![]() |
[MSN] Emoticons van oude PC overnemen
Centraal topic is niet mehr, dus dan maar zo. Ik heb een beetje gezocht in oude topics, maar ik kon het niet echt vinden.
Ik heb windows live messenger en ik wil m'n emoticons allemaal opslaan en dan in één keer op m'n nieuwe computer toevoegen. Weet iemand of daar een progje voor is ofzo? En ik heb een file gedownload met allemaal emoticons en de extensie is .daa Wat kan ik met deze file betreffende MSN? |
um, die dingen worden bij MSN messenger in je "c:\documents and settings\" onder je profiel opgeslagen onder de extensie .dat
als je ze hernoemt naar .gif kun je ze backuppen of toevoegen, of weet ik veel |
Ik bedoel of iemand iets weet waarmee je een batch van die dingen kunt adden.
|
ja dat zou ik ook wel relax vinden... ik heb zeg maar zon smiley pack van 150 emoticons, allemaal hele toffe, maar geen zin om ze 1 voor 1 toe te voegen
|
Ik zoek ook naar een oplossing hier voor
|
Citaat:
|
Dat klopt niet helemaal,
Die .dat bestanden zijn soms oude emoticons. Ook zijn niet alle emoticons opgeslagen als .dat bestanden. Plus het feit dat het eeuwig zou duren om al die .dat's uit te zoeken en te hernoemen. :evil: |
Citaat:
start -> uitvoeren -> cmd in het zwarte venster: cd c:\documents and settings\mijnprofiel rename *.dat *.gif |
Maar om dan vervolgens alles uit te zoeken en weer stuk per stuk toe te voegen :rolleyes:
|
Er bestaat een programma dat heet MSN Backup en dat regelt al die zaken voor je.
Ff googlen en je zult ket vast vinden Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:16. |