![]() |
Hoe voel je je op relationeel gebied #54
|
HAHA, nog maar drie uur en een klein beetje en het werd tijd ook, want ik wil gewoon weer naar hem kunnen kijken. Want alleen daar word ik al gelukkig van. ^^
|
Fijn, nou negeert ie me dus (n) Terwijl ik 'm al van tevoren gezegd had dat ie niet teveel moest verwachten.
Mannen :s |
Citaat:
|
Ik ben wel benieuwd naar het verhaal van de man van Chloe ;)
OT: Best goed. Vannacht om half 4 een smsje dat ze niet in het gecrashte gebouw van de uithof zat maar 1 gebouw ernaast. Dus dat was wel relaxed ;) Verder een leuk avondje gehad met een vriend omdat de treinen niet reden. (Y) |
Er is op dit moment echt even niets met iemand aan de gang en dat is eigenlijk best relaxed, al denk ik wel telkens aan hem. Verder focus ik me op tentamens en sluit ik me op bij mijn ouders, waar een gespannen sfeer hangt door alle ziekenhuisbezoeken van iedereen.
|
<3. Goed, gewoon.
|
Het liefst wil ik dat mijn vriendje heeeel snel weer tuis komt van school en dan lekker samen in bad en dan samen onder de deken op de bank tv kijken enzo...
|
Hij is over 5 minuutjes hier! Hij had me nog een heel verhaal over gisteravond te vertellen smste hij vanacht, dus ben benieuwd <3
|
Hoei, samen de stad in. En het is stom maar wel leuk dat ik het zo leuk vind dat hij belt om te vragen hoe het tentamen ging en of ik nog tijd heb vanmiddag, omdat we elkaar gisteren ook al behoorlijk veel hebben gezien. Hoei.
|
Het meeste wat ik mis is het contact.
We stuurden elkaar altijd wel een mailtje, een smsje of we belden even. En nu is er helemaal niets meer. Als mijn telefoon over gaat, denk ik steeds dat hij het is, om even wat van zich te laten horen. Maar gelukkig (voor mij en de verwerking) is hij het nooit. Vanavond reunie van mijn oude middelbare school waar ik 7 jaar gezeten heb (en niet een klassenavondje, maar een heus feest in Now&Wow). Nu maar hopen dat mijn oude crush er ook is (hihi, een oud forumer :o) zodat ik kan zien hoe het met hem gaat en wat er van hem geworden is. |
w00t, vanavond :bloos:
|
we wonen nu alweer 2 maanden samen en het gaat gewoon nog steeds goed. ik was zo bang dat het weer net als vorige keer zou gaan! goed, toen waren we allebei 17, maar we begonnen elkaar echt te irriteren... ik raad ook echt iedereen aan om eerst op zichzelf te gaan wonen voordat je bij elkaar intrekt.
ik erger me nog niet eens, met geld gaat het geweldig, we overleggen zaken die eigenljk nieteens overlegd hoeven worden, gewoon uit respect voor elkaar. ben zo blij! natuurlijk is 2 maanden niet zo lang, vorige keer hebben we 2 jaar bij elkaar gewoond, maar ja, het is zo makkelijk in oude patronen te vervallen en dat is nog niet gebeurd. nog niet eens één ordinaire ruzie! *opgeluchte zucht* wow... ik hoop dat dit zo kan blijven, dan kan ik misschien een keer echt gelukkig zijn, en ontspannen, en mezelf |
Zo fijn dat als ik even een rare bui heb hij er voor me is en me meteen opbelt en allemaal lieve dingen zegt <3 :bloos:
|
Hij is er nu :bloos: :bloos: (Y)(Y)(Y)
hij is speciaal voor mij niet naar stage gegaan :o eigenlijk best slecht, maar had t echt ff nodig :o :) |
We gaan vanavond uit eten :). En verder gaat het gewoon nog steeds goed. We wonen alweer 7 maanden samen.
|
Bij mij gaat ut ook goed, we zijn binnenkort een jaar samen... dus dat word gezellig :)
|
wat te doen als een 17jarige puber na 1 dag msncontact beweerd geintrigeerd door je te zijn en verliefd te zijn? :D :p
En ja dit is me zonet serieus overkomen. :D Moet ik me nu gevleid voelen? :p weer even serieus: die jong had me toegevoegd en mee gebabbeld enzo maar kvertrouwde het ni helemaal, zn reacties waren vrij vreemd enzo...... dus dan heb ik 'm na een tijdje weer geblockt. als die dit nu echt meende heb ik 'm gekwetst wss maar......nee don't think so. :p |
Citaat:
|
Citaat:
17... damn... das wel naief dan trouwens als het waar is |
Citaat:
|
stond net te (tennis)trainen naast een heeeeeeeel leuk meisje.. die ik, nadat ik een tweede blik geworpen had, nog bleek te kennen van vroeger..
