt je geen moer uit, hij/zij zal zich wel niet goed gevoeld hebben. B. Je loopt achter hem/haar aan om eventueel ergens mee te helpen. C. Als hij/zij terugkomt ga je em ff lekker lopen treiteren daarmee. D. De rest van zijn/haar schoolleven ga je zuur maken met dit voorval, want zo iets is een buitenkans. Gaarne eerlijk antwoorden, want aan loze antwoorden heeft mn Psych nix. |
A.
|
ligt er een klein beetje aan wie... als ik persoonlijk een hekel aan hem/haar heb A (ik ben niet zo gemeen :o ) anders B
|
A
als het een vriendin van me is B |
Citaat:
|
D________C________A______|_B
gesorteerd van onbeschoft naar aardig en dan waar het streepje staat :) |
Citaat:
|
B
|
B alleen zou ik pas erna vragen wanneer ie trug komt en niet er meteen achteraanlopen... of als ie een tijdje wegblijft ff gaan kijken..
|
Citaat:
|
bij mijn allerallerbeste vriendin zeker B.
maar bij iemand die gewoon is niks, die heeft ook vast wel vrienden die er achter aan gaan en het is toch niet mijn vriend(in)????? |
a bij een vriendin b
|
a
|
A, bij vrienden B
|
A, bij vrienden B
|
A, bij vrienden B
Ik zou misschien wel vragen hoe dat zo ineens kwam als ik die persoon later zag.. |
Citaat:
Als 't mijn vriend(in) is vind ik 'k gewoon logisch.. als die persoon nou geen vrienden heeft... dan ligt 't eraan wat ik van 'm vind... |
Wij hebben een soort van 'groepjes' in de klas, als het iemand uit mijn eigen groepje betreft zonder meer B. Als het iemand uit een ander groepje is, dan gaat er iemand uit dat groepje meer. (= toffe klas wel) Soms is iemand dan liever even alleen (ligt ook aan de reden van het overgeven), dan wil ik me er dus niet mee bemoeien als ik de reden niet weet ed.
|
Citaat:
|
B, wie het ook is.
|
Citaat:
Bij ons in de klas zijn echt groepjes, en t ene groepje heeft eigenlijk niks met het andere groepje te maken, zeg maar. Klinkt misschien raar ofzo, maar t is eigenlijk wel zo. Maar ik denk dat ik wel aan diegene zou vragen, waarom hij/zij nou ineens moest kotsen |
Ik ben nogal verlegen, dus alleen als het een hele goede vriendin is zou ik achter haar aan gaan. A dus. Maar als het wel een vriend/vriendin van me is, waar ik soms contact mee heb, zou ik blijven zitten, omdat ik het niet durf. B dus.
Waarom wil je psych dit weten? |
Hallo, t zal mij een me reet roesten wat die persoon mankeerd, maar ik zal zoiemand er nooit mee pesten... dus A
maar als het een goede vriendin van me is B... xx suusjuhhhh |
Citaat:
|
B tenzij er al een hele horde mensen 8teraan gaan.. want die persoon heeft er tog nix aan als er 1000enden menzen om hem/haar heen staan(bij wijze van spreken)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
B
|
B natuurlijk. Die andere antwoorden lijken wel veel op elkaar zeg. Waar haal je het vandaan?
|
A
bij een vriend: B |
(Wat moet jou psych nou weer met onze antwoorden?)
A Diegene heeft vast wel iemand die achter hem/haar aanloopt |
Best wel opvallend dat niemand C of D kiest.
Als ik zou weten waarom diegene over zen nek gaat zou ik misschien wel C kiezen trouwens. Het hangt er maar net vanaf wat er loos is. |
Ik zou B kiezen
|
Citaat:
|
normaal c
als het een vriend/vriendin is d hehehe |
Citaat:
|
a of b hangt ervanaf hoe goed ik die ken
|
Bij de meeste mensen B behalve als ik diegene echt niet mag. Iemand treiteren omdat hij heeft gekotst vind ik nogal.. lame.. ik ben een beetje afwachtend qua hulp hoor. Hij/zij moet wel zeggen wat ik voor hem/haar kan betekenen. Hoewel als ik iemand zie stikken op de grond snap ik het ook wel ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
A en als het een vriendin is misschien B en als het een vriend is D (mits hij dat kan hebben, anders is het zielig)
|
Citaat:
|
Gewoon laten gaan en als diegene terug komt vragen of alles wel goed is en wat er aan de hand was.
Als ik diegene goed ken, B. XXX Kronkel. |
Citaat:
Voor z'n/der lol, nee, dat vast niet; maar wat dystopia al aangaf, door te veel hebben gezopen zou ik wel overgaan op C. Maar dan een beetje B en C gemengd. :D Tot D zal ik niet komen :) |
A
|
ehhh tja het wordt een AB tjuh
Als die persoon gewoon misselijk is dan doe ik niks maar lijkt het meer dat het geen kokhalsen maar stikken is dan help ik hem natuurlijk wel. en iemand treiteren omdat hij/zij misselijk over zijn nek gaat?? Dat vind ik toch zo belachelijk want dan kun je heel nederland wel gaan treiteren (want wie is er nou niet een keertje over z`n nek gegaan??). Maar van mensen treitereren ga ik zelf over mijn nek dus C en D vallen zo i zo af. Greetz The conquer |
B, maar ik zit ook in een klas van 13 mensen en we kennen elkaar goed dus.. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Ligt eraan wat je relatie met die persoon is. Want als het de grootste pester van de school gebeurt? Dan ga ik die echt niet even helpen.... Citaat:
Dit zou mijn algemene antwoord zijn. Het is altijd fijn als iemand je komt helpen als je je beroerd voelt. Daarom is het ook fijn om die hulp te kunnen bieden. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:30. |