nummers uitgewisseld, wat gedronken(in de kantine weliswaar ;))... ben benieuwd wat daar van komt! |
Volgens mij voel ik kriebels..maar ik weet niet of ik ze kan en wil toelaten...
|
(y) (y) :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
Besides, je denkt toch niet echt dat je hem gekwetst hebt;) hij kent je niet eens en idem dito |
Wat een kut dag. Heb hem dus verteld dat we niet meer bij elkaar komen, en daar hebben we nu de hele dag over gepraat. En hij hoe reageerde was niet leuk :( ik wete gewoon dat ik hem ongelukkig maak zo, en dat idee is erg. Ik weet dat hij nu thuis is en ongelukkig is, bah. Ik ben ook nog eens zijn beste vriend, en die is hij nu dus ook kwijt, ow ik voel me echt een bitch. :(:(:(
En dan gaat hij zo lief doen, en ga ik weer twijfelen, maar ik weet gewoon dat het beter is zo :( Ik hoop echt dat hij heeeeel snel weer gelukkig is, liever hij dan ik. |
perfect, vanavond samen bier drinken en dvd's kijken.
|
Citaat:
|
Aan de ene kant voel ik me de laatste tijd enorm eenzaam. Daarnaast heb ik het gevoel dat ik nú pas de 'terugslag' van m'n vorige relatie krijg. Ik heb m'n verdriet steeds weggestopt en heb zelfs dingen geprobeert met een ander. Ik had niet het gevoel dat ik dat deed om Marit te vergeten of weg te stoppen. Uiteindelijk ging het ook niet meer met Lianne. En nu, bijna een maand na Lianne zit ik weer volledig met m'n kop bij Marit.
Het is wat... |
Citaat:
ik zag haar n keer lopen dacht ik, herkende haar van fotos die jij (weliswaar lang geleden) gepost had :o |
Ik voel me echt een loser.
|
Goh, ik ben nu al niet meer interessant genoeg. :o
|
Citaat:
|
Goed :o Hij is lief, knap, knuffelig en zelfs als ie net wakker is is ie leuk om naar te kijken. :bloos:
|
Citaat:
maakt een boel uit!! |
Citaat:
|
Citaat:
ok valt allemaal wel mee dan toch?!? |
Citaat:
|
gisteren ben ik naar haar toegegaan, maar raakte gestrand in amsterdam vanwege de storm. ik half in de stress, zij zo, ja lief, waarom? we gaan gewoon naar mn ouders (ze woont bij d'r ouders) en dan ga je gewoon daar crashen!
tot dan toe had ik haar ouders nog niet IRL ontmoet, en laat ik je zeggen: ik vond t DOODeng. maar t zijn echt superaardige mensen! :D dezelfde botte vorm van humor als ik. en tussen haar en mij gaat t steeds beter geloof ik :) <3<3<3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
oww... dat suckt :( maar t was leuk toch?
|
Citaat:
|
Godverdomme, wat heb ik af en toe toch een kut vader :mad:
|
Hopelijk heb ik niet de ergste fout van mn leven gemaakt.. het was wel een jongen waar ik van hield (hou?) en hij veel van mij, en we pasten zo goed bij elkaar. En ik vind het zo zielig voor hem, ik heb veel dingen die me kunnen afleiden, maar hij niet echt. Argh.
|
Geloof dat het wel weer okee gaat. Ik zat echt in een dip gister, kwam een belangrijk tentamen aan en en en gewoon.
Gelukkig vanmiddag even lekker op bed gelegen en tijd voor elkaar genomen (en even lekker geslapen in elkaars armen) <3 |
Ik weet dat hij niets wil, en toch blijf ik het maar proberen (n)
|
Citaat:
|
Ik ben op dit moment verliefd, verliefd op alles. Misschien op hem, misschien over hem heen? Of wil ik mezelf dat alleen maar laten geloven?
Ik zag hem trouwens weer. Logisch, ik ken hem van m'n studie. Maar hij zag me ook en lachte lief terug :o... dus bezig met de rebound. Zie hem alleen 2 weken niet nu, dus als ik terug ben, ga ik hem echt aanspreken! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |